Camping ZomersBuiten

8,7

34 reviews over Camping ZomersBuiten in het Nederlands

Anna Marie Wit
22-9-2018

B&b ZomersBuiten gekozen als doorreis naar Bourtange... Wat een goede keuze.., fijn verblijf samen met vrienden. Heel gaaf dat de b&b apart en toch ook weer samen gebruikt kan worden.... We hebben werkelijk niets maar ook niets te bekritiseren!!!! Schoon, heerlijke bedden, fijn zitje, ruime badkamer, koffie en thee op de kamer en op de afgesproken tijd voorzien van een heerlijk compleet ontbijt met eigen gemaakte jam, fruit uit eigen tuin en een eitje van scharrelende kippen... Lieve gastvrouw ga zo door, deze b&b verdient een dikke pluim. Groetjes uit Noord Holland Anna Marie, Rene, Coralisa en Lou.

Gereisd Met vrienden in september 2018

fantastisch

mateo makkink
7-3-2018

Zomersbuiten is een hartstikke leuke gezellige camping, alle faciliteiten bij de hand, omringt door een prachtige omgeving. gezellig beestjes eromheen, schaapjes kipjes enz. Alles is schoon en netjes, en de campingbeheerders, els en jelle, zijn schatten van mensen, die altijd voor je klaar staan. Voor ons was het het zonnetje in de winter.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Bode
25-1-2018

We verbleven met 3 personen in een 2 persoons huisje. Slaapbank diende als 3e slaapplaats voor onze dochter. Heerlijke bedden met schoon beddengoed, lekkere douche. Huisje was schoon. Keuken voldoet prima, alle benodigdheden aanwezig. Zeer gastvrij ontvangen!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018

Geweldig

Bokky
24-6-2017

Het was een mooi en schoon verblijf. Goed ontbijt. Alleen de WiFi was slecht. Op de kamer was alleen een scherm voor dvd,s. Was leuk geweest als het ook een tv was geweest. Wij verbleven in de B&B.

Gereisd Met partner in mei 2017

gastvrij als je zelden meer ziet

Mejo
5-6-2017

Wat een onthaal als je een zware fietsdag hebt gehad: koffie of thee, geserveerd bij de tent. Groente en fruit uit de moestuin. Geen strakke plaatsen met borsthoge afscheiding, maar knusse ruime plaatsen met natuurlijke begroeiing. Na twee weken Duitse campings met tarieven van € 20 + voor een kort verblijf voor 2 personen met tent, zijn de gehanteerde prijzen wel heel erg vriendelijk. Toiletten en douches waren schoon en voorzien van toiletspullen die je in hotels kunt verwachten. De rondscharrelende schapen onderstrepen de overtuiging van de eigenaren dat een camping best wel natuurlijk kan zijn.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping met oog voor het milieu

Leneke
12-5-2017

De plekken zijn echt groot in vergelijking met andere campings. De velden zijn zo opgezet dat je niet kan zien wat de buren eten dus genoeg privacy. Ook voor de hond is de omgeving een paradijs. Zijn heel hartelijk door de eigenaren ontvangen en kregen bij aankomst kopje koffie en een tasje met folders over de bezienswaardigheden in de omgeving. Wij hebben zowel het plaatsje Leer in Duitsland alsmede de stad Groningen bezocht. Zoek je rust in een mooie omgeving dan is deze camping zeker een aanrader.

hartelijk ontvangen. Zowel wij als de hond.

remco
1-9-2016

Wat niet, niet. Alleen maar positief. Ook erg hondvriendelijk en zeer mooie open omgeving. Je staat naast anderen zonder dat je dat doorhebt

Gereisd Met partner in augustus 2016

Zeer goed,vriendelijke ontvangst van de eigenaren

J.O.Jansen
1-9-2016

Een mooie omgeving om te fietsen en supermarkten in de directe omgeving. Diverse bezienswaardigheden in de buurt. Rustige camping, vooral 's nachts. Geen negatieve dingen. We mochten ook fruit en groente uit de tuin eten.

Gereisd Met partner in augustus 2016

We hebben het prima gehad met de caravan

Margriet en Jan de Goede, Schagen
21-8-2016

Een zeer gastvrij eigenaar/beheerders-echtpaar, je wordt verwelkomd met koffie of thee. Het cirkelvormige kampeerveld met middenbeplanting is een goed doordacht concept voor het gevoel van privacy. Het is opvallend hoeveel aandacht besteed is aan een functionele inrichting van het geheel! Door b.v. de hoge beplanting op enige afstand rondom, merk je niets van wind. De campers hebben eigen, afzonderlijke plaatsen. De capaciteit van het sanitair zal echter niet voldoende zijn, wanneer de camping flink bezet is. Wat jammer is en op de duur enigszins storend,dat eigenlijk een aantal onderdelen van de camping niet af, of nog niet opgeruimd is. B.v. de blokhutten, de binnen- en buitenkant van het sanitairgebouw. De inclusieve moestuin had heerlijke bramen.Oude Pekela heeft, ook voor senioren, voldoende faciliteiten. Oost-Groningen heeft nog niet door iedereen ontdekte geweldige recreatiemogelijkheden. In overleg met eigenares Els kan tegen een vergoeding gebruik gemaakt worden van wasmachine en droger. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2016

melinda wisse
6-8-2016

Tuin met eten was heel goed Grote terein goed Veel groen goed Leuke zand park goed Eitjes van kippen goed Santitair goed

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ZomersBuiten in Oude Pekela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ZomersBuiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.