Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg

Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg
9,5

29 reviews over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg in het Nederlands

Perfect.

Ivonne, Petra en hondje Martha.
19-8-2018

Wij hebben een geweldig verblijf hier gehad. Mooie, ruime plek en een groot gevoel van vrijheid. Alles schoon en met liefde verzorgd. Wij komen graag terug.

Paradijs voor de natuurkampeerder!

Dunja
10-6-2018

Camping die de titel Natuurkampeerterrein met recht mag dragen! Nimmer zo’n mooi plekje gehad. Super veel privacy en fantastisch uitzicht op de schaapjes. Bijzonder was het verzoek om voor zonsondergang te douchen en de leenfiets voor een boodschapje in het dorp. Ook een warm welkom was het reserveringsbordje met naam op de gekozen plaats. Leuk slechtweer onderkomen. Camping om, alhoewel tegen mijn principes, nog eens te verblijven!

Eens schitterende natuur camping, met veel groen

H.Ritsema
15-9-2017

Dat het een echte natuur camping is kleinschalig en veel groen.Geen lawaai,het enigste wat je hoort is de natuur,de vogels en het ruisen van de bomen.prrima sanitaire voorzieningen.het enige jammere is dat je niet te veel zon hebt, wij waren er in september .Maar ik denk dat dat in de zomer misschien wel lekker is .

Erik en Simone zijn fijne en gezellige camping eigenaren.En even op de fiets naaar het dorp zijn er genoeg eetgelegenheden,en winkels voor je boodschappen.

Ideaal voor rustzoekers

De heer Wieringa
15-8-2017

Voor rustzoekers in fraaie natuur. Leuk: bijna allemaal tenten, de echte kampeerder dus. Over het algemeen ruime plekken met veel bomen. Nadeel daarvan: weinig zon. Realiseer je wel dat het sanitair-gebouw, op de toiletten na, unisex is. Dat wil zeggen dat je bij het tandenpoetsen, scheren en opmaken door elkaar en naast elkaar staat. Voor de mannen 1 zit- en 1 sta-toilet, voor de vrouwen 2 zittoiletten. Verder 3 douches en 3 wasbakken in totaal.

Mocht je de 12,5 km lange wandeling van de camping uit willen doen: let op, je loopt voor 70% door hoog gras, dit blijft lang nat. Als de zon niet steeds schijnt is het de hele dag nat. Wij hadden kletsnatte schoenen. Dus: laarzen aanbevolen.

Perfect

Hoogland
4-6-2017

Een echte natuur camping met fijne eigenaars.

Sanitair goed.

Groener zul je een camping niet vinden!

Hendrik
2-7-2016

Na een middagje spotten ruim 70 vogelsoorten op het terrein gesignaleerd.

Een aanrader voor de vogelaar. In de naaste omgeving zijn verschillende biotopen. Bos - heide - moeras - water.

Om vogelgeluiden vast te leggen hoef je het terrein niet af!

Top: deze camping wordt nooit volgezet. Ook niet in het hoogseizoen!

Mij zul je hier vaker zien!

Prachtige natuur, stil, super sanitair, fietsen

Aquacolors
30-6-2016

Mooie ruime plekken, mooi sanitair, respect voor elkaar en de natuur, lieve beheerders, mooie fietsomgeving,betaalbaar, super stil, kortom niet verder vertellen maar hou dit plekje als je het ontdekt heb stil ( want anders wil iedereen hier staan)😜

mooiste, rustigste, natuurrijkste plekje ooit

marjet roling
10-6-2016

Je bent écht in de natuur. Ik voelde me er gelijk helemaal thuis. Geen schreeuwende glijbaan of patatlucht. Maar veel privé plekjes met mooie bomen, schapen (lammetjes) en schitterend uitzicht. Je mag er een kampvuurtje maken. Het voelt als wild kamperen maar dan met mooie schone (nieuwe) douches en toiletten en elctriciteit (camper). Een ontvangst boshuisje waarin je precies dat vindt wat je nodig mocht hebben. (chocolade, wegwerp bbq, bandenplakspullen en alle wandel-fiets routes die je maar kunt verzinnen). Lieve betrokken eigenaren, zoals ik me boswachters ook voorstel. En wat een mooie omgeving!

Eetgelegenheid was er (gelukkig) niet. Kindvriendelijkheid heb ik geen ervaring mee.

Groots komen zeker terug

Joop en Gerrie Baldal
4-1-2016

Wij waren voor de tweede keer op de Slangenborg.

De prachtige ligging en inrichting van het terrein zijn uniek.

Daarnaast de warme belangstelling en betrokkenheid van Erik en Simone. Wij voelen ons hier thuis.

Zeer schone rustige camping

Quinta
16-11-2015

Heerlijk in het groen, nieuwe moderne schone faciliteiten.

Vriendelijke en behulpzame beheerder die toen bleek dat we een lekke band hadden bij de fietskar (op zaterdagavond) zelf de fietsenmaker van het dorp belde,zodat we daar op zaterdagavond nog terecht konden, zodat we zondagmiddag door konden fietsen, i.p.v. te moeten wachten tot maandag of dinsdag.

Kindvriendelijkheid: geen ervaring mee. Eetgelegenheid was er niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg in Sellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein De Slangenborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.