Tijdelijk €25 aanbetaling

8.1FantastischScore uit 53 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 3.8Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• 9Gijs en Sjany19-08-2022

Fijn gefietst en gewandeld, voor herhaling vatbaar

Een kleine camping voor mensen die van rust houden in een bosrijke omgeving

• 10Ariane de Roos14-08-2022

Stilte!

Stilte roepen was niet nodig. Het was er stil, gewoon stil. Alleen de vogels, schapen en uilen hoorde je. Zelfs de andere campinggasten hoorde je niet of nauwelijks. De omgeving is mooi, maar niet alles is mooi in Westerwolde. De eindeloze bietenvelden, aardappelakkers en lege grasvelden vond ik minder. Maar er zijn vele, vele mooie plekjes. Het dal van de Ruiten Aa, het kanaal, en de Slangenborg. Ik ben nu thuis, maar ik zou zo teruggaan. Het terrein heeft grote plekken, met zon en schaduw, een modern, luxe toiletgebouw met heerlijke ruime douches. Bedankt lieve Simone voor je gastvrijheid. Namaste 🙏🏻

Eigenaar, 20-08-2022

Namaste.

• 10liesbeth14-08-2022

We komen zeker nog een keer terug.

Tot rust komen in de natuur. Ruime plaatsen met volop privacy. Rustige en nette camping midden in prachtig natuurgebied. Wij hebben hier twee nachten met de camper gestaan en genoten van de prachtige omgeving. Het sanitair was netjes en de douches top!

• 10Fam. Leyte08-08-2022

Fantastisch!

De Slangenborg in Groningen heeft gewoon alles wat bij de camping van onze dromen past! Er is ruimte, stilte, bos en de rand van natuurgebied waar de schapen lopen. Veel vogels. Het sanitair is van deze tijd en heel schoon. Er valt veel te fietsen door het Groningse Westerwold en weer valt de rust op! Kortom een aanrader die we bijna liever voor onszelf wilden houden. We komen terug!

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 20-08-2022

Altijd Welkom.

• 8Henk06-08-2022

Geweldige park camping met grote vrije plekken

Erg genoten van rust in schitterende natuur. Veel vogels, waaronder spechten , wielewaal en raaf. Prachtige vrije staanplaatsen.
    Sanitair heel goed. Omgeving leent zich prima voor wandel en fietstochten. Wandelroutes vanaf camping. De camping is minder geschikt voor kinderen, te saai.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Frédy30-07-2022

Genieten van rust, groen en veel vogels.

Wij hebben genoten van een plekje op de Slangenborch. Mooie grote en vrije plaatsen. Goede sanitaire voorzieningen die passen bij het natuurlijker karakter van deze camping. Heerlijke douches, ruim, en lekker warm. En vooral veel duidelijkheid van de eigenaar, waarbij de rust en de natuur voorop staan.

• 9van Zijl29-07-2022

Ideale plek voor onthaasten.

3nachten met een tent op deze natuurcamping verbleven. Onze plek was direct bij het meer. Zo rustgevend. Betreft een rustige natuurcamping met per plek veel ruimte om de tent op te zetten. Vriendelijke eigenaar die bij aankomst je even wegwijs maakt. Voor onthaasten is dit een ideale plek.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Mw Vergeer25-07-2022

Mooie plek!

Hele mooie rustige camping, in een mooie omgeving. Camping plaats was ruim en bied veel privacy. Alleen de honden van de beheerster blaffen erg veel en zijn vind ik erg intimiderend als ze buiten achter het hek zitten. In de folder die je krijgt bij aankomst staat dat het sanitair gebouw 2x per dag wordt nagelopen en schoongemaakt, dit is echter niet het geval. Er waren ook dagen dat het niet werd schoongemaakt.

• 6Staat v/h sanitair

Eigenaar, 29-07-2022

Dank voor uw feedback .... ik neem het mee. En voor de volgende x bent u van harte welkom om uw zorgen direct/persoonlijk aan te geven. Dan kan ik er met u over in gesprek gaan en het eventueel direct oplossen.

• 8Suzanne24-08-2021

Tot rust komen in de natuur

Samen met mn hondje een heerlijk weekendje genoten van rust, ruimte en natuur. Prachtige groene camping met ruime plekken en veel privacy. Schoon en voldoende sanitair. Tip: neem je fiets mee. Dat had ik niet (maar werd me door de beheerster wel aangeboden), maar wandelen was ook mooi langs het Ruiten AA kanaal.Bijzonder aardige medecampeerders ook deze keer, veel mensen gesproken. Dat is wel eens anders als solo reiziger. En omdat kinderen en groepen niet zijn toegestaan was het vaak muisstil. Heerlijk.

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Iwan10-08-2021

We hebben betere ervaringen.

Vandaag aangekomen op de camping. Wat rond gekeken. Ziet er erg netjes en mooi uit. Vriendelijk campinggast gesproken met goede ervaringen. Er waren nog een aantal plaatsen vrij zoals wij zelf zagen. Direct gebeld om een plek te reserveren. De eerste vraag van de eigenaresse was, wat hebt u bij? Een kleine buscamper. Er was opeens geen plek, was het antwoord. Erg vreemd terwijl er zeker 4 ruime plaatsen vrij waren. Wij komen hier niet meer terug. Gelukkig hebben wij betere ervaringen met andere natuurcampings.Mvg Iwan

• 6Staat v/h sanitair

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg info