Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven

Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven

35 reviews over Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven in het Nederlands

Desiree Ranft
30-9-2018

Vriendelijke ontvangst prachtige kamers uitgebreid ontbijt kortom een aanrader

Ik wil zeker nog eens terug

Danny Van Loo
27-5-2018

Zeer mooie, heel propere kamer en badkamer. Top ligging, fantastisch bed, toffe gastvrouwen, heel lekker ontbijt.

Wendy Cornelissen
4-5-2018

Super appartement! En wat een ontbijt en service!! Helemaal super

De moeite waard!

Marianne
21-10-2017

Heel fijn verblijf. Alles aanwezig. Kindvriendelijk. Goed en lekker ontbijt. Vriendelijke en gastvrije gastvrouw(en). En goede prijs/kwaliteit.

Keurig hotel

Elise
2-8-2017

Mooie nette slaapkamers, gemeenschappelijke keuken waar je alles kan en mag gebruiken zelfs thee en koffie gratis.

Heerlijke bedden , super ontbijt erg uitgebreid en netjes opgediend.

Zeer gastvrij, goed bed, uitstekend ontbijt!

Elske Purmer
22-8-2016

Mogelijkheid om lunch mee te nemen tegen vrijwillige bijdrage. Zeer royaal en divers ontbijt. Ruime kamer. Jammer, dat de haan ons al om 5.30 uur wakker maakte! Kan daar geen doek over 😉?

Super accommodatie met heel vriendelijk personeel

Vriendengroep De bokkenheuvel
21-8-2016

Alles was perfect....

Heel mooi appartement ( 11 personen ).

Locatie super voor wadlopen...

Ontbijt was goed verzorgd...

Een echte aanrader.....

Fantastisch vriendelijke ontvangst kamers keurig .

Tettie en Marchien
22-6-2016

Alles goed we hebben een geweldig mooi weekend gehad. Een aanrader voor ieder die van rust en natuur houdt. Prachtige appartement, erg vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt.

Geweldig! Alles wat je maar kunt bedenken is er.

Henny van der Haar
12-6-2016

We waren met z'n vieren en hebben niets kunnen bedenken wat niet goed was.

Zeer vriendelijke ontvangst en een heerlijk uitgebreid ontbijt. We komen zeker terug

geweldig

marianne van den berg
5-10-2015

wij wilden naar Schiermonnikoog maar de afstand tot de boot moet je wel incalculeren !Wij misten de boot ~(letterlijk)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Waddenhoes Gastenverblijven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.