Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

112 Reviews over De Barkhoorn

• 8G.J Doves01-10-2021

Een fijne camping , voor herhaling vatbaar!

Op de hoogte stellen van de bezienswaardigheden in de regio en dat zijn wij niet gewend maar de supermarkt in het dorp is op zondag gesloten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Lennart Jeuring30-08-2021

Camping met potentie, enkele verbeterpunten.

Prachtig gelegen aan bosrand, mooie zwemvijver met twee vrijelijk te gebruiken waterfietsen. Omgeving net zo mooi als de mooiere plekken in Drenthe, zij het iets kleinschaliger en zonder hunebedden. Sanitair zou wat vaker schoongemaakt kunnen worden, ongelijke en gladde tegels bij toiletgebouw zijn gevaarlijk, verlichting onvoldoende. Douches zijn gratis en goed, temperatuur echter niet regelbaar. Speeltuig verouderd. Gemeente-buitenzwembad ALLEEN in hoogseizoen gratis toegankelijk, let op openingstijden en kaartjes op de dag dat je wilt zwemmen af te halen bij receptie camping, doe dit vroeg, zodat je niet wacht achter incheckende gasten. Kaartjes worden handgeschreven en zijn op datum. Zwembad is uitstekend met spannende glijbanen, wedstrijdbad en kinderbad. Is zonverwarmd dus kan helaas koud zijn. Pizza's en patat en snacks afgehaald van restaurant, was goede kwaliteit. Personeel van camping en restaurant vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Cindy24-08-2021

Geweldig

Eigenaars erg vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Willem en Jo24-08-2021

Heerlijk genoten

Geweldig leuke camping, wij waren er in Juni, de plek was zeer ruim en bovendien een mooi uitzicht op de vijver.De eigenaren van de camping waren zeer vriendelijk

• 9Eetgelegenheden
  • 5Fam Janssens24-08-2021

Gedateerd

Privé sanitair verouderd. En mist puntje op de i Mengen van de douche, geen wc rolhouder, buitenlamp ? en een zeer natte ruimte. Slecht WiFi.Restaurant niet bijzonder. Je mag het meer een “luxe” snackbar noemen.Mooi omgeving

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Marieke24-08-2021

Aanrader voor een top vakantie!

Gezellige en goed verzorgde familiecamping, genoeg te doen en te bekijken in de mooie omgeving.

• 10bronssie24-08-2021

Geweldig

Een heel fijne week gehad, we hebben er erg van genoten.

• 10Eetgelegenheden
  • 6karin24-08-2021

kleine camping, prima eerste kampeerervaring

Prima kleinschalige camping met veel vaste stacaravans om ons heen. Al met al hebben wij als nieuwe kampeerders deze camping als prima eerste poging ervaren. En we hebben er veel van geleerd. Ons privé sanitair: WC, douche, wastafel, verwarming en eigen warmwaterboiler (direct super heet water (wel voorzichtig zijn als kinderen zelf douchen!). Geen high-end maar prima. Onze ruime plaats was door de vele regen de dagen ervoor helemaal ondergelopen. Maar we konden gelukkig probleemloos ruilen naar een andere plaats. opgelost. Hier en daar kleine speeltoestellen voor kinderen van 2-8, voor ons oke. Maar helemaal geen kinderanimatie. Het water van de zwemwijver was helemaal doortrokken met rood-bruine slierten (blauwalg?). Dus zwemmen zat er voor ons niet in. Dan wilden we een van de kanoe's huren. Helaas waren die voor het hele weekend al (extern) uitgeboekt. Jammer. Het openluchtzwembad naast de camping was dan een goed alternatief.

• 2Suzanne12-08-2021

Drama

De camping lijkt erg leuk op de website, maar wat zijn wij van een koude kermis thuisgekomen. Sanitair is verouderd, maar dat vind ik niet erg. Maar helaas is het ook vies, erg vies. Regelmatig geen warm water om te douchen of af te wassen. De camping is sfeerloos, wat jammer is. De locatie is leuk, er kan zoveel meer uit gehaald worden. Vooral voor de prijs die je betaald, teleurgesteld... wij komen hier niet weer terug.

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Boukje Corpier10-08-2021

De camping had onderstallig onderhoud wc/douche mi

Het is dat het mooi weer was maar ik kom hier niet weer.slecht onder houden camping vieze wc/douche het werd nouwelijks schoongemaakt geen warm water door slecht onderhouden ketel.mijn man stond in de wc dan komt de vrouw van de camping baas binnen en zegt dan dit heeft geen zin en ze loopt zo weer weg met haar schoon maak emmer.dit kan natuurlijk niet en helemaal niet nu in deze corona tijd veel verlichting werkte niet buiten lampen .in ieder geval hoort de sanitaire voorzieningen wel schoongemaakt worden.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar