Camping Boet 'n Toen

9,3

5 reviews over Camping Boet 'n Toen in het Nederlands

M. Blom
11-9-2018

Gemoedelijke camping. Heerlijk landelijk. Behulpzame eigenaars. Mochten lekker nog de hele dag blijven. Extra overkapping voor bij slecht weer om onder te koken en eten. Prachtige omgeving.

Slecht WiFi bereik was enige nadeel. Maar wij vonden dit juist wel prettig met een puber 😉 Ff lekker offline

Super lieve mensen, heerlijke camping met rust

Marcel Munter/familie van Os
24-7-2017

Wij hebben hier met twee tenten gestaan. De beheerders zijn super vriendelijk en we voelden ons echt welkom. De camping ligt heerlijk in de natuur en is lekker rustig zonder overbodige voorzieningen. Wij zijn vanaf deze camping gaan wadlopen. Dat is echt een aanrader. De plekken zijn royaal en je loopt zo Pieterburen in waar gezellige restaurantjes zijn. Als je een persoonlijke en gemoedelijke camping zoekt is dit een aanrader. Wij komen hier zeker terug.

Super gastvrij en hulpzaam

Raymond
3-8-2016

Ik sliep samen met mijn vriendin een nachtje in de caravan. Een leuke camping om een paar dagen te overnachten als je naar de zeehondencreche gaat of gaat wadlopen. Helaas heb ik die avond een voedselvergiftiging opgelopen en voelde ik mij erg slecht. Maar de hulp die ik van de eigenaren kreeg vond ik erg bijzonder. Er werd s'ochtends thee voor mij gezet, een ontbijtje geregeld en mocht ik een extra nacht nodig hebben om te herstellen namen zij deze voor hun rekening. Ik raad deze camping dan ook zeker aan bij deze zeer vriendelijke eigenaren!

Super

wouter
12-11-2015

gezellig met mijn vriendin uit eten geweest bij grand cafe bij de buren van pieter en restaurant Waddengenot. de kinderen konden heerlijk spelen bij restaurant waddengenot en naar de zeehonden crèche geweest het was super leuk zeker een aanrader

Prima voor natuurliefhebbers

Nicole
25-1-2009

Wij waren er in september. Aangezien je buiten staat te douche was het behoorlijk koud. Verder was er geen water in de caravan en je had zeer weinig ruimte. Er was geen eten te vinden. De receptie bestond uit een oude caravan bij de ingang. Het leuke van dit alles was een iddagje gezellig wadlopen. Wat dus ook zeer aanteraden is voor jong en oud. Wij gaan dit zeker nog een keer doen maar dan zoeken we een betere camping uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boet 'n Toen in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boet 'n Toen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.