Vakantiepark

Nooit meer

J.
18-6-2018
  • Activiteiten4

Smerig en gelegen in Scharmer, niets te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Wij komen graag weer terug !

Henk & Jenny
9-4-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij waren hier al eerder een keer geweest en toen was het allemaal wat minder , het is in 2 jaar tijd toch behoorlijk opgeknapt.

personeel is ook vriendelijk en behulpzaam. zwembad is keurig. eten smaakt ook goed en is goed betaalbaar.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Anja
30-5-2017
  • Onderkomen9

Super leuke dagen gehad. Goed huisje..netjes, schoon! Idd veel Polen maar wij hebben daar geen overlast van gehad. Heerlijk ontbijt verzorgd door Suzanne .. Erg vriendelijk en gezellig personeel (Gea en Suzanne) Zwembad ziet er echt mooi en schoon uit!

Gereisd Met partner in april 2017

dit nooi meer

ikke
26-1-2016
  • Activiteiten4

Het is vies!!!! Niet onderhouden.... veeeeeel polen en andere buitenlanders beroede internetverbinding sommige personeelsleden zijn echt heeel raar. .. je wordt door haar raar behandeld, heel schuw ook tegen andere klanten dat is niet goed voor een hotel...mij zien ze hier nooit meer...

Gereisd Anders in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Werkhoven
16-10-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Het is een ramp , het park is geheel verwaarloosd Het is net of je in de rimboe terecht bent gekomen Alles is vies ,de huisjes zwaar achterstallig onderhoud Buitenkant vol met spinnewebben ( het oog wil ook wat ) Binnen in het huisje was het vies ,sanitair " kranen los "

Kwam amper water uit Vloeren vies Gehorig Veel studenten die enorm kabal maken als je de pech hebt dat die boven je komen Bij klacht indienen ? Kijken ze je aan en gaan er niet op in Kortom één grote nachtmerrie O ja , het stikt er van de polen , bul en hongaren Absoluut niets tegen buitelanders Maar geen veilig gevoel als ze overak buiten liguber met drank buiten staan En wat nog meer .....

Gereisd Met partner in oktober 2015

geweldig

Q.J.Nienhuis
10-8-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Geweldige dagen gehad. Vriendelijk personeel, schoon apartement. Het eten was lekker. zeker een adres om terug te komen.

eenvoudige bungalows

Chris
14-11-2011
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

eenvoudig vakantiepark waar wij zakelijk hebben verbleven. Bungalows waren redelijk, maar wij hebben hier ook bijna geen gebruik van gemaakt, alleen om te slapen.

Gereisd Zakelijk in december 2009

zwembad is nu goed

els
8-6-2011
  • Activiteiten4

jarenlang was het zwembad waardeloos. Het is nu helemaal gerenoveerd en ziet er prima uit. Ik zwem er nu een paar maanden en het water is steeds tussen de 28 en 30 graden. Het is ook schoon. Nu de rest van het park nog opknappen!!

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Vies, slecht onderhoud

pdijk
16-5-2009
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Ik zat hier als tussenadres tijdens een verhuizing. Ik ben blij dat ik nu naar mn eigen huis kan. Het huisje was erg vies en slecht onderhouden. Het huisjes is heel erg gehorig. Als er iets mankeerde aan het huisje kwamen ze het wel binnen een dag maken. Het terrein er om heen is bar slecht. Er wordt op de website reclame gemaakt over een zwembad. Ik heb er ruim een half jaar gezeten en al die tijd is het zwembad gesloten geweest ivm verbouwing en het zag er ook naar uit dat er niks gedaan werd. Al die tijd zijn de hoge kleine raamkozijnen open geweest zonder glas. Wasserette: de helft is kapot en de andere helft die het wel doet is te goor om aan te raken. Ergens had ik gelezen dat er internet zou zijn, dat is er niet aanwezig. Mijn advies: zoek een ander adres met betere beoordelingen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009
2008

Diep tries

seat
23-7-2008
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Zoals iedereen al aangeeft is het oude en aan een grote renovatie toe. Erg veel gastarbeiders waar je helemaal geen last van hebt (onze ervaring). Wat wel slecht is dat ze adverteren met een zwembad. Zwembad ?? een hok waar geen ramen in zitten, dit vanwege een verbouwing, de plafond platen komen nog net niet naar beneden vallen van ellende, en dan begin ik nog maar even niet over de schimmel in en om het zwembad. Maar wat ik nog het ergste vindt van allemaal, we hebben ivm verhuizing 3 maanden een huisje gehuurd omdat er in de buurt helaas niks anders was te vinden (en dat weten ze daar en dat heeft dan voor hun het voordeel) Aan het eind van die drie maanden een dag voor de eindoplevering. werd mijn medegedeeld dat het huis al was verhuurd aan een ander ze hadden al gecontroleerd en het was leeg dus volgens hun kon het wel worden verhuurd aan een ander. en op de Borg heb ik ook drie mnd moeten wachten eerst iemand ziek doen was het dossier zoek met onze gegevens. Dus Concl. SLECHT

Gereisd Familie in januari 2008

Vakantiepark info

• ZwembadBinnenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Borgmeren in Scharmer , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Borgmeren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.