Camping De Blauwe Reiger

Camping De Blauwe Reiger

9Fenomenaal

Nederland, Groningen, Pieterzijl

Op vakantie geweest naar De Blauwe Reiger?

9Fenomenaal

• 5.8Eetgelegenheden

Meer camping info

18 reviews over Camping De Blauwe Reiger

• 8An15-08-2020

Mooie schone camping ideaal voor rustzoekers

Pluspunten: vriendelijke ontvangst, mooie ruime plaats, schoolterrein, uitbuiken over de akkers, water nagenoeg op de plek, sanitair is schoon en netjes ( goede voorzorgsmaatregelen carana), 2 douchejes wasmachine inclusief wasmiddel om een wasje te draaien, eitjes van eigen loslopend op de camping kippen, eigenaren laten zich regelmatig zien op de camping en er werd zelfs een avond ijsjes uitgedeeld toen het zo warm was. Kortom een goede plek om heerlijk tot rust te komen. Min punten: ? Wij hebben ze niet ontdekt.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Nadine Liefting11-08-2020

Rustig, vriendelijk, fantastisch!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Wij hadden een caravan gehuurd. Alles was schoon. Een schattige inrichting met alles er op en eraan. We hadden veel buitenruimte met vrij uitzicht, wat wij erg fijn vonden. Wij hebben gebruik gemaakt vanhet sanitair gebouw, wat er heel schoon uit zag. Daarnaast zijn de eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

Vanaf Pieterzijl hebben wij meerdere dingen ondernomen. Een auto of fiets is wel aan te raden om bij je te hebben.

Een heerlijke plek om even bij te komen en te ontvluchten vanuit de randstad.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10José en Gerty17-06-2020

Heerlijk ontspannen daar.

Het is een mooie rustige camping. Dit jaar de stacaravan gehuurd. Ideaal. Mooie ruimte er omheen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Jan Van der Veen03-06-2020

Prima vakantie

Wij hebben wederom genoten van deze plek. Het is de derde keer dat wij voor deze camping hebben gekozen. De ligging is prachtig, wij houden van dit landschap. Het echtpaar is vriendelijk en servicegericht, sanitair schoon, eitjes van eigen kippen. Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een goede vakantie.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    9Suzanne Vos en Guido Devogelaere31-07-2019

Vriendelijk, rustig, aangenaam, geweldig!!!!!!!!!!

Zonder veel woorden: "Een super camping met super uitbaters in volle natuur die de nodige rust uitstraalt!" Zéér vriendelijk onthaal. (5-bedjes waard!) De kantine is een klein VVV-kantoortje waar je alle info vindt over de omgeving. (Ook map beschikbaar voor de periode van je verblijf). Een ijsje werd uitgedeeld bij warm weer. Een avondje wijnproeven..... EEN AANRADER VOOR IEDEREEN!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Kristel Beijer01-08-2018

Top verblijf

Fantastisch plekje, goede (en schone) voorzieningen en uitstekend gastheerschap

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Gerty en José22-07-2018

Heerlijk ontspannen daar.

Mooie camping met royale plekken. Sanitaire voorzieningen altijd super schoon. Lieve eigenaren. Vanuit de camping veel te doen per fiets of auto.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Rob en Helmi01-07-2018

Prachtige, rustige plek om te camperen

Wat een geweldige camping op de grens van Groningen en Friesland. Het is een perfecte uitvalsbasis voor bezoekjes aan Leeuwarden, Groningen, Dokkum, het Lauwersmeer en noem maar op. Vanuit de camping zijn er prachtige fietstochten over geplaveide paden dwars door de weilanden mogelijk. De camping zelf is zeer mooi gelegen, weids uitzicht over de weilanden en velden, ruime plaatsen met heggen voor de privacy. De eigenaren Durkje en Henk doen er alles aan om het je maar zo aangenaam mogelijk te maken en zijn altijd in voor een praatje Ook wordt er regelmatig is georganiseerd. Kortom voor ons is het iedere keer ( onze eerste keer was 2009) een thuis komen bij Durkje, Henk, Milena en Agnes.

• 9Noes en Dieneke Papilaja27-06-2018

Geweldig!

Op een prachtige plek in het Groningerland ligt camping de Blauwe Reiger. Niet ver van de stad Groningen en het Lauwersmeer met zijn prachtige natuurgebied. De ontvangst is heel vriendelijk en gastvrij.Het is genieten van de rust, de ruimte en niet te vergeten het gezang van de vele vogels. Wij zijn van dit plekje en de mensen die het runnen, gaan houden! Henk en Durkje bedankt en tot ziens.

• 9Eetgelegenheden

• 10Fam Martens09-06-2018

Goed klein en gezellig.

Een kleine groene Oase op het Groningse platteland tussen de weiden en natuurgebieden. Zeer vriendelijke beheerders en alles prima in orde. Ideaal voor ouderen die geen speeltuin of zwembad nodig hebben maar willen genieten van de vogels die je 's ochtends wakker maken met hun gefluit het koeren van de duiven en de roep van de koekoek

Camping De Blauwe Reiger info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50