8,9

36 reviews over Camping Harmina Hoeve in het Nederlands

Mooie camping op een perfecte plek

Hans
10-5-2019

Mooie camping prima sanitair. (Niet verwarmd) je loopt zo een schitterend natuurgebied in en heel dichtbij is een recreatieplas. Prima wifi voor al je toestellen.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk genoten van een zonnig Pasen.

Bertha
26-4-2019

Het verblijf op camping Harminahoeve hebben wij als erg prettig ervaren. Een mooi gelegen camping, lekker rustig, schone sanitaire voorzieningen. De ontvangst was hartelijk, informatie werd gegeven over de omgeving, flexibiliteit voor wat betreft aankomst-en vertrekdatum. Daarbij is de camping gelegen op fietsafstand van het dorp en op loopafstand van een prachtig mooi heide- en bosgebied. Kortom: deze camping is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in april 2019

Hier kun je genieten van een onbezorgde vakantie.

Jan Zwaneveld
23-4-2019

Mooie, nette, rustige camping in een prachtige omgeving. Ruime plaatsen. Schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst. We zijn hier nu drie keer geweest, maar dat zal niet de laatste keer zijn.

Gemoedelijke camping voor rustzoekers

Mo
21-4-2019

Een rustige, gemoedelijke, kleinschalige camping, gelegen net buiten het prachtige dorp Sellingen waar je de basisbenodigdheden kan kopen. Met name een camping voor de rustzoeker. In de directe omgeving zijn meerdere fiets- en wandelroutes die meer dan de moeite waard zijn. Een zeer vriendelijk welkom door de eigenaresse van de camping. De camping beschikt over goede sanitaire voorzieningen die zeer goed worden bijgehouden. Wij hebben tijdens ons verblijf genoten, een echte aanrader!!

Genieten !!

Jacob Baken
11-9-2018

Mooie en zeer schone en stille camping. Ligt tegen een prachtig natuurgebied met heel mooie wandelpaden. De plekken zijn echt superruim !!! Echte aanrader als je van rust en natuur houdt.

Gereisd Met partner in september 2018

René en Wilma korver
14-8-2018

Mooie camping met grote plekken ,vriendelijke eigenaren ,rustige camping ,leuke speelplaats voor de kleintjes mooie fietsroutes

Gereisd Met partner in augustus 2018

Everdine de Wolf samplonius
13-8-2018

Heerlijke rustige camping met prachtig sanitair. Aardige beheerders en ruime plekken. Leuk dorpje vlakbij en prachtige omgeving om te fietsen bijvoorbeeld naar Bourtange

Gereisd Met partner in augustus 2018

Ideale camping voor fietsers en wandelaars

Netty Jillings
6-6-2018

Uitstekend toilet gebouw dat elke dag goed werd schoongemaakt. Ruime plekken met een goed onderhouden grasmat. Bij aankomst vriendelijke ontvangst en alle tijd om samen een voor jou geschikte plek te vinden. De informatiemap die je als gast meekreeg maakte je meteen enthousiast over de streek Westerwolde.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fenna Strating
3-6-2018

Camping de Harmina hoeve in Sellingen is een prachtige camping als je rust zoekt. Fam Dankern de eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk en gastvrij. De camping heeft een keurig sanitair gebouw met douches en toiletten en gelegenheid om af te wassen en te wassen in een wasmachine. Een leuk speeltuintje met zandbak voor de kinderen en een recreatieruimte voor iedereen. Al met al een prachtige camping in ons mooi Westerwolde. Wij hebben genoten en een echte aanrader. Top

Gereisd Met vrienden in mei 2018

fantastisch

Henk
26-5-2018

Echt een aanrader, zowel het verblijf op de camping , als de omgeving. Westerwolde is , volgens ons, het mooiste gedeelte van Groningen.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Harmina Hoeve in Sellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Harmina Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.