Camping ZomersBuiten

Tonen op kaart

34 reviews over Camping ZomersBuiten

• 2018
    9Anna Marie Wit22-09-2018

B&b ZomersBuiten gekozen als doorreis naar Bourtange... Wat een goede keuze.., fijn verblijf samen met vrienden. Heel gaaf dat de b&b apart en toch ook weer samen gebruikt kan worden.... We hebben werkelijk niets maar ook niets te bekritiseren!!!! Schoon, heerlijke bedden, fijn zitje, ruime badkamer, koffie en thee op de kamer en op de afgesproken tijd voorzien van een heerlijk compleet ontbijt met eigen gemaakte jam, fruit uit eigen tuin en een eitje van scharrelende kippen... Lieve gastvrouw ga zo door, deze b&b verdient een dikke pluim. Groetjes uit Noord Holland Anna Marie, Rene, Coralisa en Lou.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9mateo makkink07-03-2018

fantastisch

Zomersbuiten is een hartstikke leuke gezellige camping, alle faciliteiten bij de hand, omringt door een prachtige omgeving. gezellig beestjes eromheen, schaapjes kipjes enz. Alles is schoon en netjes, en de campingbeheerders, els en jelle, zijn schatten van mensen, die altijd voor je klaar staan. Voor ons was het het zonnetje in de winter.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8Bode25-01-2018

Super!

We verbleven met 3 personen in een 2 persoons huisje. Slaapbank diende als 3e slaapplaats voor onze dochter. Heerlijke bedden met schoon beddengoed, lekkere douche. Huisje was schoon. Keuken voldoet prima, alle benodigdheden aanwezig. Zeer gastvrij ontvangen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

8Bokky24-06-2017

Geweldig

Het was een mooi en schoon verblijf. Goed ontbijt. Alleen de WiFi was slecht. Op de kamer was alleen een scherm voor dvd,s. Was leuk geweest als het ook een tv was geweest. Wij verbleven in de B&B.

• 10Mejo05-06-2017

gastvrij als je zelden meer ziet

Wat een onthaal als je een zware fietsdag hebt gehad: koffie of thee, geserveerd bij de tent. Groente en fruit uit de moestuin. Geen strakke plaatsen met borsthoge afscheiding, maar knusse ruime plaatsen met natuurlijke begroeiing. Na twee weken Duitse campings met tarieven van € 20 + voor een kort verblijf voor 2 personen met tent, zijn de gehanteerde prijzen wel heel erg vriendelijk. Toiletten en douches waren schoon en voorzien van toiletspullen die je in hotels kunt verwachten. De rondscharrelende schapen onderstrepen de overtuiging van de eigenaren dat een camping best wel natuurlijk kan zijn.

• 9Leneke12-05-2017

Mooie camping met oog voor het milieu

De plekken zijn echt groot in vergelijking met andere campings. De velden zijn zo opgezet dat je niet kan zien wat de buren eten dus genoeg privacy. Ook voor de hond is de omgeving een paradijs. Zijn heel hartelijk door de eigenaren ontvangen en kregen bij aankomst kopje koffie en een tasje met folders over de bezienswaardigheden in de omgeving. Wij hebben zowel het plaatsje Leer in Duitsland alsmede de stad Groningen bezocht. Zoek je rust in een mooie omgeving dan is deze camping zeker een aanrader.

• 8remco01-09-2016

hartelijk ontvangen. Zowel wij als de hond.

Wat niet, niet. Alleen maar positief. Ook erg hondvriendelijk en zeer mooie open omgeving. Je staat naast anderen zonder dat je dat doorhebt

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9J.O.Jansen01-09-2016

Zeer goed,vriendelijke ontvangst van de eigenaren

Een mooie omgeving om te fietsen en supermarkten in de directe omgeving. Diverse bezienswaardigheden in de buurt. Rustige camping, vooral 's nachts. Geen negatieve dingen. We mochten ook fruit en groente uit de tuin eten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Margriet en Jan de Goede, Schagen21-08-2016

We hebben het prima gehad met de caravan

Een zeer gastvrij eigenaar/beheerders-echtpaar, je wordt verwelkomd met koffie of thee. Het cirkelvormige kampeerveld met middenbeplanting is een goed doordacht concept voor het gevoel van privacy. Het is opvallend hoeveel aandacht besteed is aan een functionele inrichting van het geheel! Door b.v. de hoge beplanting op enige afstand rondom, merk je niets van wind. De campers hebben eigen, afzonderlijke plaatsen. De capaciteit van het sanitair zal echter niet voldoende zijn, wanneer de camping flink bezet is. Wat jammer is en op de duur enigszins storend,dat eigenlijk een aantal onderdelen van de camping niet af, of nog niet opgeruimd is. B.v. de blokhutten, de binnen- en buitenkant van het sanitairgebouw. De inclusieve moestuin had heerlijke bramen.Oude Pekela heeft, ook voor senioren, voldoende faciliteiten. Oost-Groningen heeft nog niet door iedereen ontdekte geweldige recreatiemogelijkheden. In overleg met eigenares Els kan tegen een vergoeding gebruik gemaakt worden van wasmachine en droger. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10melinda wisse06-08-2016

Tuin met eten was heel goed Grote terein goed Veel groen goed Leuke zand park goed Eitjes van kippen goed Santitair goed

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

5 tips over Camping ZomersBuiten

• Hiske, 25-08-2012

Groente en fruit kan je zelf uit de biologische tuin halen, dus heerlijk koken met de seizoensgroenten. Wij waren er in de zomer en hadden een heerlijke salade met courgettes (die 3x zo groot waren als dat je normaal in de supermarkt koopt!) en een dessert met aardbeien, blauwe bessen en japanse wijnbes: HEERLIJK!!! (zie foto's)

• johnverr, 05-10-2014

Veendam bezoeken. Voorzieningen op 2km

• Willem Renkema, 16-07-2015

voor overnachting fietsvakantie. Ems-Dollard, Rondje Groningen, etc. zeer geschikt. zeker ook geschikt om echt tot rust te komen.

0 vragen over Camping ZomersBuiten

Camping ZomersBuiten info