Camping ZomersBuiten

34 reviews over Camping ZomersBuiten in het Nederlands

Een prachtige plek!

Bianca Waij-van Meel
22-9-2014

Camping en B&B ZomersBuiten is een prachtige plek om te verblijven. De campingplekken zijn ruim opgezet en de B&B is gloednieuw. Een prachtige kamer om in te verblijven. En het ontbijt is helemaal top. Vruchten uit de eigen moestuin en verse eieren vanuit de kippenren. Fietsen in de buurt zijn te huur en het is een prachtige omgeving om in te verkennen op de fiets.

Gereisd Met partner in september 2014

Paradijs in Groningen

C.Kruger
16-12-2012

Prachtige camping met ruime plekken en nieuw sanitair. De zelfpluktuin voor groente en fruit is geweldig, leerzaam voor de kinderen, ook de schapen en de geiten zijn leuk om te voeren. En een prima speelplaats waar onze jongens zich uren konden uitleven. Campingeigenaren Jelle en Els zijn gezellig en behulpzaam. In de buurt is heerlijk te fietsen, verder zijn met de auto diverse activiteiten goed te bereiken. Oude Pekela is ook prima, had een klein gehucht verwacht maar is best groot met alle benodigde winkels. De camping is beslist goedkoop, daarbovenop is ook de groente uit de tuin gratis! Wij komen zeker nog terug.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Aanrader!

Hiske
5-9-2012

Wat een mooie groene camping, prachtig aangelegd en overal is aan gedacht, bijv bij iedere plek een eigen kraantje om water te tappen. Sanitair is zeer schoon en alles ziet er netjes uit. De tuin is helemaal fantastisch: je kan zelf je groenten en fruit plukken. Wij hebben een heerlijke salade gegeten met courgette en boontjes en kruiden uit de tuin. De paarden en schapen zijn erg leuk. Verder 's ochtends een eitje uit het kippenhok, verser kan niet. Als je op de camping staat mag je van al deze heerlijke dingen gebruik maken.

Gereisd Met partner in januari 2012

Droom van een zelfpluktuin

Sanne van Ameijden
25-8-2012

De ontvangst is geweldig op deze schitterend aangelegde camping. Zeer betrokken eigenaren die de camping volledig zelf hebben aangelegd. Rust, ruimte en natuur zijn de sleutelwoorden, maar er is genoeg te beleven. In de weide van de camping lopen twee pony's en zeer aanhankelijke schaapjes, de kinderen mogen helpen met voeren en borstelen. 's Ochtends verse eieren rapen in het kippenhok en je 'boodschappen' doen in de biologische zelfpluktuin (gratis bij verblijf op de camping). Wij gaan hier zeker nog eens terug, want tijdens ons verblijf was het heerlijk weer en daar vooral van genoten en nog weinig van de omgeving gezien. We verbleven een weekend in de volledig ingerichte caravan. Deze caravan is niet meer de nieuwste, maar wel in goede staat en met compleet ingerichte keuken, voortent en picknicktafel.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ZomersBuiten in Oude Pekela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ZomersBuiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.