Hotel Herberg Sellingen

Hotel Herberg Sellingen

9.4Fenomenaal

Nederland, Groningen, Sellingen

Op vakantie geweest naar Herberg Sellingen?

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg Sellingen voor je op een rij gezet:

• Sauna

21 reviews over Hotel Herberg Sellingen

• 10Mariska12-11-2017

Hemels verblijf

Persoonlijke aandacht voor elke gast. Heerlijk geslapen in ruime kamer met hemelbed en engeltjes. Super lekker eten met liefde gemaakt, lunch en diner. Service is perfect. Aanrader ook voor groepen. Mooie omgeving. Rust, natuur, ruimte...

Gereisd met partner in november 2017

• 10E boeijen14-08-2017

Heerlijk verblijf gehad

Heerlijk gegeten, goed geslapen en een lekker ontbijt gehad, super vriendelijke eigenaars!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Veertje12-12-2016

Uitstekend

Echt ouderwetse service. Je wordt met je koffer geholpen. Het ontbijt wordt gebracht. Je hoef niet steeds zelf te gaan lopen voor je broodje. Het is overigens een uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. De kamers zijn schoon en verzorgd. Kortom een prima plek om te overnachten.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Rob Hagedoorn09-12-2016

Je voelt je echt gast

De eerdere positieve beoordelingen worden ook door ons bevestigd. Een heel comfortabel hotel, ruime, smaakvol ingerichte kamers met goede faciliteiten en een uitstekende keuken. Tel daar bij op de zeer gastvriendelijke eigenaren en de ingrediënten voor een geslaagd verblijf zijn allemaal aanwezig. Terecht een hoge beoordeling.

Gereisd met partner in december 2016

• 8Jan Wittebrood28-09-2016

Zeer vriendelijk en netjes.

Ik vond de persoonlijke bediening heel erg prettig. De kamer was heel origineel en erg netjes. Wij zijn over de bediening de accommodatie en het eten zeer tevreden.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Cees17-09-2016

Alle sterren heeft deze locatie verdiend.

De gastvrijheid van Rita en Pim en de kwaliteit/prijsverhouding. De hygiëne, kamers: het is allemaal tiptop in orde. Een verblijf om steeds weer terug te komen. De mooie en rustige omgeving maken het helemaal af.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ria vanEde24-07-2016

Een echte aanrader

Gastvrije gastheer en -vrouw, heerlijk rustig, mooie locatie, heerlijk terras. Goede maaltijden, lekker ontbijt. Mooie, echt ruime kamers. Badkamer en wc gescheiden. Fijne tuin, leuk dorp. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes, prachtige omgeving, wandelen o.a. Noaberpad en fietsen! Dus alleen maar lof! Een adres om terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10gfasimons18-06-2015

Top hotel

Aan het eind van onze vakantie verbleven we nog een paar dagen in Herberg Sellingen. Dat was dan de 4e keer, dat we daar verbleven. Wel een bewijs, dat we 't daar naar ons zin hebben! En wéér was het een groot succes. We werden zéér hartelijk ontvangen, de (Engelse) kamer was zeer geriefelijk, de matrassen uitstekend, de omgeving zeer aantrekkelijk. Wandelaars, fietsers en zij, die zich per autowillen verplaatsen hebben daar alle mogelijkheden. En de verzorging van de inwendige mens is bij de koks van de herberg in prima handen. Alle hulde! Rita en Pim, jullie hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het welslagen van onze vakantie. Dank daarvoor. Zoals afgesproken bij het afscheid: Als het aan ons ligt komen we zeker en heel graag terug. Ali en George Simons uit Zwijndrecht.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Pim Feijen13-04-2015

Pure verwennerij

Deze herberg is een geweldige locatie als je, zoals wij, het verjaardagsfeest van je dochter wilt ontvluchten. De gastvrije eigenaren met hun persoonlijke aandacht, de geweldige kamer en het (h)eerlijke eten, het was pure verwennerij. En dat alles voor een alleszins schappelijke prijs. Hier komen we, als alles 'groen' is, graag nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2015

• 10Joke Wasscher13-04-2014

Heerlijke plek!

We zijn hier al een aantal keren geweest. Vanaf het begin voelen we ons hier "thuis". Heerlijke omgeving, heerlijke kamers, heel goed eten en geweldige eigenaars, die alles doen om het je naar de zin te maken. Binnenkort gaan we wéér!

Gereisd met partner in juli 2013

Hotel Herberg Sellingen info