Camping 't Strandheem

Meer camping info

197 reviews over Camping 't Strandheem

• 7Petra Wattenberg23-09-2020

Leuk en schoon.

Mooie camping. Leuk animatieteam. Jammer dat het zwemmeer niet vanaf de camping bereikbaar is. Binnenbad erg klein.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Eric12-09-2020

Een aanrader !

Keurig onderhouden camping. Centraal gelegen in het noorden om als uitvalsbasis te dienen om alle bezienswaardigheden in de regio te ontdekken. Met binnenzwembad en mooi buitenwater met strand.

Gereisd met partner in september 2020

• 8Vanessa06-09-2020

Heerlijke vakantie gehad

2 weken verbleven in de nieuwe aqua accomodatie. Zeer schoon. We zaten hier met z'n vieren, maar accomodatie is ook te boeken voor 6 en dan is het huisje echt te klein. De 2e badkamer was erg handig, mooie tuinset, grote koelkast en prima bedden. Wellicht een tip om horren te plaatsen. Veldje was fijn, stonden maar 3 huisjes dus veel ruimte. Animatie uitgebreid, houden rekening met het weer. De oudste van 14 vond niet veel aansluiting, de jongeren zijn een vaste groep en als buitenstaander kom je er moeilijk tussen. Zwembad erg klein, zeker met de hitte en aangepaste tijden onvoldoende. Gelukkig hadden we het strandje. Mooi aangelegd, maar zag geen toezicht ivm Corona. Campingapp is erg handig,verse broodjes bestellen.Restaurant kun je lekker eten.Enige irritatie, vaste gasten parkeren hun auto ongevraagd op ons veld, 2x gemeld maar werd niets mee gedaan. Camping zelf heel netjes en mooi aangelegd. We hebben het superleuk gehad 😀🌞

• 4Haven04-09-2020

Modderplek

-eind van het seizoen, erg veel regen gevallen. Campingplek was een grote modderpoel. -privesanitair: oud en onlogische indeling, geen haakje om iets op te hangen. Maar vooral was het sanitair vies!

Wel nog een mooie wandeling gemaakt vanaf de camping!

• 1Staat v/h sanitair

• 7Vos31-08-2020

Prima

Mooi opgezette camping, veel faciliteiten aanwezig maar allen bescheiden. Grote plekken over het algemeen(al kan het wel per veld verschillen). Wij stonden op A10 met eigen sanitair op plek 4..fijne grote plek met avondzonnetje! Plekker aan de overkant waren iets kleiner. Sanitair wat verouderd maar schoon. Vaste plekken aanwezig, verdeeld over de camping. Jammer van de auto’s op de plekken erbij. Gras van de plekken was soms echt al wel slechter..zo eind augustus. Met fiets de camping af is heel onhandig, over de stoep. Strandje naast camping is leuk, maar in hoogseizoen heel druk. Veel te doen in omgeving, Blotevoetenpad Opende is een aanrader. Animatie is prima, (wij hebben er weinig gebruik van gemaakt), soms wat geluid daar vandaan, maar niet storend. Onze voorkeur gaat uit naar een eenvoudigere camping, dit is persoonlijk! Als je graag meer faciliteiten wilt dan is dit een prima camping!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Fam. Parri29-08-2020

Leuke camping voor kinderen

Wij zijn 1,5 week op de camping geweest. De kinderen hebben genoten van het animatie team. Mooie velden privesanitair prima. Genoeg te doen met corona zelf niet veel gezwommen, kinderen wel. Het meer met strandje heel leuk. Mooie omgeving. Vanwege het weer toch laatste weekje iets eerder weggegaan naar een stek met meer binnen faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Jan en Fia Emans29-08-2020

Echt vakantie gevoel

Wij hebben er 2 weken met onze caravan gestaan begin Augustus. Wij hadden een zeer ruime plek met een heel speelveld voor ons. Wij hebben de leeftijd van 74 jaar en 72 jaar en ondanks dat hebben wij het prima naar ons zin gehad. Wij hebben er 20 jaar terug een stacaravan gehad dus hebben wij wel wat meegemaakt. Nu is er sinds 2 jaar een nieuw beheerders echtpaar en nieuwe medewerkers. dat is een heel groot verschil met hoe het was. Het begint al bij de receptie , heel vriendelijk en behulpzaam en verder is het ons heel goed bevallen. Het sanitair werd goed bijgehouden 3 keer per dag, alleen bij de dames afdeling hingen er vaak van die pubermeiden te niksen. Hielden zich ook niet aan de 1 meter 50. dat was best vervelend. Voor de rest is het een mooie grote camping heeft iets weg van een groot park. Voor de kinderen zat te doen, mooi groot zwemmeer met strand op loopafstand , voor boodschappen is er in het dorp een supermarkt.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Ingrid29-08-2020

Ontspannen

Mooie ruime en rustige camping. Goed bijgehouden sanitair. Altijd wc papier,altijd zeep en altijd ontsmettinsmiddel en zeer schoon. De eigenaars noël en andrea zijn zeer gastvrij en sociaal. Als er al een probleem is,doen ze hun uiterste best dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor de jeugd is er een prachtig jeugdhonk met verschillende activiteiten en na 22.00 toezicht om geluidsoverlast te voorkomen. Tijdens ons verblijf een leuk darttoernooi gehad georganiseerd door stichting brutus darts, gezellige muziekavond met gepaste afstand en ook de bingo was coronaproof geregeld. We hebben tijdens ons verblijf al geboekt voor volgend jaar.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Raghnild29-08-2020

Super vakantie!

Wij hebben door Corona een alternatieve vakantie moeten zoeken voor Toscane, maar wat heeft ons gezin hier genoten. Wij hebben 3 kinderen van 13, 11 en 4 en ze vonden het animatieteam alleen al meer dan geweldig. Het waren echt heel enthousiaste mensen voor wie niets te veel was, ook buiten de activiteiten om nog in voor een lolletje en interesse. Het aanbod was gevarieerd. Ik zou voor de 16+ jeugd een plek creëren waar ze kunnen zitten na tienen. Ze zaten nu op het achterste groepskampeerveld omdat er geen groepen waren. Indien dit bezet is weet ik niet waar ze heen moeten. Wij stonden op D16 naast dit groepsterrein en er was soms nog wat lawaai later op de avond, maar ze hadden lol en gaven geen overlast. Strand was geweldig. Zwembad bij slecht weer veel te klein als de camping vol is zoals nu. Het terras bij de camping ongezellig, net of je op parkeerplaats zit, misschien opfleuren met mooie grote, bloembakken.

• 6Eetgelegenheden

• 9Esther Duijveman29-08-2020

Prima, strategisch gelegen camping

verzorgde camping, fijne ligging. Je bent zo in Drenthe of Friesland. Zwembad klein maar mijn kinderen hebben zich er toch prima in vermaakt. Het meer is ongeveer 10 min lopen van de camping maar je kan er ook gratis parkeren voor de deur. De camping heeft een zeer goede WiFi. En 5 euro voor een week. Er was ook altijd warm water. En in de 3 weken dat wij er waren nooit een vieze wc gezien. De animatie was leuk alleen mijn dochter van 9 viel een beetje tussen de 2 groepen in. Maar gelukkig mocht ze met haar oudere zus mee doen met de grote. Ook zijn er zeer royale campingplaatsen. Kortom een echte aanrader.

Camping 't Strandheem info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200