Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

Meer camping info

36 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• 8De heer Wieringa15-08-2017

Ideaal voor rustzoekers

Voor rustzoekers in fraaie natuur. Leuk: bijna allemaal tenten, de echte kampeerder dus. Over het algemeen ruime plekken met veel bomen. Nadeel daarvan: weinig zon. Realiseer je wel dat het sanitair-gebouw, op de toiletten na, unisex is. Dat wil zeggen dat je bij het tandenpoetsen, scheren en opmaken door elkaar en naast elkaar staat. Voor de mannen 1 zit- en 1 sta-toilet, voor de vrouwen 2 zittoiletten. Verder 3 douches en 3 wasbakken in totaal. Mocht je de 12,5 km lange wandeling van de camping uit willen doen: let op, je loopt voor 70% door hoog gras, dit blijft lang nat. Als de zon niet steeds schijnt is het de hele dag nat. Wij hadden kletsnatte schoenen. Dus: laarzen aanbevolen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Hoogland04-06-2017

Perfect

Een echte natuur camping met fijne eigenaars. Sanitair goed.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Hendrik02-07-2016

Groener zul je een camping niet vinden!

Na een middagje spotten ruim 70 vogelsoorten op het terrein gesignaleerd. Een aanrader voor de vogelaar. In de naaste omgeving zijn verschillende biotopen. Bos - heide - moeras - water.

Om vogelgeluiden vast te leggen hoef je het terrein niet af! Top: deze camping wordt nooit volgezet. Ook niet in het hoogseizoen! Mij zul je hier vaker zien!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Aquacolors30-06-2016

Prachtige natuur, stil, super sanitair, fietsen

Mooie ruime plekken, mooi sanitair, respect voor elkaar en de natuur, lieve beheerders, mooie fietsomgeving,betaalbaar, super stil, kortom niet verder vertellen maar hou dit plekje als je het ontdekt heb stil ( want anders wil iedereen hier staan)😜

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10marjet roling10-06-2016

mooiste, rustigste, natuurrijkste plekje ooit

Je bent écht in de natuur. Ik voelde me er gelijk helemaal thuis. Geen schreeuwende glijbaan of patatlucht. Maar veel privé plekjes met mooie bomen, schapen (lammetjes) en schitterend uitzicht. Je mag er een kampvuurtje maken. Het voelt als wild kamperen maar dan met mooie schone (nieuwe) douches en toiletten en elctriciteit (camper). Een ontvangst boshuisje waarin je precies dat vindt wat je nodig mocht hebben. (chocolade, wegwerp bbq, bandenplakspullen en alle wandel-fiets routes die je maar kunt verzinnen). Lieve betrokken eigenaren, zoals ik me boswachters ook voorstel. En wat een mooie omgeving! Eetgelegenheid was er (gelukkig) niet. Kindvriendelijkheid heb ik geen ervaring mee.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Joop en Gerrie Baldal04-01-2016

Groots komen zeker terug

Wij waren voor de tweede keer op de Slangenborg. De prachtige ligging en inrichting van het terrein zijn uniek. Daarnaast de warme belangstelling en betrokkenheid van Erik en Simone. Wij voelen ons hier thuis.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Quinta16-11-2015

Zeer schone rustige camping

Heerlijk in het groen, nieuwe moderne schone faciliteiten. Vriendelijke en behulpzame beheerder die toen bleek dat we een lekke band hadden bij de fietskar (op zaterdagavond) zelf de fietsenmaker van het dorp belde,zodat we daar op zaterdagavond nog terecht konden, zodat we zondagmiddag door konden fietsen, i.p.v. te moeten wachten tot maandag of dinsdag. Kindvriendelijkheid: geen ervaring mee. Eetgelegenheid was er niet.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Arno van den Wollenberg08-08-2015

Schitterend!

Wat een mooi kampeerterrein! Want, zoals Simone terecht opmerkte, dit mag geen camping heten. Simone en Erik runnen dit Natuurkampeerterrein met passie. Een oase van rust! veel privacy, en natuurlijk heel veel natuur. Helaas waren er door wat vochtigheid wat meer muggen dan normaal, maar geen nood, er werd voor antimuggenspullen gezorgd! Ze denken echt met alles mee. Geen camping voor kinderen onder de 14, maar ons gezin (met zoon van 14 en dochter van bijna 13) was toch meer dan welkom. Het sanitair zag er uit als nieuw, en was ook erg schoon. De staanplaatsen zijn erg ruim bemeten, je merkt amper dat je buren hebt. Het enige nadeel... we zijn te kort gebleven!

Gereisd in augustus 2015

• 9Familie de Kloe22-07-2015

Geweldige camping!

De camping ligt op een mooie locatie, de plek waar we stonden was erg mooi en ruim. Het sanitair was mooi en schoon. De beheerders zijn beide erg aardig, gastvrij en behulpzaam! Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9H. van Sister10-07-2015

Perfecte camping voor kort en langdurig verblijf

Prachtig terrein, uitstekend sanitaire voorzieningen, vriendelijke, gastvrije beheerder.

Gereisd in juni 2015

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg info