Hotel Herberg Sellingen

Hotel Herberg Sellingen

9.4Fenomenaal

Nederland, Groningen, Sellingen

Op vakantie geweest naar Herberg Sellingen?

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg Sellingen voor je op een rij gezet:

• Sauna

21 reviews over Hotel Herberg Sellingen

• 8JOKE06-03-2014

We komen graag terug!

Het is heerlijk toeven op de kamer. Deze is ruim en de bedden zijn prima. Uitstekende service.

Gereisd met partner in februari 2014

• 10gfasimons25-08-2013

Hier wil je steeds terugkomen

Voor de 3e keer waren wij in Herberg Sellingen. En zoals altijd was het weer een "feestje". Dat begint al bij de hartelijke ontvangst, waarbij onder het genot van een kop koffie wat wordt bijgepraat. Daarna word je naar je geriefelijke kamer gebracht. Nadat je je daar geïnstalleerd hebt kun je (bij goed weer) op het riante terras van de herberg genieten. Het diner 's avonds is uitstekend verzorgd , de borden zijn leuk opgemaakt (hulde voor de koks). De ligging van de herberg is zeer geschikt voor allerlei aktiviteiten. Er zijn fietsroutes, wandelen kan vlakbij in bos van Staatsbosbeheer en ook in de dichtbij gelegen terApeler bossen. Bezienswaardige plaatsen, zoals Bourtange b.v., liggen ook in de omgeving, kortom, als je éénmaal gelogeerd hebt in de herberg weet je, waarom je steeds wilt terugkomen. Pim en Rita, ga zo door! Wij komen terug. Fam. Simons, Zwijndrecht

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Dion van der Put26-07-2013

geweldige service!

Een erg mooie herberg met prachtige kamers, van alle gemakken voorzien! Zowel het diner als het ontbijt waren top, en tot in de puntjes verzorgd. Maar het allerfijnste aan het verblijf vond ik de gastvrijheid en de persoonlijke aandacht van de herbergiers, dit is echt een voorbeeld voor andere etablissementen, zo zou het overal moeten zijn!

Zakelijk gereisd in juli 2013

• 10Yvonne24-06-2013

Goed vertoeven

Herberg Sellingen is een kleinschalig hotel met prima faciliteiten, vriendelijke persoonlijke ontvangst, ruime kamer met prima bed, ruime badkamer, zelfs het bad heeft een mengkraan. Zowel aan het diner als aan het ontbijt word veel aandacht besteed en is van prima kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10brenda_1008-05-2012

een gezellige herberg, waar het goed toeven is.

kleinschalig hotel-restaurant, met leuk terras, waar gastvrijheid en gezelligheid hoog in het vaandel staat.de verzorgde en leuk ingerichte kamer cq badkamer, waar alles aanwezig is, maakt dit geheel compleet. ook wordt hier zowel aan diner als ontbijt veel zorg besteedt! wij hadden hier best langer willen vertoeven, maar de tijd liet dit afweten.jammer, misschien volgende keer paar dagen langer! wij hebben in ieder geval erg genoten! fantastisch en nogmaals bedankt voor jullie persoonlijke service

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Wilma de Koning27-09-2011

Gastvrijheid en service bestaan nog echt!

Klantvriendelijk en service, geweldig! 'Onze' mooie (Scandinavische) kamer met extra lang en groot tweepersoons bed was een genot om in te verblijven. Badkamer zeer luxe en schoon met vloerverwarming, bubbelbad, aparte douche en sauna. Eten in hun kleinschalige restaurant is erg lekker en is met zorg klaargemaakt. Voor de gasten staat er bij de bar met gezellige zitjes en open haard, ook een biljart (gratis!) beschikbaar. In een aparte ontbijtkamer wordt een zeer goed en uitgebreid ontbijt persoonlijk door de eigenaren geserveerd met verschillende broodjes, hartig en zoet beleg, eitje, fruit en yoghurt, sinaasappelsap, koffie en thee. Dit alles op een tijdstip die jij als gast zelf mag bepalen. Kortom in Herberg Sellingen wordt men dan ook daadwerkelijk verwend. Hier bestaat gastvrijheid nog echt zoals gastvrijheid bedoelt is. Als je rust, ruimte, kwaliteit en werkelijk gastvrij ontvangen en behandeld worden belangrijk vindt, dan hoef je niet verder te zoeken.

Gereisd met partner in september 2011

• 10karin22-02-2011

super!!

Wat een gastvrijheid hier! We werden heel vriendelijk ontvangen. Grote kamer. Alles netjes. 2 gemakkelijke zetels op de kamer. Hele mooie douche met een goede sproeikop! Alles aanwezig, van haddoeken, washandjes tot zeep. Het ontbijt is fantastisch lekker! Warme vers gebakken broodjes, croissantjes, zwart en wit brood. Beleg, confituur, eitje, youghurt, vers fruit, en nog meer... De menukaart is beperkt, maar wel heel lekker! Leuke zithoek bij een open haard. Deze werd direct voor ons aangestoken! Niets is te veel gevraagd! Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Stefan en Conny28-07-2010

Heerlijk onthaasten!

Twee nachten in de Herberg doorgebracht. In deScandinavische kamer (nr.5) compleet met bubbelbad en sauna. Ruime kamers, schoon en goed verzorgd. Bij aankomst meteen vluchtroutes getoond! Zo hoort het. Prima eten in het restaurant tegen goede prijs/kwaliteitverhouding. Hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Henk31-08-2008

Prima slapen, eten en genieten

We hebben één nachtje mogen vertoeven in de hemelse kamer. Prima service, inrichting van de kamer en badkamer oké. Eten was echt top.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Bert en Renee12-08-2008

Is eigenlijk 4* Hotel

Het hotel is een 4* waard. Eigenaren willen dit echter niet. Mooie kamers met alle faciliteiten. De ligging is uitstekend voor uitstapjes per fiets of auto. Gastvrije bediening. Hotel om terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Herberg Sellingen info