Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

36 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• 2019
    8Kees Geluk07-09-2019

Een blijvertje...!

Hier leef je nog dicht bij de oorspronkelijke natuur. Ganzen vliegen over, eenden kwaken, schaapjes mekkeren, vogels overal. Veel biologische restaurants en winkels in de buurt. Veel wandelgebied over weilanden of door bossen. Gezellige drukte van het dorp dichtbij en toch een serene rust ervaren op deze camping. Is een perfecte combinatie om je uit en toch thuis te voelen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 10Anja Otto26-08-2019

fantastisch mooi

Wat een prachtige camping. Een oase van rust. Ongelofelijk mooie en grote plekken. De sanitaire voorzieningen zijn schoon en comfortabel. De douche is zelfs lekkerder dan thuis. Kinderen onder de 14 zijn niet welkom en dat is wel zo prettig. Dit was onze tweede keer en we komen zeker weer terug. Boudewijn bedankt voor het delen van je geheim. En campingbeheerders Simone en Erik bedankt voor de fietsen en een geweldig weekend.

Groetjes Jan en Anja

Bedankt Simone en Erik voor een heerlijk weekend.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9j laarhuis01-08-2019

Prima camping:-)

Midden in de natuur, ruime plekken, heerlijke douche, schoon, kortom prima.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10natas21-07-2019

Tot in de puntjes verzorgd. Rust. veel groen.

Wat een groen terrein, gemaaide velden en veel bomen. De voorzieningen zijn meer dan compleet, handig, tot in de puntjes verzorgd. Een fijne plek om bij regen te vertoeven met veel leesvoer, stoelen, tafels, koffie/thee faciliteiten, wandelstokken, kaarten, fietspomp, gereedschap, enz enz enz.
    Mogelijkheid tot zeer veel voor weinig of een beetje als fietsenhuur, vuurkorf, krat hout etc etc... Bij het prachtige moderne toiletgebouw 3 schone fijne douches, en wastafels. diverse toiletten, vuilwaterdump, schoonwatertappunten, mobiel/laptop oplaadpunten, koel/vries mogelijkheid. Stabiele wifi en electra bij de standplaats. Klein minpuntje voor ons: Het toegewezen plekje was niet zozeer onze smaak. (gans) Hadden wat ander uitzicht gehoopt. Ook de ondergrond was verre van ideaal: Vrij kale plek, dus veel losse aarde/zand en na regen een modderpoel. Maar chapeau voor het onderhoud en het beheer van dit terrein, werkelijk goed uitgedacht.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10fam.de Goede-ter Laak02-07-2019

Heerlijk rustig

Heerlijk tot rust komen op deze prachtige camping. Geen gillende kinderen, radio's of televisies....en fijn dat eigenaren hier ook op toezien dat dit ook gewaarborgd blijft...Kortom een heerlijke camping😀

Gereisd met partner in juni 2019

• 10M.G.09-06-2019

Zalig weekend gehad, Even weg van alles.

Rustig & Groen Kampeerterrein. Even helemaal terug naar de Natuur. Mooi & schoon Sanitair. Alsof je in een Volière slaapt ... zoveel vogelgeluiden ..... Een mooie plek midden in een natuurgebied met heel veel wandel- en fiets routes.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Alice Ommeren02-06-2019

Nooit meer. Die kans is groot.

Mijn ouders hebben in 1988 iets zeer traumatisch ervaren. Hun zoon overlijdt in een lawine. Ze hebben zeer veel baadt bij natuurcampings en campings van SBB. Zeer fijne herinneringen hebben ze aan Sellingen. Prachtig gebied. Fijne camping.Nu leeft mijn moeder nog maar hooguit een jaar. Ze wil met haar familie naar Sellingen En het wordt een zeer nare ervaring. Kleinkinderen zijn niet welkom en de eigenares komt op opdringerige wijze per scooter steeds aangeven, dat ze liever geen groepen wil. Ze wil er wel graag g er ld aan ver dat ineen.

• 8Staat v/h sanitair

Met vriendelijke groet, Simone Helsloot, Eigenaar, Eigenaar, 27-06-2019

De Slangenborg is een kampeerterrein waar het gaat om natuur, stilte en rust. Het terrein heeft 14 kampeerplaatsen en biedt kampeerders een unieke natuurlijke kampeer-ervaring. Omdat ons terrein niet aan wensen en behoeftes kan voldoen van groepen en kinderen adviseren wij deze doelgroep, als zij in Westerwolde willen verblijven, altijd om een ander vakantieverblijf te boeken.

