Hotel Waddenweelde ***

Weer vandaag-1°-6°

199 reviews over Hotel Waddenweelde in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Marianne, 27-11-2017

We konden de receptie eerst niet vinden omdat we dachten dat alles in 1 gebouw zat maar dat bleek niet zo. De receptie is een apart gebouw met winkeltje en de kamers zijn ook verdeeld. Toen we de receptie eenmaal hadden gevonden werden we vriendelijk onthaald en na de uitleg na de kamer gebracht. Wij hadden een kamer bij het zwembad. De kamer was ruim en schoon. Het zwembad is niet groot maar we waren de enige dus groot genoeg. Het ontbijt was goed verzorgd en het avondeten bij de Buren van Pieter was ook heerlijk. De zeehondencreche ligt vlakbij het hotel en was ook de moeite waard.

Wij komen hier zeker nog eens terug met de kinderen, die gaan het hier ook zeker leuk vinden in de speeltuin en het zwembad.

Fantastisch verblijf gehad in Waddenweelde!

ArjanH., 25-11-2017

Samen met mijn vriendin heb ik 2 nachten in hotel Waddenweelde doorgebracht.

Wat was het genieten, van begin tot eind!

Heel vriendelijk ontvangen en werden begeleid naar onze kamer, heel ruim, netjes, schoon, en gelegen bij het zwembad en de sauna. We hebben daar dan ook optimaal gebruik van gemaakt. De eerste avond heerlijk gegeten Bij de Buren van Pieter. De volgende dag Schiermonnikoog bezocht en daarna gegeten in restaurant Waddengenot aan Zee. De visplateau die wij hadden besteld was écht voortreffelijk, zeker een aanrader. 's avonds kun je gezellig borrelen aan de bar, en van 21.00 tot 22.00 is er een Happy Hour, een hele leuke sfeer in het bruine café... Al met al, een heel geslaagd weekend. Wij komen zeker terug!

Nooit meer

Fam. B., 21-10-2017

In onze ogen is de hoofdstraat van Pieterburen te omschrijven als "vergane glorie". De eerste aangeboden hotelkamer had schimmel in de badkamer en het vocht stond op de binnenkant van de ramen. De tweede, alternatieve kamer was niet veel beter: gehorig, niet schoon, rammelend stapelbed, viezige muren en sokken van onze voorgangers nog in een hoekje. Kortom: het hotel is gedateerd en is niet prettig om te slapen. Voor de kinderen wel leuk: trampolines en skelters en de zeehondencrèche. Maar om dit deel van Nederland te bezoeken, raden wij dit hotel ten zeerste af.

aanfluiting

nicole habets, 30-9-2017

pieterburen is pittoresk met alleen een hotel, restaurant en bar (pizzaria) wat dinsdag gesloten was!!!!!het hotel is zeer gedateerd en zeer gehorig, het zegt genoeg als ik de buurman hoor urineren!!!!!!eten restaurant zeer prijzig was wel lekker maar niet fantastisch. zeehonden creche is de moeite waard.

Wadlopen is een ervaring rijker maar had me er persoonlijk iets meer van voorgesteld. wel een pluspunt is het vriendelijke personeel en het ontbijt

Fantastisch!

Piet de Jong, 7-9-2017

Ik vond het een geweldig verblijf. Goede service, aardig personeel en een gezellige sfeer. Lekker gegeten in het restaurant wat aan het hotel ligt. Ook hebben we lekker kunnen zwemmen. De kamers voldeden aan onze verwachtingen. We hebben een leuk weekend gehad. Bedankt. We komen zeker nog eens.

Super gezellig en leuk hotel

Kelsey, 7-9-2017

Alles was helemaal top, leuke kamers, leuk en spontaan personeel, en heerlijk eten!

Genoten

Jacquelien, 7-9-2017

Mooi hotel. Netjes en rustig

M. de Boer, 7-9-2017

Een fijn hotel met nette kamers die elke dag zorgvuldig worden bij gewerkt. Zeer vriendelijk personeel dat er voor zorgt dat je fijn kunt genieten van je dagen vakantie.

Met de deur in huis vallen, dat kan hier!

Loes Hogeweg, 4-9-2017

Wad of wat, om de kluts kwijt te raken in Waddenweelde.

Het is 3 uur en we halen de sleutel bij een alleraardigste receptioniste die ons ook informatie geeft op een gezellige manier. De sleutel hangt aan een mini "allstars'-schoentje. De schoenen waarop je vroeger het wad betrad. Dan naar de kamer. We maken de deur open en...we vallen met de deur in huis. Direct staan we er.Makkelijk bij calamiteiten, je staat dus ook direct op straat. Twee opgemaakte bedden die goed slapen. Een voldoende toegeruste badkamer met stralend witte handdoeken. Even een kop thee, de waterkoker en koffie/thee voorzieningen vragen erom. Lekker in een gewone kop. Wad/t een weelde! Dan zijn we uitgenodigd voor het happy hour voor een gratis borrel wad/t water met wad/t nootjes bij "De buren van Pieter", we eten wad/t bij Waddengenot en verpozen ons in het badhuis Waddenwelness. Wad/t voelen wij ons hier heerlijk.

De volgende morgen gaan we naar huis. Wad/t is het hier leuk! We komen zeker terug. Wad/t een weelde! Op naar Lauwersoog, daar is nog een visrestaurant, Waddengenot aan zee. Ook daar kan ik met mij rolstoel omhoog, wad/t een genot, het uitzicht en de kibbelen smaken naar meer.

Gezellig verblijf

Tom Baars, 28-8-2017

Pieterburen is een gezellig dorp aan het wad. Er is genoeg te doen in het dorp. Onder andere de zeehondencreche, kinderspeeltuin, gezellig café en terras. In de nabije omgeving het pittoreske dorp Eenrum en Lauwersoog. Kamers van het hotel waren netjes. Lekker gegeten in restaurant Waddengenot met vriendelijke bediening.

We hebben een aantal aanbieders voor Waddenweelde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waddenweelde in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waddenweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waddenweelde scoort een 7.39 uit 10 op basis van 201 reviews.