9,5

Weer vandaag4°-4°

8 reviews over Camping Klein Deikum in het Nederlands

Heerlijk huisje aan de rand van Nederland

M.N.R., 16-9-2016

In de Zeemeeuw zit alles wat je nodig hebt. Comfortabel, prettig van sfeer, en met een geweldige ligging. Verwacht geen bruisend uitgaansleven, maar wel: rust, weidsheid, vergezichten, leuke galerieën en mooie wandel- en fietsgelegenheid. Dichtbij het Wad. Echt een aanrader!

Een echte aanrader .

Fam.Dame, 4-7-2016

Een hele gastvrije SVR camping. Prachtig gelegen. Wat een rust. Heerlijk.

Gastvrij en gemoedelijk

uut Pekel, 16-5-2016

Zeer gastvrij en schoon. Hebben een fijn verblijf gehad in de Zeemeeuw. Een aanrader!

Onverwachte parel!

Meeuwis, 19-8-2015

Aangenaam verrast! Alle faciliteiteiten aanwezig en keurig verzorgd. Gastvrij gevoel van het 'leven op het platteland' door agrarische werkzaamheden rondom de boerderij, maar ook de verse pruimen of eitjes die je mag proeven. Alle andere campings vielen bij Klein Deikum in het niet voor onze kinderen. Een ruime hoeveelheid kwaliteitsskelters, megatrampoline, een speelruimte met air hockey, tennistafel, pooltafel, spelletjes, genoeg douches en keukens, prima. Wel afgelegen, dus voor een bakker moet je of naar Eenrum of Leens fietsen, of toch maar de auto pakken. Voordeel: je komt door de meest mooie, kleine Groninger plaatsjes komt. Wij vonden het een heerlijke uitvalsbasis en een heerlijke plek om te zijn. Het moddergehalte van de wadlooptocht viel bij de kinderen erg in de smaak. Schoenen te leen op de camping: alle maten aanwezig, gastvrije, bescheiden eigenaren. We komen terug, zeker!!

Zeer gastvrij!

Tonny Abrahams, 25-7-2013

Geweldige waddentocht gelopen.

Camping is zeer aan te bevelen!

Heerlijke plek om Groningen te ontdekken.

P. Van Elk, 20-5-2013

Mooie, kleine camping. Aardige mensen. Wij hebben 3 nachten in het huisje de vuurtoren doorgebracht met onze 3 kinderen van 15, 13 en 11 jaar. Er is in het huisje wel een toilet, maar geen douche aanwezig. Douche op de camping gebruikt deze was netjes en schoon. Slaapzolder met steile trap te bereiken. Wel was wel een uitdaging om de slaapzolder op te kruipen. Een camping die het zeker waard is om een keer te bezoeken.

Geweldige camping

jaap wesselman, 20-5-2013

Klein deikum is een leuke camping voor kinderen

Mooiste camping op onze fietstocht

Silvia, 21-8-2012

Tijdens het Pieterpad/Fietserpad hebben we veel leuke campings aangedaan, maar dit was een topper. Mooie ruime plekken met schitterend uitzicht en super schoon sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Deikum in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Deikum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Klein Deikum scoort een 9.5 uit 10 op basis van 8 reviews.