Ook aan u hebben wij van te voren uitgelegd dat het terrein voor u ons niet geschikt leek en verblijf mogelijk teleurstelling voor alle partijen kon brengen. Omdat u zo graag wilde en na afspraken en beloftes van uw kant is besloten om voor uw gezelschap een uitzondering te maken.

Wij hebben het dan ook als heel vervelend ervaren toen bleek dat niet voor alle groepsleden gemaakte afspraken duidelijk waren, beloftes niet werden nagekomen en overlast, op meerdere manieren, ervaren werd door andere kampeerders.

Het is onze taak om een prettig verblijf voor alle kampeerders te faciliteren ongeacht motivatie voor verblijf. Als het nodig is spreken we gasten aan en proberen we persoonlijke afspraken te maken zodat verblijf op het terrein voor iedereen prettig is en blijft.

Wij begrijpen heel goed dat het niet leuk is om op gedrag te worden aangesproken, voor ons is het ook niet leuk om het te moeten doen, en dat u uw ongenoegen hierover op Zoover beschrijft is natuurlijk geheel aan u.

Wij kunnen alleen maar bevestigend reageren: Het klopt! Ons terrein is niet geschikt voor groepen en kinderen. Het klopt! Wij hebben u aangesproken op uw gedrag en gevraagd om rekening te houden met andere kampeerders. Het klopt! Het was geen prettige ervaring voor alle betrokkenen.

Voor de toekomst adviseren wij u: * Probeer niet een terrein met eigen visie, doelstelling en doelgroep zo te veranderen dat het bij uw groep past (ook betaling van kampeergelden rechtvaardigt dit niet). * Ga altijd op zoek naar een terrein met een visie en doelstelling die bij uw gezelschap past.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Ivonne, Petra en hondje Martha.19-08-2018

Perfect.

Wij hebben een geweldig verblijf hier gehad. Mooie, ruime plek en een groot gevoel van vrijheid. Alles schoon en met liefde verzorgd. Wij komen graag terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Dunja10-06-2018

Paradijs voor de natuurkampeerder!

Camping die de titel Natuurkampeerterrein met recht mag dragen! Nimmer zo’n mooi plekje gehad. Super veel privacy en fantastisch uitzicht op de schaapjes. Bijzonder was het verzoek om voor zonsondergang te douchen en de leenfiets voor een boodschapje in het dorp. Ook een warm welkom was het reserveringsbordje met naam op de gekozen plaats. Leuk slechtweer onderkomen. Camping om, alhoewel tegen mijn principes, nog eens te verblijven!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10H.Ritsema15-09-2017

Eens schitterende natuur camping, met veel groen

Dat het een echte natuur camping is kleinschalig en veel groen.Geen lawaai,het enigste wat je hoort is de natuur,de vogels en het ruisen van de bomen.prrima sanitaire voorzieningen.het enige jammere is dat je niet te veel zon hebt, wij waren er in september .Maar ik denk dat dat in de zomer misschien wel lekker is . Erik en Simone zijn fijne en gezellige camping eigenaren.En even op de fiets naaar het dorp zijn er genoeg eetgelegenheden,en winkels voor je boodschappen.

Gereisd met partner in september 2017

2 tips over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• Vera, 07-07-2014

In het plaatsje Sellingen zit een leuk eethuis..de Heksenketel. Jaarlijks wordt er een geocaching event gehouden dus er is veel te cachen!

• Fenna de Groot, 06-07-2014

De LAW Noaberpad loopt direct achter het natuurterrein langs, perfecte overnachtingsplek om de volgende dag weer uitgerust verder te kunnen wandelen.

1 vraag over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• Len Cornelissen, 29-06-2016

reserveren

Beste mensen, Wij hoorden vandaag over jullie mooie camping. Wat we graag zouden willen weten is of het noodzakelijk is te reserveren voor eind juli-begin augustus? We overwegen om een weekje in Groningen te kamperen met een kleine caravan. Vriendelijke groet, Arie en Len uit Lelystad

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50