Oude Pekela

We hebben een aantal aanbieders voor Oude Pekela voor je op een rij gezet:

Reviews over Oude Pekela

Anna Marie Wit,
    22-9-2018

B&b ZomersBuiten gekozen als doorreis naar Bourtange... Wat een goede keuze.., fijn verblijf samen met vrienden. Heel gaaf dat de b&b apart en toch ook weer samen gebruikt kan worden.... We hebben werkelijk niets maar ook niets te bekritiseren!!!! Schoon, heerlijke bedden, fijn zitje, ruime badkamer, koffie en thee op de kamer en op de afgesproken tijd voorzien van een heerlijk compleet ontbijt met eigen gemaakte jam, fruit uit eigen tuin en een eitje van scharrelende kippen...

Lieve gastvrouw ga zo door, deze b&b verdient een dikke pluim.

Groetjes uit Noord Holland

Anna Marie, Rene, Coralisa en Lou.

Gereisd met vrienden in september 2018

fantastisch

mateo makkink,
    7-3-2018

Zomersbuiten is een hartstikke leuke gezellige camping, alle faciliteiten bij de hand, omringt door een prachtige omgeving. gezellig beestjes eromheen, schaapjes kipjes enz. Alles is schoon en netjes, en de campingbeheerders, els en jelle, zijn schatten van mensen, die altijd voor je klaar staan. Voor ons was het het zonnetje in de winter.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Super!

Bode,
    25-1-2018

We verbleven met 3 personen in een 2 persoons huisje. Slaapbank diende als 3e slaapplaats voor onze dochter.

Heerlijke bedden met schoon beddengoed, lekkere douche. Huisje was schoon. Keuken voldoet prima, alle benodigdheden aanwezig. Zeer gastvrij ontvangen!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Geweldig

Bokky,
    24-6-2017

Het was een mooi en schoon verblijf. Goed ontbijt. Alleen de WiFi was slecht. Op de kamer was alleen een scherm voor dvd,s. Was leuk geweest als het ook een tv was geweest. Wij verbleven in de B&B.

Gereisd met partner in mei 2017

gastvrij als je zelden meer ziet

Mejo,
    5-6-2017

Wat een onthaal als je een zware fietsdag hebt gehad: koffie of thee, geserveerd bij de tent. Groente en fruit uit de moestuin. Geen strakke plaatsen met borsthoge afscheiding, maar knusse ruime plaatsen met natuurlijke begroeiing. Na twee weken Duitse campings met tarieven van € 20 + voor een kort verblijf voor 2 personen met tent, zijn de gehanteerde prijzen wel heel erg vriendelijk. Toiletten en douches waren schoon en voorzien van toiletspullen die je in hotels kunt verwachten. De rondscharrelende schapen onderstrepen de overtuiging van de eigenaren dat een camping best wel natuurlijk kan zijn.

Gereisd met partner in mei 2017
Oude Pekela scoort een 6,3 uit 10, op basis van 6 reviews