Hotel Waddenweelde

• Sauna

242 reviews over Hotel Waddenweelde

• 8Ruud Nijhof19-10-2020

Waar voor je geld

Prima onderkomen, heerlijk gedineerd en ontbeten. Het hotel is niet meer de jongste en dat merk je. (o.a. geluidsisolatie is niet van deze tijd). Dat weet je vooraf, dus niet over zeuren. Verder gewoon een goed hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding. De omgeving biedt veel mogelijkheden en het belangrijkst: de medewerksters zijn erg vriendelijk en niets is ze teveel. Dit was voor ons de tweede keer en waarschijnlijk niet de laatste.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9Fam.Rosink21-09-2020

Een heel prettig verblijf tijdens onze midweek.

Zoals reeds aangegeven heel prettig zonder minpunten. Bijzonder gastvrij met heel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2020

• 3Pim Meijneke22-08-2020

Waardeloze hotel ?

Waddenweelde (nu: Waddengenot) wordt in de markt gezet as 3 sterren hotel. Wij kwamen er op 17 augustus aan en hebben de volgende ervaring: Het is geen hotel (3 sterren????) maar een soort hostel met een receptie-winkeltje. Vanuit een 'poort' komen we in een bedompte, muffe, overigens schone kamer waar de deur en een klein raam uit kwam (open te zetten, uitzetter was kapot) op een soort poort waar iedereen langs kwam. Wij waren er toen al eigenlijk klaar mee. Twee waren we weer? Dacht het niet. Deel van de deal was een gangen diner van Restaurant Waddenweelde. Extra had ik geboekt: (op de verjaardag van mijn vrouw) een fles prosecco. Dat kon, maar dat kostte € 29,50 extra. Ik ehb aan gegeven dat dit geen probleem was. Aan tafel echter stond heel leuk een vruchtenwijn op basis van wijn (groothandel kosten: €4,78); mijn vraag hierover was dat dit hun prosecco was en in tweede instantie dat de prosecco niet koud stond..

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Joyce31-07-2020

Heerlijk verblijf, prima accomodatie!

NAV de vele slechte recensies waren we nogal huiverig wat we zouden aantreffen, over bijna alles werd geklaagd.... Echter waren we blij verrast en we zijn echt wel wat gewend. De kamer (kamer 4) zag er keurig en schoon uit, niet vreselijk groot (ik gok 3x5) met z’n vieren, maar helemaal goed. De bedden zijn prima. De kinderen van 12 en 14 sliepen in het stapelbed. Alles was keurig opgemaakt. Na de eerste nacht kwam de schoonmaakster. Heerlijk pizza gegeten en ook het ontbijt was goed. De jongste vermaakte zich prima op de trampolines en luchtkussen. We zijn niet bij het zwembad geweest, dus geen perceel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8fam. Pietersen18-07-2020

Verblijf was op zich prima.

Hotelkamer gedateerd. Bedden vreselijk. Als je je omdraait, kieper het bed om en lig je op de grond. Stilliggen dus! Plankje naast bed levensgevaarlijk (3x hoofd gestoten). Ontbijt prima. Maar niet de mogelijkheid om voldoende afstand te houden aangezien het een smal gangetje was. Diner in het restaurant prima. Mogelijkheden om wat te ondernemen prima. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2020

• 6Linn28-06-2020

Bed goed

Alleen bed goed. Bad superglad levensgevaarlijk. Pizza werkelijk zeer slecht!ontbijt matig

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 7Ralph25-05-2020

Goed genoeg

We waren hier voor het wadlopen en dat was erg leuk. Het hotel was goed genoeg. Niets spectaculairs, geen geweldige kamers, geen geweldig eten, maar zeker goed genoeg. Dat uit de douche alleen koud water kwam, was wel minder fijn!

Corona-maatregelen zorgden voor een minder sfeervol diner, en het ontbijt op de kamer was minder handig, maar daar kan het hotel niets aan doen. Een paar extra koffie-cupjes waren wel welkom geweest ;-)

Tip: het kerkje dat vlakbij het hotel ligt is heel bijzonder!

Gereisd met partner in mei 2020

• 8Sap01-02-2020

Prima lekker weg met het gezin

Met 2 jonge kinderen (1 en 4) een nachtje in het hotel geslapen. Grote speeltuin aan de overkant is in de winter dicht maar desondanks daar toch even lekker kunnen skelteren. Lekker gewandeld met de kids en hond (voetbal mee) en daarna gegeten in het bijbehorende restaurant. Pizza was minder, maar vlees en met name de vis ontzetten lekker! Ook het ontbijt was gewoon prima. De kamer was oudbollig, de badkamer daarentegen wel gerenoveerd. Prijs kwaliteit niks te klagen. Enige nadeel is de felle buitenlamp die bij de deur hangt en die je zelf ook niet uit kan doen!! Snachts dus erg licht in de kamer. We hebben er maar een grote vuilniszak overheen gehangen.. Het zwembad is ook weer simpel, maar prima voor de kinderen om zich een uurtje te vermaken. Hou er wel rekening dat het zwembad maar zeer beperkt open is!! Wij hebben genoten en vinden dit hotel zeker een aanrader als je gewoon niet al te moeilijk bent 😉

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 3Twan03-01-2020

Niet voor herhaling vatbaar

Viel ontzettend tegen. Kamer van ongeveer 9 vierkante meter,slecht bed, wel tv op kamer maar niet te zien, gedateerde badkamer,gehorig,prijs / kwaliteitverhouding eten is slecht.
    Wellness bestaande uit 1 sauna, Max 30 graden en klein zwembad

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    2Marieke18-11-2019

Vergane glorie, geen cent waard

Hoe durven ze dit wellness te noemen. Goor troebel zwembad, sauna die niet werkt, vieze douches en niet eens een kraantje om water te pakken. Ontspanningsmassage vindt plaats achter een douchegordijn. Kinderen in het zwembad vol lawaai liggen te spartelen. Prijzen restaurant te hoog (19,50 euro voor een hamburger). Te zachte bedden, geen douchegordijn, midden in de nacht wakker geworden van kroegbezoekers. Ontbijt niks bijzonders. Smerige koffie uit een automaat.

Gereisd met vrienden in november 2019

Hotel Waddenweelde info