Camping ZomersBuiten

8,7

4 reviews over Camping ZomersBuiten in het Nederlands

Anna Marie Wit
22-9-2018

B&b ZomersBuiten gekozen als doorreis naar Bourtange... Wat een goede keuze.., fijn verblijf samen met vrienden. Heel gaaf dat de b&b apart en toch ook weer samen gebruikt kan worden.... We hebben werkelijk niets maar ook niets te bekritiseren!!!! Schoon, heerlijke bedden, fijn zitje, ruime badkamer, koffie en thee op de kamer en op de afgesproken tijd voorzien van een heerlijk compleet ontbijt met eigen gemaakte jam, fruit uit eigen tuin en een eitje van scharrelende kippen... Lieve gastvrouw ga zo door, deze b&b verdient een dikke pluim. Groetjes uit Noord Holland Anna Marie, Rene, Coralisa en Lou.

Gereisd Met vrienden in september 2018

prachtige plek, leuke inspirerende mensen. Rust.

E. Staal
8-7-2016

je kunt volop plukken in de tuin en bomen, heerlijjk om je maaltijd te vervolmaken.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Een camping die ik absoluut kan aanraden!

Gudrun Ververs-Heigl
7-7-2016

Er is een groente- en fruittuin waar je zelf mag plukken. Dit is geheel gratis. De camping is omgeven door groen en ligt op een rustige locatie. En toch niet ver weg van de bewoonde wereld.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Ylle
13-9-2015

Wij verbleven 1 nacht op het trekkersveldje. De camping is zeer goed verzorgd en beschikt over een mooi sanitairgebouw met extra faciliteiten waarvan wij overigens geen gebruik hebben gemaakt, zoals een centrifuge, een magnetron en afwasteiltjes. Handig was de picnictafel aan de rand van het trekkersveldje. De ontvangst op de camping was heel hartelijk. ZomersBuiten is een aanrader voor wie het Groningse land wil ontdekken!

Gereisd Met vrienden in september 2015

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ZomersBuiten in Oude Pekela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ZomersBuiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.