Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

Review geschreven door De heer Wieringa

Ideaal voor rustzoekers

De heer Wieringa,
15-8-2017

Voor rustzoekers in fraaie natuur. Leuk: bijna allemaal tenten, de echte kampeerder dus. Over het algemeen ruime plekken met veel bomen. Nadeel daarvan: weinig zon. Realiseer je wel dat het sanitair-gebouw, op de toiletten na, unisex is. Dat wil zeggen dat je bij het tandenpoetsen, scheren en opmaken door elkaar en naast elkaar staat. Voor de mannen 1 zit- en 1 sta-toilet, voor de vrouwen 2 zittoiletten. Verder 3 douches en 3 wasbakken in totaal.

Mocht je de 12,5 km lange wandeling van de camping uit willen doen: let op, je loopt voor 70% door hoog gras, dit blijft lang nat. Als de zon niet steeds schijnt is het de hele dag nat. Wij hadden kletsnatte schoenen. Dus: laarzen aanbevolen.