Camping ZomersBuiten

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
Camping ZomersBuiten
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor ZomersBuiten voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping ZomersBuiten in het Nederlands

op vakantie in eigen dorp

marjo bonsema
9-8-2015

Voor het jaarlijkse campeer uitje met mijn zoon een in eigen gemeente gebleven. Zomersbuiten ligt buiten het centrum in een mooie groene omgeving. Camping ziet er keurig netjes uit, en je zit er werkelijk voor een prikkie. Sanitair ziet er keurig uit. Kids kunnen zich prima vermaken op het speelveld. Voor de fietsers een prima startpunt om de omgeving te verkennen. Je kunt groente/fruit plukken uit eigen tuin, de kleintjes mogen de dieren voeren die er lopen. Ook een leuke b&b beschikbaar. Kon niet begrijpen dat het hier zo rustig was, echt jammer! Vooral met een zilveren award 2015 van Zoover in de pocket.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Paradijs in Groningen

C.Kruger
16-12-2012

Prachtige camping met ruime plekken en nieuw sanitair. De zelfpluktuin voor groente en fruit is geweldig, leerzaam voor de kinderen, ook de schapen en de geiten zijn leuk om te voeren. En een prima speelplaats waar onze jongens zich uren konden uitleven. Campingeigenaren Jelle en Els zijn gezellig en behulpzaam. In de buurt is heerlijk te fietsen, verder zijn met de auto diverse activiteiten goed te bereiken. Oude Pekela is ook prima, had een klein gehucht verwacht maar is best groot met alle benodigde winkels. De camping is beslist goedkoop, daarbovenop is ook de groente uit de tuin gratis! Wij komen zeker nog terug.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ZomersBuiten in Oude Pekela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ZomersBuiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.