Camping ZomersBuiten

34 reviews over Camping ZomersBuiten in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Dirk en Pascale
2-8-2016

Met een camper is het prachtig staan maar ver van alles. Vriendelijke gastvrouw. Het sanitair kan in de douche netter en heeft nog veel renovatie nodig. Wifi een ramp! Mooie moestuin waar iedereen iets kan plukken. De natuur komt hier wel op de eerste plaats maar nog veel renovatiewerken voor de boeg,vinden wij. Prijs veel te hoog! Moesten 15 € betalen zonder stroom,2 € voor stroom en 1,50€ voor de hond=18,50 € wat heel prijzig is voor Nederland! Onze beoordeling: geen nominatie waard!

Gereisd Met partner in juli 2016

Een aanbeveling

Fam Zeeman
14-7-2016

Wij hebben het 4 nachten naar ons zin gehad, sanitair,douche alles perfect. De bedden goed te beslapen en...... ontbijt heel goed.

Het enige minpunt is de 2e leuning bij de trapopgang.

Gereisd Met partner in juni 2016

Gaan beslist hier vaker naartoe. Wat een rust !

Niek Cramer
11-7-2016

een charme camping, zijn perfect bezig met upgraden. Iets minder geschikt voor kinderen

Gereisd Met partner in juli 2016

We hebben een aantal aanbieders voor ZomersBuiten voor je op een rij gezet:

prachtige plek, leuke inspirerende mensen. Rust.

E. Staal
8-7-2016

je kunt volop plukken in de tuin en bomen, heerlijjk om je maaltijd te vervolmaken.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prachtig aangelegde camping met 2 B&B Kamers

J. Gips-Kolthof
7-7-2016

De goed uitgekiende staplaatsen zowel op het veld als op de camperplaats. Verharde rijbanen op de staplaats voor de Campers zodat je nooit vast komt te zitten bij nat weer. Minder is de trap buitenom naar de B&B kamers.

Gereisd Zakelijk in juli 2016

Een camping die ik absoluut kan aanraden!

Gudrun Ververs-Heigl
7-7-2016

Er is een groente- en fruittuin waar je zelf mag plukken. Dit is geheel gratis. De camping is omgeven door groen en ligt op een rustige locatie. En toch niet ver weg van de bewoonde wereld.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lieve gastvrouw. Hartelijk ontvangst.

Jannie & Cor Brugman
20-3-2016

Prachtige nieuwe thema kamer, super badkamer, heerlijk bed. Ontbijt overdadig wordt in overleg op een tijd naar wens geserveerd. Koffie, thee aanwezig op de kamer. Er is een minibar. Prachtige plek om even tot rust te komen. Helaas nog geen t.v. Wel ruime keus aan dvd's. Mijn man was zijn medicijnen vergeten, lagen de volgende dag in onze brievenbus thuis. Super service vinden wij. Volgende keer gaan we langer. Een aanradertje.

Gereisd Met partner in maart 2016

Gemengde gevoelens

Haverkate Patrick
19-2-2016

Na vriendelijk met koffie te zijn ontvangen meteen bijgeboekt voor 2 nachten. Wasmachine ontbreekt helaas. Er is 1 WC en die is erg smal en krap. Toen we wilden douchen om 23.00 uur was het licht al uit, dus in het donker moeten wassen. Er is geen lichtknop! Wifi te zwak dus niet bruikbaar. Stroom kostte 2 euro all-in, vooraf keurig betaald, maar bij afscheid werd moeilijk gedaan over het verbruik. Het was winter dus we hadden kacheltje aan gehad. Of we dus bij wilden betalen! Voelde alsof we een standje kregen, terwijl we netjes voor stroom hadden betaald. Niet onze fout. Daardoor met gemengd gevoel vertrokken. Jammer.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zochten een winter camping voor 3 dagen.

Cora & Peter
24-1-2016

Geweldig aardig ontvangst, zeer bedreven en enthousiaste camping eigenaren. hele mooie ruime camping, sanitair verwarmt en heel schoon. Door dat er 5 cm sneeuw lag werd er geholpen om de caravan te plaatsen . Alles was gewoon goed!!

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima camping

Ylle
13-9-2015

Wij verbleven 1 nacht op het trekkersveldje. De camping is zeer goed verzorgd en beschikt over een mooi sanitairgebouw met extra faciliteiten waarvan wij overigens geen gebruik hebben gemaakt, zoals een centrifuge, een magnetron en afwasteiltjes. Handig was de picnictafel aan de rand van het trekkersveldje. De ontvangst op de camping was heel hartelijk. ZomersBuiten is een aanrader voor wie het Groningse land wil ontdekken!

Gereisd Met vrienden in september 2015

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ZomersBuiten in Oude Pekela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ZomersBuiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.