Hotel Aan 't Wad Pieterburen

8,9

7 reviews over Hotel Aan 't Wad Pieterburen in het Nederlands

Geweldig genoten!

theodorus, 9-7-2013

Heerlijk weekend gehad, mooie hotelkamer, netjes en schoon. Vriendelijk, behulpzaam en gezellig personeel. Leuk hotel met binnenzwembad en sauna, heerlijk! Goed restaurant aan de overkant, zeker een aanrader.

Gezellig hotel

GHvanAardse, 5-5-2013

Pieterburen is een leuk dorp. We zijn er heen gegaan om te wadlopen. Toen we vrijdagmiddag aankwamen voelden ons direct thuis in het pittoreske dorp. We werden vriendelijk ontvangen door de receptioniste. De kamers was ruim en schoon. De bedden lagen prima. We hebben ons goed vermaakt in het hotel en gezellig cafe. Leuk weekend. Doen we zeker weer.

Leuk dorp, gezellig hotel

Tom, 2-5-2013

Het Paasweekend hebben we in Pieterburen doorgebracht. We werden door een vriendelijke receptioniste ontvangen en naar onze kamers gebracht. De kamer was prima en schoon. Het café bij het hotel is een gezellige "bruine kroeg" waar we regelmatig even gezeten hebben. Keuze uit eetgelegenheden was er genoeg, We hebben lekker gegeten bij "Waddengenot". Ook het naburig dorpje Eenrum is een bezoekje waard. Al met al een geslaagd weekend.

Een echte aanrader!

Yvy949, 1-5-2013

Bij Hotel Aan t wad hebben wij 2 nachten overnacht, en we hebben hier enorm van genoten, we hadden de grootste kamer van het hotel, vlakbij het badhuis. De kinderen hebben hier de hele middag gezwommen omdat het niet zulks mooi weer was, maar dat mocht de pret niet drukken.

Bij de pizzeria bij de buren, lekkere pizza’s gegeten al het al een paar hele geslaagde dagen.

We komen zeker nog een keertje terug, ze waren druk bezig met het aanleggen van een nieuwe speeltuin en dat zag er veel belovend uit. En ook het personeel was er zo vriendelijk en gezellig dat we dit iedereen kunnen aanraden.

Heerlijke plek om te overnachten in Pieterburen

reanke , 15-4-2013

Hotel Aan 't Wad Pieterburen**** in Pieterburen is zeker een aanrader, een sfeervol hotel met grote luxe kamers. We hebben er genoten van het hotel, het restaurant Waddengenot aan de overkant heeft heerlijke eten en een uitgebreide kaart met streekgerechten, diverse vlees, vis en vegetarische gerechten. Bij Grand-cafe bij de buren van Pieter hebben we geluncht, leuke snelle bediening en lekkere broodjes. Het ontbijt wat bij het hotel hoorde was in het restaurant voor elk wat wils. De kamers zijn goed verzorgt, en schoon zien er mooi uit en er zit een badhuis bij om even te zwemmen of naar de sauna/turks stoombad.

fantastische plek

willemmiddels, 16-1-2013

hotel aan het wad was een geweldige ervaring alles was top de kamers de service aleen de ligging van het dorp was wat afgelegen maar dan heb je ook wat er was genoeg te doen in de buurt en de restaurants die er bij hoorden waren ook smakelijk. Zeker een aanrader voor mensen die de zeehonden cresche willen bezoeken

Gemengde gevoelens

Ruurd1954, 29-8-2011

Afgelopen weekend een verras je lief-arrangement geboekt. Met Hamman-massage en fles Prosseco op de kamer. Door een zeer klantvriendelijke blonde jongedame ontvangen aan de balie en naar de kamer gebracht. En daar begon het: de kamer was leeg! Geen wc-papier, geen zeep in de badkamer, geen Prosseco, niet het beloofde koffie- en theeservies. Dit werd overigens direct nabezorgd. Daar geen klachten over. Maar wat was de kamer vuil: overal spinnewebben met dode insecten, dode vliegen op de vloer, een zeer stoffige salontafel. In de badkamer lekte uit het plafond een bruine smurrie die een bruine plas op de vloer vormde. Hier werd niets aan gedaan ondanks onze klacht. De tweede dag kwam de werkster pas tegen 16.00 uur, zodat we tot die tijd ook zonder schone handdoeken zaten. Na haar vertrek lagen de vliegen er nog steeds en heeft ondergetekende maar zelf een stofzuiger uit de gang gehaald en is aan de schoonmaak gegaan. Jammer, want de locatie is fantastisch en het baliepersoneel top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aan 't Wad Pieterburen in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aan 't Wad Pieterburen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aan 't Wad Pieterburen scoort een 8.92 uit 10 op basis van 7 reviews.