Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag15°9°
Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven
8,9

34 reviews over Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven in het Nederlands

Ik wil zeker nog eens terug

Danny Van Loo
27-5-2018

Zeer mooie, heel propere kamer en badkamer. Top ligging, fantastisch bed, toffe gastvrouwen, heel lekker ontbijt.

Wendy Cornelissen
4-5-2018

Super appartement! En wat een ontbijt en service!! Helemaal super

De moeite waard!

Marianne
21-10-2017

Heel fijn verblijf. Alles aanwezig. Kindvriendelijk. Goed en lekker ontbijt. Vriendelijke en gastvrije gastvrouw(en). En goede prijs/kwaliteit.

Keurig hotel

Elise
2-8-2017

Mooie nette slaapkamers, gemeenschappelijke keuken waar je alles kan en mag gebruiken zelfs thee en koffie gratis.

Heerlijke bedden , super ontbijt erg uitgebreid en netjes opgediend.

Zeer gastvrij, goed bed, uitstekend ontbijt!

Elske Purmer
22-8-2016

Mogelijkheid om lunch mee te nemen tegen vrijwillige bijdrage. Zeer royaal en divers ontbijt. Ruime kamer. Jammer, dat de haan ons al om 5.30 uur wakker maakte! Kan daar geen doek over 😉?

Super accommodatie met heel vriendelijk personeel

Vriendengroep De bokkenheuvel
21-8-2016

Alles was perfect....

Heel mooi appartement ( 11 personen ).

Locatie super voor wadlopen...

Ontbijt was goed verzorgd...

Een echte aanrader.....

Fantastisch vriendelijke ontvangst kamers keurig .

Tettie en Marchien
22-6-2016

Alles goed we hebben een geweldig mooi weekend gehad. Een aanrader voor ieder die van rust en natuur houdt. Prachtige appartement, erg vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt.

Geweldig! Alles wat je maar kunt bedenken is er.

Henny van der Haar
12-6-2016

We waren met z'n vieren en hebben niets kunnen bedenken wat niet goed was.

Zeer vriendelijke ontvangst en een heerlijk uitgebreid ontbijt. We komen zeker terug

geweldig

marianne van den berg
5-10-2015

wij wilden naar Schiermonnikoog maar de afstand tot de boot moet je wel incalculeren !Wij misten de boot ~(letterlijk)

Ik heb 3 nachten in kamer zeekraal verbleven.

Mijn ontvangst was niet van harte zoals hier wordt gezegd door andere!!

Ik had gezegd dat ik er om 13 u was door file was het later en je kreeg daar al preek over!!

Het ontbijt dat BIO is klopt niet.

Enkel maar potten choco en confituur.

De broodjes en de rest is alemaal uit pakjes!

Zelfs nog geen melk op tafel.

Je moet ook zien dat op tijd komt voor ontbijt of je kunt op kin kloppen.

Als je aan kant gastenverblijven zit let op je slaapt niet wand er zit aan haan en nog speciale aan vanaf 6 u is rust gedaan.

Eigenaar geeft beesten al om 6 u eten en die 2 hanen kraaien om het heen.

Kamer wordt niet schoongemaakt dagelijks is pas na 2 dag avond gezegd.nieuwe handdoeken moet zelf halen tijdensontbijt.De badkamer niet proper en geen airco aanwezig.

En ook veel muggen en neem zeker iets mee.

Frigo zou ook aangewezen zijn.

Zo goed is ookniet

Uw gastvrouw, eigenaar, 9-2-2016

Ik wil U bedanken voor uw review. Jammer dat u niet gevonden hebt, wat u verwachtte bij ons.Ondanks de uitgebreide lunchpakketten die u toch gratis klaarmaakte tijdens het ontbijt??!

De communicatie tussen ons liep niet zoals wij met de meeste gasten wel hebben. Dat betreuren wij zeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.