Tijdelijk €25 aanbetaling

't Strandheem

We hebben de beste aanbieders voor Camping 't Strandheem voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 234 reviews
+29

8FantastischScore uit 234 reviews
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

234 Reviews over 't Strandheem

• 9Paul27-08-2022

Ontspannen op een fijne familie camping

Bij aankomst zagen we het animatie team met de jeugd bezig met een voetbaltoernooi. De medewerkers en bijna alle camping gasten groeten je vriendelijk. De sfeer is ontspannen alsof je allemaal bekenden, vrienden tegen komt. We hebben een camper, maar kregen een hele ruime plaats met bomen. Dat was fijn omdat het erg warm was. De toiletten (met toiletpapier) waren schoon en de douche (zonder muntjes) lekker warm. We waren op doorreis maar komen zeker nog eens terug voor een langer verblijf.

• 9Paula27-08-2022

Fantastisch, super, geweldig.

Een super camping. Meerdere douche/toiletgebouwen. Keurig schoon gehouden. Op bijna elk veld wel speeltoestellen. Ruime plekken. Auto bij caravan. Geweldig animatieteam. Er wordt veel georganiseerd voor zowel jong als oud. Een groot hondenspeelterrein vlakbij zwembad en terras. Gratis toegang tot het strand. Op korte afstand van de camping. Een supergezellig terras met vriendelijke bediening. De eigenaren zijn geweldige mensen warm, vriendelijk en zeer gastvrij. De kaart is misschien niet ruim maar alles is even zalig. Plates, pizza en spaghetti bolognese met eigengemaakte saus. Dit jaar hier een stacaravan gekocht... topcamping

• 10Sandra27-08-2022

Super camping

Wat een leuke camping. Genoeg te doen voor de kinderen. Super gezellige sfeer. Sanitair super netjes.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 4Mike23-08-2022

Niet de camping die zo hoog staat aangeschreven

Camping is niet de camping die word aangeprezen op internet Kleine plekken er is 1 sanitair gebouw het strand ligt buiten de camping en je kan niet rechtstreeks vanaf de camping naar het strand toe. En dan heb ik het nog niet eens over de camping eigenaar gehad deze mensen zijn absoluut niet geschikt al gast heer/mevrouw zijn Belgen die vergeten zijn hoe het is om vriendelijk te zijn kort om NOOIT WEER

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 5Dennis16-08-2022

Geen 4 sterren waardig.

Redelijke camping, maar erg verouderd dus heeft wel een opknapbeurt nodig. Geen 4 sterren waardig.

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8W.barelds07-08-2022

Fijne vakantie...

Zeker een aanrader voor kinderen in verschillende leeftijden. Er wordt veel organiseerd door een enthousiast animatie team. Vriendelijke en behulpzame beheerders. Compliment voor de schoonmaak van het sanitairgebouw. Het gebouw ziet er gedateerd uit maar het aller belangrijkste, wel schoon. We hadden een ruime plek tegen over het volleybalveld waar onze pubers veel gebruik van hebben gemaakt. De camping ligt naast een groot recreatie meer waar je gratis gebruik van kan maken. We hebben een heerlijke twee weken gehad op deze gezellige camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Anton en Trudy Frankenmolen04-08-2022

Een heerlijke camping

Dit is een mooie parkachtige camping met ruime plaatsen (meestal auto bij plaats) waar het bijzonder fijn is om te zijn. De hard werkende eigenaren Noel, Andrea en Christiaan, doen er alles aan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Sanitair is prima en wordt ook keurig schoon gehouden. Je kunt er prima eten in het eetcafé. Voor gasten met kinderen wordt heel veel gedaan door een zeer actief animatieteam. Daarnaast is er een binnenzwembad.Maar ook in de omgeving vermaak je je prima. Je kunt er heerlijk fietsen en in het dorp Surhuisterveen zijn veel winkels en prettige restaurants. Wij komen al jaren op deze fijne camping en hopen dat ook nog een aantal jaren te blijven doen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Benny D16-07-2022

Aan te raden met kinderen

Alles netjes en proper, de eigenaren en personeel waren heel behulpzaam. We hadden een lodgetent, super goeie staat en alles voorzien! De animatie....wow, wat was dat....de best die ik ooit zag. Zwembad, fijn....maar klein...we gaven vaker de voorkeur aan het zwemmeer op 5min wandelen met een heerlijk zandstrand. Een aanrader!

• 10Werner & Rick16-07-2022

Super-complete, gezellige camping. Aanrader!

We verbleven samen met vrienden en hun kinderen in de twee lodgetenten. Het was voor ons de eerste keer kamperen, want meestal kiezen we voor bungalowvakanties of all-in hotels. En dat is ons prima bevallen. De lodge is netjes en knus ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Met de privé sanitaircabine naast de tent beschik je bovendien over een eigen toilet, lekker warme douche, wasbakje met spiegel en aparte afwasbak. We werden vriendelijk ontvangen en in de lodge lag een welkomstpakket en alle nodige info klaar. De gezelligheid van het campingleven was nieuw voor ons, maar we hebben er grandioos van genoten. Het enthousiaste animatieteam heeft de kinderen de tijd van hun leven bezorgd. En op het strand van het aangrenzende recreatiemeer hebben we genoten van de zon en een verkoelende duik. Ook het zwembad en restaurant van de camping zijn een absolute aanrader. Verder is er een snackbar, minigolf en meerdere speeltuintjes.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 6Fam. Jansen26-06-2022

Wij gaan nog een keer

De toiletgebouwen zijn gedateerd maar schoon,netjes en wat een heerlijke douche en ook nog eens gratis. Zwembad veel te klein is niks meer waard en dan de horeca wat een aanfluiting zeg...snackbar van 5 tot 8 geopend dus savonds of even een tussendoortje xit er niet in, restaurant gedeelte amper open. Voor de jongeren genoeg te doen en ook al zijn ze soms laat op camping aan het ouwehoeren dat hoort erbij

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar