Hotel Waddenweelde

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Waddenweelde
7,3

202 reviews over Hotel Waddenweelde in het Nederlands

Oubollig, stoffig, stug en muffig

Annemieke, 19-3-2018

Je wordt getrakteerd op originele Groningse stugheid.

Hotel was gedateerd. Zwembad was alleen tegen betaling van 7,50 (behalve as je via de site boekt, maar helaas is er geen site).

WiFi deed het niet. Werd gemeld, maar geen excuses daarvoor. Kamer was een soort zolderkamertje en was klein en stonk naar oude mensen.

Ontbijtbuffet was standaard: wat verschillende soorten boterhammen. Paar broodjes en croussantjes, koude gekookte eieren, vleeswaren en kaas en partjes sinaasappel.

Kortom, zeehondjes zijn leuk, maar verder gelijk vertrekken uit Pieterburen.

Louwersoog was daarentegen erg leuk!

nooit meer

katheloenoes, 19-3-2018

het is klein en er is vrij weinig te beleven in pieterburen. het hotel is oud en muffig

Gewldig

Kusters, 21-2-2018

Wat een rust! Bij aankomst duidelijke uitleg gehad en wat er in de omgeving nog te doen was. Zijn ook nog even lekker gaan zwemmen, wij hadden het geluk dat we boven het zwembad sliepen was trapje af en zwemmen maar ;)

Heerlijke dagen gehad prima kamers, ontbijt prima verzorgd kwamen niks te kort. Gezellig cafe, wij waren eigenlijk de carnaval ontvlucht, blijkt dat hier ook carnaval is. Haha geweldig !!! Wij zijn ook nog een dag naar Schiermonnikoog geweest zeker de moeite waard wat een prachtig eiland. Ik als echte Limburger zeg altijd wiej schoen os Limburg is! Maar Groningen en Friesland is ook helemaal super wij voelden ons hier helemaal thuis. Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid , en voor de nieuwe bar dame veel succes gewenst!

Groetjes Jacqueline ,Ruud, Laura en Johan

Heerlijk ontspannen

Marianne, 27-11-2017

We konden de receptie eerst niet vinden omdat we dachten dat alles in 1 gebouw zat maar dat bleek niet zo. De receptie is een apart gebouw met winkeltje en de kamers zijn ook verdeeld. Toen we de receptie eenmaal hadden gevonden werden we vriendelijk onthaald en na de uitleg na de kamer gebracht. Wij hadden een kamer bij het zwembad. De kamer was ruim en schoon. Het zwembad is niet groot maar we waren de enige dus groot genoeg. Het ontbijt was goed verzorgd en het avondeten bij de Buren van Pieter was ook heerlijk. De zeehondencreche ligt vlakbij het hotel en was ook de moeite waard.

Wij komen hier zeker nog eens terug met de kinderen, die gaan het hier ook zeker leuk vinden in de speeltuin en het zwembad.

Fantastisch verblijf gehad in Waddenweelde!

ArjanH., 25-11-2017

Samen met mijn vriendin heb ik 2 nachten in hotel Waddenweelde doorgebracht.

Wat was het genieten, van begin tot eind!

Heel vriendelijk ontvangen en werden begeleid naar onze kamer, heel ruim, netjes, schoon, en gelegen bij het zwembad en de sauna. We hebben daar dan ook optimaal gebruik van gemaakt. De eerste avond heerlijk gegeten Bij de Buren van Pieter. De volgende dag Schiermonnikoog bezocht en daarna gegeten in restaurant Waddengenot aan Zee. De visplateau die wij hadden besteld was écht voortreffelijk, zeker een aanrader. 's avonds kun je gezellig borrelen aan de bar, en van 21.00 tot 22.00 is er een Happy Hour, een hele leuke sfeer in het bruine café... Al met al, een heel geslaagd weekend. Wij komen zeker terug!

Nooit meer

Fam. B., 21-10-2017

In onze ogen is de hoofdstraat van Pieterburen te omschrijven als "vergane glorie". De eerste aangeboden hotelkamer had schimmel in de badkamer en het vocht stond op de binnenkant van de ramen. De tweede, alternatieve kamer was niet veel beter: gehorig, niet schoon, rammelend stapelbed, viezige muren en sokken van onze voorgangers nog in een hoekje. Kortom: het hotel is gedateerd en is niet prettig om te slapen. Voor de kinderen wel leuk: trampolines en skelters en de zeehondencrèche. Maar om dit deel van Nederland te bezoeken, raden wij dit hotel ten zeerste af.

aanfluiting

nicole habets, 30-9-2017

pieterburen is pittoresk met alleen een hotel, restaurant en bar (pizzaria) wat dinsdag gesloten was!!!!!het hotel is zeer gedateerd en zeer gehorig, het zegt genoeg als ik de buurman hoor urineren!!!!!!eten restaurant zeer prijzig was wel lekker maar niet fantastisch. zeehonden creche is de moeite waard.

Wadlopen is een ervaring rijker maar had me er persoonlijk iets meer van voorgesteld. wel een pluspunt is het vriendelijke personeel en het ontbijt

Fantastisch!

Piet de Jong, 7-9-2017

Ik vond het een geweldig verblijf. Goede service, aardig personeel en een gezellige sfeer. Lekker gegeten in het restaurant wat aan het hotel ligt. Ook hebben we lekker kunnen zwemmen. De kamers voldeden aan onze verwachtingen. We hebben een leuk weekend gehad. Bedankt. We komen zeker nog eens.

Super gezellig en leuk hotel

Kelsey, 7-9-2017

Alles was helemaal top, leuke kamers, leuk en spontaan personeel, en heerlijk eten!

Genoten

Jacquelien, 7-9-2017

Mooi hotel. Netjes en rustig

We hebben een aantal aanbieders voor Waddenweelde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waddenweelde in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waddenweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waddenweelde scoort een 7.31 uit 10 op basis van 204 reviews.