Camping ZomersBuiten

34 reviews over Camping ZomersBuiten in het Nederlands

Fantastisch!!!!!!!

Fam. W. Verbove
11-8-2015

Van het moment van aankomst tot het moment van vertrek buitengewoon hartelijk en zeer gastvrij,bijv.een lekkere kop koffie,nooit eerder meegemaakt! Prachtige royale staanplaats voor de caravan,super schoon sanitair!!Tevens een prachtige omgeving waar een fietstocht zeer de moeite waard is! Wij wensen Els en Jelle veel succes voor nu en in de toekomst,hartelijke groet,Wim en Tilly Verbove.

Gereisd Met partner in augustus 2015

op vakantie in eigen dorp

marjo bonsema
9-8-2015

Voor het jaarlijkse campeer uitje met mijn zoon een in eigen gemeente gebleven. Zomersbuiten ligt buiten het centrum in een mooie groene omgeving. Camping ziet er keurig netjes uit, en je zit er werkelijk voor een prikkie. Sanitair ziet er keurig uit. Kids kunnen zich prima vermaken op het speelveld. Voor de fietsers een prima startpunt om de omgeving te verkennen. Je kunt groente/fruit plukken uit eigen tuin, de kleintjes mogen de dieren voeren die er lopen. Ook een leuke b&b beschikbaar. Kon niet begrijpen dat het hier zo rustig was, echt jammer! Vooral met een zilveren award 2015 van Zoover in de pocket.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Ruimte

Schuijt
4-8-2015

Begin mei 2015 stonden we op de camping. Het terrein is prachtig aangelegd en je hebt erg ruime plaatsen. De moestuin was in deze tijd natuurlijk nog niet in volle glorie, maar zag er zeer verzorgd uit. In de omgeving kun je prima fietsen en wandelen naar het Arboretum Tenax in Wedde. Een deceptie vonden wij Oude Pekela, daar is werkelijk niets te beleven, ook geen leuk terrasje voor een kop koffie. Wel heel leuk is de boerderijwinkel Meinardi voor aardbeien en asperges. Voor kleine kinderen is er een zandbak met leuke attributen. Het sanitair is prima, al houd ik niet van een inpandig toilet, vlak bij de wastafels. Tip: Als je de oprijlaan oprijdt valt je oog direct op 2 vervallen caravans. Een doet dienst als een soort distributiecentrum met folders, de bestemming van de 2e is onduidelijk. Het geheel maakt niet zo'n goede indruk. Jammer, want de camping zier er verder onberispelijk en schoon uit.

Gereisd Met partner in mei 2015

We hebben een aantal aanbieders voor ZomersBuiten voor je op een rij gezet:

Rustig, vriendelijk en gastvrij.

Ria
2-8-2015

De camping is erg mooi aangelegd en ziet er verzorgd uit. Omdat er overal bomen en hagen staan heb je een beschut gevoel. De campinghouders zijn gastvrij en vriendelijk.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super mooi aangelegd

Willem Renkema
15-7-2015

zeer gastvriendelijk, prachtige gebruikstuin, zeer goed aangelegd en onderhouden kampeerplaatsen, keurige sanitaire voorzieningen, natuur is zeer divers.

Gereisd Met partner in juni 2015

Fantastische plek

Jan Viscaal
7-6-2015

Ruime plaatsen. Gebruik van groentetuin. Vriendelijke ontvangst en flexibele opstelling.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch.!

rob
28-4-2015

Zomersbuiten is echt geweldig. Vriendelijke eigenaren. Fantastisch ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd Met partner in april 2015

Prachtige B&B kamers met mooie camping

L. Kruger-Adriaanse
14-11-2014

Wij hebben 1 nacht gebruikt gemaakt van een B&B kamer. Heerlijke bedden, schoon linnengoed en luxe creatieve uitstraling. Het 5 meter hoge plafond is een blikvanger. Deze inrichting misstaat niet in een modern 5-sterren hotel. De eigenaren van deze accommodatie zijn duidelijk heel creatief. Een tafeltje voor ontbijt en een gezellig comfortabel zitje zijn in de kamer aanwezig. Tevens een senseo koffieapparaat plus waterkoker en de benodigde koffie pads en theezakjes. 's-Ochtends een heerlijk ontbijt op de kamer gekregen met ham, kaas, fruit en zelfgemaakte jam. De badkamer is net zo mooi en modern als de kamer. Over de camping heb ik even rond gelopen en alles ziet er tip-top uit. Het valt met name op dat de kampeerder een enorme plek tot zijn beschikking heeft omdat de plekken op ronde velden zijn gemaakt. Perfecte accommodatie voor gezinnen waarbij de grootouders eventueel in de B&B kunnen verblijven.

Gereisd Anders in november 2014

Mooi aangelegde en rustige camping

johnverr
5-10-2014

Gastvrij ontvangst door Els en Jelle. Wat hebben ze mooie en doordachte camping gecreëerd. Aan alles is gedacht. Mooie beplanting. Heerlijke groente en fruit uit de pluktuin geproefd.

Gereisd Met partner in Wed Sep 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

Harry Elzinga
28-9-2014

een verrassende, milieuvriendelijke camping met hele gastvrije eigenaar. ontvangst met koffie en groente en/of fruit uit de moestuin. schoon en mooi sanitair. goede fietsmogelijkheden en een tas vol informatie
over de omgeving.

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ZomersBuiten in Oude Pekela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ZomersBuiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.