Géén boekingskosten
NederlandGroningenSellingenCampings SellingenCamping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• 9Waardering

Meer camping info

45 Reviews over Natuurkampeerterrein De Slangenborg

• 8Suzanne24-08-2021

Tot rust komen in de natuur

Samen met mn hondje een heerlijk weekendje genoten van rust, ruimte en natuur. Prachtige groene camping met ruime plekken en veel privacy. Schoon en voldoende sanitair. Tip: neem je fiets mee. Dat had ik niet (maar werd me door de beheerster wel aangeboden), maar wandelen was ook mooi langs het Ruiten AA kanaal.Bijzonder aardige medecampeerders ook deze keer, veel mensen gesproken. Dat is wel eens anders als solo reiziger. En omdat kinderen en groepen niet zijn toegestaan was het vaak muisstil. Heerlijk.

• 3Iwan10-08-2021

We hebben betere ervaringen.

Vandaag aangekomen op de camping. Wat rond gekeken. Ziet er erg netjes en mooi uit. Vriendelijk campinggast gesproken met goede ervaringen. Er waren nog een aantal plaatsen vrij zoals wij zelf zagen. Direct gebeld om een plek te reserveren. De eerste vraag van de eigenaresse was, wat hebt u bij? Een kleine buscamper. Er was opeens geen plek, was het antwoord. Erg vreemd terwijl er zeker 4 ruime plaatsen vrij waren. Wij komen hier niet meer terug. Gelukkig hebben wij betere ervaringen met andere natuurcampings.Mvg Iwan

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Henk van Driel27-07-2020

Alle ingrediënten: privacy, rust, natuur, cultuur.

Wij zochten rust, natuur, cultuur en privéruimte, geen camping met toeters en bellen. Mooie wandel en fietsroutes en 2,5 km wandelen vanaf de camping prima eetgelegenheid. Waar word je wakken onder het gezang van de wielewaal.

• 8Flaman25-07-2020

Hier kom ik graag nog eens!

Zeer rustige camping minder in de natuur. Schoon en net sanitair. Koelkast en vriezer aanwezig.

• 9Annemarie25-07-2020

Prachtig!

Prachtig plekje! Hele ruime plekken in het groen. Vriendelijk ontvangen en de camping heeft alles wat je nodig hebt. Genoten!

• 10Marjan van Eeden25-07-2020

Wat een rust! Puur Natuur!

Het verblijf als heel prettig ervaren, tgv corona waren er regels opgesteld waar alle medekampeerders zich aan hielden. Heb zelden zo schoon sanitair meegemaakt.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Peter25-07-2020

Prachtig gelegen en wat een rust en ruimte!

Mooie veldjes, die volop privacy geven. Zeer ruim terrein. Voorzieningen eenvoudig maar keurig schoon. Prachtige omgeving vol wilde bloemen, vogels en wild. We zagen een hertje op 20 M van ons plekje.

• 8Co Morriën25-07-2020

Genieten van ruimte en rust

Prachtige kampeerplekken als eilandjes in een bos. Keurig santair. Echt een natuurcamping voor de rustzoeker.

• 10Anne25-07-2020

Verstilling

Voor de 3e keer: heerlijke plek: enorme hoeveelheid ruimte en vogels. Gelegen in natuurgebied, waar je zo in loopt ...

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Kees Geluk07-09-2019

Een blijvertje...!

Hier leef je nog dicht bij de oorspronkelijke natuur. Ganzen vliegen over, eenden kwaken, schaapjes mekkeren, vogels overal. Veel biologische restaurants en winkels in de buurt. Veel wandelgebied over weilanden of door bossen. Gezellige drukte van het dorp dichtbij en toch een serene rust ervaren op deze camping. Is een perfecte combinatie om je uit en toch thuis te voelen.

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg info

Camping-informatie