Camping 't Strandheem

Camping 't Strandheem
7,5

7 tips over Camping 't Strandheem

Elizabeth, 22-7-2014
Spitkeet in Harkema over vroegere tijden is leuk om te bezoeken
p_stegeman2, 9-8-2013
Het is fijn als je fietsen bij je hebt.Camping is best ruim en de omgeving is prachtig om te fietsen ook t nabij gelegen dorp ligt op fiets afstand.
Familie van der Klift, 29-7-2013
Neem je fiets mee, de camping ligt redelijk buiten het dorp en het viel ons tegen dat je overal de auto voor moest pakken.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Strandheem voor je op een rij gezet:

Patricia de Jonge, 28-3-2013
In de buurt van deze camping is van alles te beleven, mooie dorpen,mooie fietsroutes ,musea. Braderieen, En de grootste complimenten voor Surhuisterveen die ook zoveel organiseren in hun dorp. o.a 538 Party enz,Allerlei winkels in de buurt,Mooie natuur, en niet te vergeten het strandheem gelegen naast de camping waar het met mooi weer prima vertoeven is en op de camping zelf is ook van alles te beleven o.a spooktocht,musicals,bossabal,sportactiviteiten, knutselen. spelletjes en BINGO,Film.
janssen, 4-8-2012
Blotevoetenpad in Opende is absolute aanrader, vooral na een regenbui!
mollema, 6-6-2012

Blote voetenpad in Opende.

Zeker voor kinderen helemaal geweldig.

Oude broek en shirt aan en dan op ontdekkingstocht op blote voeten.

Mar, 16-5-2012
leuke gezellige stadjes in de buurt, In Appelscha is de heksehoeve, ook erg leuk en niet zo ver weg, ook het atelier aan de overkant van de weg is een aanrader! als je met meer bent kun je met slecht weer daar heerlijk creatief je uitleven!

We hebben een aantal aanbieders voor 't Strandheem voor je op een rij gezet: