Camping Fleremaheerd

2 reviews over Camping Fleremaheerd in het Nederlands

Fijn basiscamp...

Arend Voskuijl
27-8-2016

Fieremaheerd is al een paar jaar onze favoriete stek in het noorden, een echt natuurterrein. Met twee veldjes, een kleine wei met twee paarden, een vriendelijke bheerder en een landelijke omgeving. Meer geschikt om te fietsen, dan om te wandelen. Vlakbij in Grootegast is er een goede super, leuk ritje op de fiets, door een natuurgebied. Wie er in twee dagen verblijf geen reeen ziet, moet misschien een bril. Zeer beperkt, schoon sanitair, en je mag er een vuurtje stoken, wat we vaak doen. Het is er kleinschalig rn zelden druk.

Uitzonderlijke plek

Paul & Magda
27-8-2014

Fleremaheerd is een minicamping achter het woonhuis van de familie Fleer.

Twee kleine veldjes met mooi uitzicht over de weilanden. Een goede uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten en kanoën/kajakken.

De camping heeft eenvoudig maar prima sanitair en een schuilhut met stookmogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fleremaheerd in Sebaldeburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fleremaheerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.