Camping ZomersBuiten

34 reviews over Camping ZomersBuiten

• 2017
    8Bokky24-06-2017

Geweldig

Het was een mooi en schoon verblijf. Goed ontbijt. Alleen de WiFi was slecht. Op de kamer was alleen een scherm voor dvd,s. Was leuk geweest als het ook een tv was geweest. Wij verbleven in de B&B.

• 10Mejo05-06-2017

gastvrij als je zelden meer ziet

Wat een onthaal als je een zware fietsdag hebt gehad: koffie of thee, geserveerd bij de tent. Groente en fruit uit de moestuin. Geen strakke plaatsen met borsthoge afscheiding, maar knusse ruime plaatsen met natuurlijke begroeiing. Na twee weken Duitse campings met tarieven van € 20 + voor een kort verblijf voor 2 personen met tent, zijn de gehanteerde prijzen wel heel erg vriendelijk. Toiletten en douches waren schoon en voorzien van toiletspullen die je in hotels kunt verwachten. De rondscharrelende schapen onderstrepen de overtuiging van de eigenaren dat een camping best wel natuurlijk kan zijn.

• 9Leneke12-05-2017

Mooie camping met oog voor het milieu

De plekken zijn echt groot in vergelijking met andere campings. De velden zijn zo opgezet dat je niet kan zien wat de buren eten dus genoeg privacy. Ook voor de hond is de omgeving een paradijs. Zijn heel hartelijk door de eigenaren ontvangen en kregen bij aankomst kopje koffie en een tasje met folders over de bezienswaardigheden in de omgeving. Wij hebben zowel het plaatsje Leer in Duitsland alsmede de stad Groningen bezocht. Zoek je rust in een mooie omgeving dan is deze camping zeker een aanrader.

• Oude reviews

8remco01-09-2016

hartelijk ontvangen. Zowel wij als de hond.

Wat niet, niet. Alleen maar positief. Ook erg hondvriendelijk en zeer mooie open omgeving. Je staat naast anderen zonder dat je dat doorhebt

• 8Staat v/h sanitair

• 9J.O.Jansen01-09-2016

Zeer goed,vriendelijke ontvangst van de eigenaren

Een mooie omgeving om te fietsen en supermarkten in de directe omgeving. Diverse bezienswaardigheden in de buurt. Rustige camping, vooral 's nachts. Geen negatieve dingen. We mochten ook fruit en groente uit de tuin eten.

• 9Margriet en Jan de Goede, Schagen21-08-2016

We hebben het prima gehad met de caravan

Een zeer gastvrij eigenaar/beheerders-echtpaar, je wordt verwelkomd met koffie of thee. Het cirkelvormige kampeerveld met middenbeplanting is een goed doordacht concept voor het gevoel van privacy. Het is opvallend hoeveel aandacht besteed is aan een functionele inrichting van het geheel! Door b.v. de hoge beplanting op enige afstand rondom, merk je niets van wind. De campers hebben eigen, afzonderlijke plaatsen. De capaciteit van het sanitair zal echter niet voldoende zijn, wanneer de camping flink bezet is. Wat jammer is en op de duur enigszins storend,dat eigenlijk een aantal onderdelen van de camping niet af, of nog niet opgeruimd is. B.v. de blokhutten, de binnen- en buitenkant van het sanitairgebouw. De inclusieve moestuin had heerlijke bramen.Oude Pekela heeft, ook voor senioren, voldoende faciliteiten. Oost-Groningen heeft nog niet door iedereen ontdekte geweldige recreatiemogelijkheden. In overleg met eigenares Els kan tegen een vergoeding gebruik gemaakt worden van wasmachine en droger. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 6Dirk en Pascale02-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Met een camper is het prachtig staan maar ver van alles. Vriendelijke gastvrouw. Het sanitair kan in de douche netter en heeft nog veel renovatie nodig. Wifi een ramp! Mooie moestuin waar iedereen iets kan plukken. De natuur komt hier wel op de eerste plaats maar nog veel renovatiewerken voor de boeg,vinden wij. Prijs veel te hoog! Moesten 15 € betalen zonder stroom,2 € voor stroom en 1,50€ voor de hond=18,50 € wat heel prijzig is voor Nederland! Onze beoordeling: geen nominatie waard!

• 6Staat v/h sanitair

• 9Fam Zeeman14-07-2016

Een aanbeveling

Wij hebben het 4 nachten naar ons zin gehad, sanitair,douche alles perfect. De bedden goed te beslapen en...... ontbijt heel goed.

Het enige minpunt is de 2e leuning bij de trapopgang.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Niek Cramer11-07-2016

Gaan beslist hier vaker naartoe. Wat een rust !

een charme camping, zijn perfect bezig met upgraden. Iets minder geschikt voor kinderen

• 10Jannie & Cor Brugman20-03-2016

Lieve gastvrouw. Hartelijk ontvangst.

Prachtige nieuwe thema kamer, super badkamer, heerlijk bed. Ontbijt overdadig wordt in overleg op een tijd naar wens geserveerd. Koffie, thee aanwezig op de kamer. Er is een minibar. Prachtige plek om even tot rust te komen. Helaas nog geen t.v. Wel ruime keus aan dvd's. Mijn man was zijn medicijnen vergeten, lagen de volgende dag in onze brievenbus thuis. Super service vinden wij. Volgende keer gaan we langer. Een aanradertje.

• 10Staat v/h sanitair

5 tips over Camping ZomersBuiten

• Hiske, 25-08-2012

Groente en fruit kan je zelf uit de biologische tuin halen, dus heerlijk koken met de seizoensgroenten. Wij waren er in de zomer en hadden een heerlijke salade met courgettes (die 3x zo groot waren als dat je normaal in de supermarkt koopt!) en een dessert met aardbeien, blauwe bessen en japanse wijnbes: HEERLIJK!!! (zie foto's)

• johnverr, 05-10-2014

Veendam bezoeken. Voorzieningen op 2km

• Willem Renkema, 16-07-2015

voor overnachting fietsvakantie. Ems-Dollard, Rondje Groningen, etc. zeer geschikt. zeker ook geschikt om echt tot rust te komen.

0 vragen over Camping ZomersBuiten

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50