Reviews over Rhede

Geweldig!

Anoniem,
    20-7-2016

Vorige week 3 nachten gestaan met een kleine tent. Ontzettend mooie plekken, met veel privacy en uitzicht over het Groningse land. De eigenaren zijn erg vriendelijk en de douches en toiletten zijn nog schoner dan bij mij thuis! Zeer mooie tuin. We komen heel graag nog een keer.

Een geweldige camping

Peter en Carla,
    25-6-2016

De lokatie , de eigenaars en hun geweldige inzet om deze camping op zo'n hoog niveau te zetten .

Plekken die je vrijheid en privecay hebben terwijl je ook gewoon op de wifi plek een praatje kan maken.

Dan is er nog de tuin die geweldig is zo mooi aangelegd .

Voor de wc en douche wat een luxe handoeken aanwezig waar vind je dat op een camping.

Gewoon fantastisch .

'Geweldig!'

Gerda en André de Reus,
    5-9-2015

Prachtige tuincamping met grote, vrije en rustige plaatsen. Sanitair van topkwaliteit (incl. handdoeken, zeep, toiletpapier, etc.).

Prachtige omgeving met veel fiets- en wandelmogelijkheden.

Vriendelijk en zeer behulpzaam campingbeheerders-echtpaar!

Een pracht camping

Peter en Carla,
    2-6-2014

Wat een mooie en rustige camping . Dergelijke camping hebben wij nog niet meegemaakt zo netjes fijne eigenaars die altijd klaar staan om te helpen.

Praatje maken op zijn tijd gezellig . Ook de tuin die is prachtig aangelegd en de plaatsen zijn mooi en ruim zeker de plaatsen aan de buiten zijde zijn bijzonder . Het uitzicht over de landerijen en de omgeving zijn geweldig om te fietsen of te wandelen. Rust en ruimte is hier het motto.