Hotel Waddenweelde

voor rustzoeker

hans45
20-10-2018

vriendelijk personeel

hotel bestaat uit verschillende panden evenals de horeca

de panden zijn hoognodig aan onderhoud toe

receptie in oude winkel

kamer is schoon en er is een goed bed

ontbijt is prima evenals diner

er is verder weinig te doen mits je van wadlopen houd

zeehondencentrum valt tegen of je moet er van houden

ligt in een uithoek van nederland dus voor rustzoekers een aanrader

Genoten in Pieterburen

Christel
17-10-2018

Een heerlijk weekend gehad in Pieterburen. Ons gehele arrangement was perfect geregeld van begin tot einde. Bij aankomst door de vriendelijke receptioniste meteen duidelijke uitleg gekregen over het verloop van het weekend en tips i.v.m. ideale ontbijttijden zodat we onze boot naar Schiermonnikoog makkelijk konden halen. De kamer voldeed aan al onze eisen, was niet super de luxe maar ruim en netjes met zelfs de mogelijkheid om een kop koffie te maken. Het personeel in alle horeca gelegenheden was super vriendelijk en gastvrij en we hebben twee super gezellige avonden gehad bij De Vrienden van Pieter. Team Waddenweelde dank jullie wel, wij hebben genoten!

Wij hebben beloofd, dat wij terug komen!

Gert en Annette Kas
3-10-2018

Wat vonden we niet leuk? Niets, want we wisten waar we heen gingen. P.S. Wij houden niet van een heel veel sterren hotel.

Wat vonden we goed?

- het persoonlijk kontakt vanaf aankomst tot vertrek

- als je van schnitzel houdt dan moet je hier zijn....die is een halve meter!!!

- een ontbijt waar weinig aan ontbreekt

- de koffie is van heeeel goede kwaliteit

- je kunt er lekker zwemmen en de sauna is als hij opgewarmd is heerlijk

Matig

Laura
29-8-2018

Oud, slecht onderhouden, vies en stoffige hotelkamer. Schimmel in de badkamer. Zeer gehorige kamer!

Eten was ronduit matig... niet warm, droog, weinig groente en service onvriendelijk.

Dit hotel zullen wij zeker niet aanraden

Anna
21-8-2018

Het hotel is erg verouderd en niet echt schoon

De kamers waren in meerdere gebouwen niet echt prettig

Het ontbijt was tegenover het hotel dus niet echt fijn

verder is er in Pieterburen niet veel te doen

het grand cafe was gezellig leuk personeel

Heerlijke dagen in Pieterburen.

a.wolfs
22-7-2018

Prima hotel,

Personeel wat met je meedenkt en een hele goede prijs / kwaliteit verhouding.

Ik had een mooie ruime kamer op de begane grond, ontbijt was lekker en de ligging t.o.v Groningen , Lauwersoog , Schiermonnikoog en Dokkum is ideaal.

Ik had ook wel super mooi weer , maar dan nog dit is zo`n goede uitvalbasis in een mooie streek. Ga vooral wadlopen, echt zo mooi en geen mooier vermaak als leedvermaak als er weer iemand tot zijn knieën in de drek zakt. En natuurlijk de zeehonden opvang , altijd even binnenlopen.

Bedankt mensen van Waddengenot, voor de geboden mogelijkheid tot om boeken i.v.m autopech en de mogelijkheid om op de valreep nog een extra dag te mogen bijboeken.

Het waren heerlijke dagen, het ga jullie goed.

Groeten uit Tilburg.

Matig

Gerjeanne
30-6-2018

Sterk verouderd hotel , heeft flink onderhoud nodig. De kamers zijn verdeeld over meerdere gebouwen. Het ontbijt is redelijk; niet geweldig. Het zwembad is klein en de sauna niet warm. Niet de moeite om je om te kleden. Zeehondenopvang om de hoek is echt de moeite waard. In Pieterburen is verder geen supermarkt, wel restaurants.

Oubollig, stoffig, stug en muffig

Annemieke
19-3-2018

Je wordt getrakteerd op originele Groningse stugheid.

Hotel was gedateerd. Zwembad was alleen tegen betaling van 7,50 (behalve as je via de site boekt, maar helaas is er geen site).

WiFi deed het niet. Werd gemeld, maar geen excuses daarvoor. Kamer was een soort zolderkamertje en was klein en stonk naar oude mensen.

Ontbijtbuffet was standaard: wat verschillende soorten boterhammen. Paar broodjes en croussantjes, koude gekookte eieren, vleeswaren en kaas en partjes sinaasappel.

Kortom, zeehondjes zijn leuk, maar verder gelijk vertrekken uit Pieterburen.

Louwersoog was daarentegen erg leuk!

nooit meer

katheloenoes
19-3-2018

het is klein en er is vrij weinig te beleven in pieterburen. het hotel is oud en muffig

Gewldig

Kusters
21-2-2018

Wat een rust! Bij aankomst duidelijke uitleg gehad en wat er in de omgeving nog te doen was. Zijn ook nog even lekker gaan zwemmen, wij hadden het geluk dat we boven het zwembad sliepen was trapje af en zwemmen maar ;)

Heerlijke dagen gehad prima kamers, ontbijt prima verzorgd kwamen niks te kort. Gezellig cafe, wij waren eigenlijk de carnaval ontvlucht, blijkt dat hier ook carnaval is. Haha geweldig !!! Wij zijn ook nog een dag naar Schiermonnikoog geweest zeker de moeite waard wat een prachtig eiland. Ik als echte Limburger zeg altijd wiej schoen os Limburg is! Maar Groningen en Friesland is ook helemaal super wij voelden ons hier helemaal thuis. Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid , en voor de nieuwe bar dame veel succes gewenst!

Groetjes Jacqueline ,Ruud, Laura en Johan

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waddenweelde in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waddenweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.