Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

116 Reviews over De Barkhoorn

• 3Hendriks12-01-2023

Nooit weer

Na 1 dag al vertrokken. Staat van sanitair verouderd, verf zat er los op. Vooraf gevraagd of er een speeltuintje was op de plek, bij aankomst konden we zelf alle gras uit de zandbak halen en er was een halve schommel die ook wel aan vervanging toe was. Losse tegels richting het sanitair gebouw. Een chemisch toilet binnen in het heren gebouw, lekker met tanden poetsen. Vrij veel vaste plaatsen. Blauwalg in vijver. Na dit alles te hebben aangegeven bij de camping, geen excuses. Er is nog een mail gestuurd wat wij ervan vonden, ditzelfde hebben wij aangegeven en de mail die wij terug ontvingen was alleszeggend. Ik citeer : 'bedankt voor de opbeurende woorden'. Voor ons nooit weer!

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 10Willemijn en Gepke10-07-2022

Een prachtige camping, in een bosrijke omgeving.

Zeer vriendelijke eigenaren, heel behulpzaam , niets is hun te veel, SUPER!

• 8G.J Doves01-10-2021

Een fijne camping , voor herhaling vatbaar!

Op de hoogte stellen van de bezienswaardigheden in de regio en dat zijn wij niet gewend maar de supermarkt in het dorp is op zondag gesloten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Jos21-09-2021

Rustig moment van het jaar

Campeerplaats met privesanitair. Goede voorziening die nog niet af is. Vuilwaterafvoer nog niet gerealiseerd terwijl de website dat wel aangeeft. Verder is een eigen wateraansluiting eenvoudig te realiseren vanuit de sanitair cabine. Aanrader is een rubberen mat voor de deur van de sanitairruimte zodat gras niet naar binnen wordt meegelopen. Douchekop positie niet instelbaar. Voor kleinere mensen erg onhandig. Wifi is slecht. Valt zeer regelmatig uit. Restaurant gehele week gesloten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Lennart Jeuring30-08-2021

Camping met potentie, enkele verbeterpunten.

Prachtig gelegen aan bosrand, mooie zwemvijver met twee vrijelijk te gebruiken waterfietsen. Omgeving net zo mooi als de mooiere plekken in Drenthe, zij het iets kleinschaliger en zonder hunebedden. Sanitair zou wat vaker schoongemaakt kunnen worden, ongelijke en gladde tegels bij toiletgebouw zijn gevaarlijk, verlichting onvoldoende. Douches zijn gratis en goed, temperatuur echter niet regelbaar. Speeltuig verouderd. Gemeente-buitenzwembad ALLEEN in hoogseizoen gratis toegankelijk, let op openingstijden en kaartjes op de dag dat je wilt zwemmen af te halen bij receptie camping, doe dit vroeg, zodat je niet wacht achter incheckende gasten. Kaartjes worden handgeschreven en zijn op datum. Zwembad is uitstekend met spannende glijbanen, wedstrijdbad en kinderbad. Is zonverwarmd dus kan helaas koud zijn. Pizza's en patat en snacks afgehaald van restaurant, was goede kwaliteit. Personeel van camping en restaurant vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Willem en Jo24-08-2021

Heerlijk genoten

Geweldig leuke camping, wij waren er in Juni, de plek was zeer ruim en bovendien een mooi uitzicht op de vijver.De eigenaren van de camping waren zeer vriendelijk

• 9Eetgelegenheden
  • 8Marieke24-08-2021

Aanrader voor een top vakantie!

Gezellige en goed verzorgde familiecamping, genoeg te doen en te bekijken in de mooie omgeving.

• 7Eetgelegenheden
  • 10bronssie24-08-2021

Geweldig

Een heel fijne week gehad, we hebben er erg van genoten.

• 10Eetgelegenheden
  • 6karin24-08-2021

kleine camping, prima eerste kampeerervaring

Prima kleinschalige camping met veel vaste stacaravans om ons heen. Al met al hebben wij als nieuwe kampeerders deze camping als prima eerste poging ervaren. En we hebben er veel van geleerd. Ons privé sanitair: WC, douche, wastafel, verwarming en eigen warmwaterboiler (direct super heet water (wel voorzichtig zijn als kinderen zelf douchen!). Geen high-end maar prima. Onze ruime plaats was door de vele regen de dagen ervoor helemaal ondergelopen. Maar we konden gelukkig probleemloos ruilen naar een andere plaats. opgelost. Hier en daar kleine speeltoestellen voor kinderen van 2-8, voor ons oke. Maar helemaal geen kinderanimatie. Het water van de zwemwijver was helemaal doortrokken met rood-bruine slierten (blauwalg?). Dus zwemmen zat er voor ons niet in. Dan wilden we een van de kanoe's huren. Helaas waren die voor het hele weekend al (extern) uitgeboekt. Jammer. Het openluchtzwembad naast de camping was dan een goed alternatief.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Cindy20-08-2021

Geweldig

Eigenaars erg vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar