mooiste, rustigste, natuurrijkste plekje ooit

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

Bekijk alle reviews

Review geschreven door marjet roling

mooiste, rustigste, natuurrijkste plekje ooit

marjet roling,
10-6-2016

Je bent écht in de natuur. Ik voelde me er gelijk helemaal thuis. Geen schreeuwende glijbaan of patatlucht. Maar veel privé plekjes met mooie bomen, schapen (lammetjes) en schitterend uitzicht. Je mag er een kampvuurtje maken. Het voelt als wild kamperen maar dan met mooie schone (nieuwe) douches en toiletten en elctriciteit (camper). Een ontvangst boshuisje waarin je precies dat vindt wat je nodig mocht hebben. (chocolade, wegwerp bbq, bandenplakspullen en alle wandel-fiets routes die je maar kunt verzinnen). Lieve betrokken eigenaren, zoals ik me boswachters ook voorstel. En wat een mooie omgeving!

Eetgelegenheid was er (gelukkig) niet. Kindvriendelijkheid heb ik geen ervaring mee.