Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

29 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg in het Nederlands

Schitterend!

Arno van den Wollenberg
8-8-2015

Wat een mooi kampeerterrein! Want, zoals Simone terecht opmerkte, dit mag geen camping heten. Simone en Erik runnen dit Natuurkampeerterrein met passie. Een oase van rust! veel privacy, en natuurlijk heel veel natuur. Helaas waren er door wat vochtigheid wat meer muggen dan normaal, maar geen nood, er werd voor antimuggenspullen gezorgd! Ze denken echt met alles mee. Geen camping voor kinderen onder de 14, maar ons gezin (met zoon van 14 en dochter van bijna 13) was toch meer dan welkom. Het sanitair zag er uit als nieuw, en was ook erg schoon. De staanplaatsen zijn erg ruim bemeten, je merkt amper dat je buren hebt. Het enige nadeel... we zijn te kort gebleven!

Geweldige camping!

Familie de Kloe
22-7-2015

De camping ligt op een mooie locatie, de plek waar we stonden was erg mooi en ruim. Het sanitair was mooi en schoon. De beheerders zijn beide erg aardig, gastvrij en behulpzaam!

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Perfecte camping voor kort en langdurig verblijf

H. van Sister
10-7-2015

Prachtig terrein, uitstekend sanitaire voorzieningen, vriendelijke, gastvrije beheerder.

Schitterende natuurcamping

Jan
29-5-2015

Heel mooie, rustige plek, gastvrij ontvangst, perfect sanitair. Alles is gewoon heel goed verzorgd.

Geweldig heerlijk en lekker rustig

Marco en Greetje Klaassens
25-5-2015

Mooie plek voor de natuurliefhebbers om te fietsen en te wandelen

Sanitair dik in orde ,eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam,wij komen zeker terug

Wat een heerlijk plekje

annelies
14-5-2015

Wakker worden van de vogels en uitslapen tot 10.00 uur. Met je zaklamp door het donkere bos voor een heerlijk warme douche. Boeken lezen voor de tent & boswandelingen maken.

Geweldig kampeerterrein!

Kees de Glopper
27-4-2015

Een prachtig gelegen en heerlijk rustig kampeerterrein waar je zeer gastvrij wordt ontvangen!

Een fantastische camping !

Peter en Rienke Kruger
31-7-2014

Wat een gastvrij welkom.

Bij reservering staat er een leuk gietijzeren bordje met je naam en reserveringsdatum.

Zeer ruime en rustige plaatsen met zon en schaduw.

Het sanitairgebouw, is smaakvol, passend bij een natuurkampeerterrein ingericht.

Er zijn zelfs kastjes met oplaad punten voor je mob. telefoon of i pad!

Het tweede gebouw bevat kantoorruimte en een verblijfsruimte voor camp. gasten, waar je koffie of thee kunt maken, een krant kunt lezen of de eekhoorntjes en allerlei vogels kunt bespieden.

Fietsen zijn er te huur. De omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen. Wij ontdekten dat er een zeer afwisselend landschap is.( heide ,vennen, zandverstuiving en open landschap) Sellingen, Bourtange, Emmen liggen allemaal in de omgeving.

Het enthousiasme van de eigenaren werkt aanstekelijk!

Al met al, voor ons, een plek om zeker weer terug te komen!

Ultiem kamperen

T.Alers
20-7-2014

Mooie, tot in de puntjes verzorgde camping, gelegen in een geweldig natuurgebied. Het is er heerlijk stil en de kampeerplekken lekker prive.

Geweldig kampeerterrein

Susan
10-7-2014

Het is heerlijk vertoeven op De Slangenborg. Mooie ruime plaatsen op een veldje of apart, met een prachtig uitzicht. En de omgeving is ook geweldig. heel veel bos.En een kanaal vlakbij, waar je heerlijk met honden kunt wandelen of fietsen. En de eigenaren doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Alles bij elkaar een perfecte vakantie!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg in Sellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.