Vakantiehuis Chalet Wildemansheerd

10FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Chalet Wildemansheerd

• 10Ellen20-07-2018

Een huisje met alles erop en eraan!

Heel mooi huisje met alles erop en eraan in een hele mooie omgeving. We hebben bijna elke dag gefietst en veel gezien. Ook hebben we genoten tijdens de nachtvlinderavond, die hier toevallig was op onze eerste avond.

• 10Gerard de Groot21-12-2017

Een echte aanrader

Een zeer compleet ingericht chalet. Inclusief brandblusser en blusdeken dus ook aan de veiligheid is gedacht. Als je binnen zit en er komt twee meter van het chalet een vos voorbij dan besef je dat je midden in de natuur zit.

• 10ioka08-08-2015

Wat een heerlijk huisje!

Twee weken volop genoten in Groningen op dit natuurkampeerterrein in het mooie Chalet. Wij als gezin met twee jonge kinderen hebben hier heerlijk vertoeft met veel rust en ruimte. Het huisje was netjes en volledig ingericht. Vanuit de woonkamer hadden we een prachtig uitzicht over de weilanden. Onze kinderen konden maar geen genoeg krijgen van alle ruimte die er op het terrein was. Lekker fietsen, konijnen en kippen voeren en een leuke wandeling over het terrein met eigen parkje maken. Elke dag was er wel een nieuwe ontdekking! Ook waren de gastvrouw en heer altijd vriendelijk om ons te helpen en hadden ze een grote ruimte die tot de beschikking stond van alle gasten van het terrein met heel veel kinderspeelgoed, ideaal! Verder was het genieten van alle vrolijke vogels die om het huis heen kwetterde en kwamen de egel en een hertje ook nog voorbij. M.a.w. een echte aanrader voor alle rustzoekers die ook wat ruimte willen!

• 10bosma26-05-2015

fantastische plek!

heerlijk vakantiehuis, lekker luxe en van alle gemakken voorzien! rustige camping met veel natuur en vriendelijke eigenaren. wijds uitzicht waarbij je lekker tot rust komt!! Kortom; een prima plekje om op vakantie te zijn!

Vakantiehuis Chalet Wildemansheerd info

Facilities