Zeehondencreche Pieterburen

8.7Fantastisch

• 9Sandra10-06-2018

Leerzaam en leuk

Er waren maar drie zeehondjes in de opvang (gelukkig weinig zieke of verlaten zeehondjes dus!). Desondanks was het bezoek erg de moeite waard: voedermoment van alle drie gezien, met uitleg door een gids en educatieactiviteit voor de kinderen. Hartstikke leuk! We zijn er ruim twee uur geweest. Bedankt en succes!

juni 2018

• 4Esther kortleven03-08-2017

Lees en ontdek mijn verhaal

De slogan van "Kom en ontdek mijn verhaal" van het zeehondencentrum is voor ons veranderd in "Lees en ontdek mijn verhaal".

Het bezoekerscentrum is op zich mooi ingericht, leerzaam en het is leuk om naar de zeehondjes te kijken.

Voor onze zoon en zijn vriend allebei 13 jaar en in een rolstoel was het een echte teleurstelling, want vanuit je rolstoel kun je de zeehondjes binnen niet zien en is het behoorlijk krap binnen. Daardoor was het voor ons hele gezin teleurstellend, maar waren we wel 7x € 7,50 armer.

Zit je kind in een rolstoel informeer dan vooraf of de situatie is veranderd. Wij vinden het bezoekerscentrum zeer rolstoelstoel onvriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Dorien23-07-2017

In orde

We waren hier snel door, maar het was toch eens de moeite om te zien. Ze zijn hier echt heel goed met de zeehonden bezig. Wij hebben een voedermoment gezien en dit was echt heel tof.

We kochten entree-tickets in combinatie met DoeZoo, dus prijs viel nog goed mee.

juli 2017

• 7kaat09-08-2016

mwah

Altijd leuk zeehondjes kijken.aar de entreeprijs is belachelijk voor wat je krijgt. Binnen 3 kwartier stonden we weer buiten. Voelde echt als geldklopperij.

augustus 2016

• 8EdwinVonk25-07-2016

Leerzaam.. de moeite waard

Het is niet groot, maar wel de moeite waard om de zeehondencreche te bezoeken. De "huilers" komen hier weer op krachten alvorens ze weer vrij worden gelaten.

juli 2016

• 8Rene14-04-2016

Zeehondjes? Leuk!

Gewoon leuk om even heen te gaan. 1-2 uurtjes Het is niet groot, wel leuk en leerzaam!

Alleen gereisd in februari 2016

• 6Reuvie09-04-2016

Viel wat tegen.

Uiteraad als je hierheen gaat weet je dat je alleen zeehonden tegen kunt komen. Maar wij vonden dat er weinig te zien was ten opzichte van de entree prijs. Wel leuk om een keer gezien te hebben.

april 2016

• 10spirit_spirit25-02-2016

Geweldig wat ze daar doen!

Mooi om eens te zien wat een goed werk daar word verrricht.

februari 2016

• 2renate27-12-2015

hoeft van mij niet!

Slecht toegankelijk voor rolstoelers, ik heb geen zeehond gezien. kreeg daar de gelegenheid niet voor. Waardeloos!! € 7,50 entree niet voor de poes. ze hebben het volgebouwd met sloophout. zodat je er bijna niet tussen door kan .En dat voor volgend jaar dat het VN-verdrag in werking wordt gesteld, alles moet toegankelijk zijn!! nee dus.

december 2015

• 8Henriette04-10-2015

Leuk en leerzaam

Aantal jaren terug geweest en nu nog donateur, maar leuk om te zien hoe de zeehondjes worden verzorgd en wat daar allemaal bij komt kijken!

Gereisd met partner in oktober 2015

10 van de 115 reviews gezien