Géén boekingskosten

Camping 't Strandheem

NederlandGroningenOpende

We hebben de beste aanbieders voor Camping 't Strandheem voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 225 reviews

Meer camping info

225 Reviews over 't Strandheem

• 6Fam. Jansen26-06-2022

Wij gaan nog een keer

De toiletgebouwen zijn gedateerd maar schoon,netjes en wat een heerlijke douche en ook nog eens gratis. Zwembad veel te klein is niks meer waard en dan de horeca wat een aanfluiting zeg...snackbar van 5 tot 8 geopend dus savonds of even een tussendoortje xit er niet in, restaurant gedeelte amper open. Voor de jongeren genoeg te doen en ook al zijn ze soms laat op camping aan het ouwehoeren dat hoort erbij

• 2Eetgelegenheden
  • 8Reiziger05-06-2022

Prima basic camping

Prima camping als je geen luxe eisen aan een camping hebt. Klein binnenzwembad, klein winkeltje voor de vergeten boodschappen. Wel een super leuke speeltuin. Wc gebouw is schoon maar gedateerd, net zoals de privesanitair, lijkt wel van de jaren 80 en recht op de wc mijn je niet zitten zo krap is het, zelfs voor kinderen! Dus scheef zitten om je behoefte te doen🤭Als je niet van herrie houd ga dan achterop de camping staan. Tijdens activiteiten staat de volume knop op luid en na 23u komt de jeugd uit het honk met veel kabaal. Zijn veel jongeren tot een jaar of 16/17, ook wel jonge gezinnen. Ze organiseren leuke dingen en zijn vriendelijk. Wij hebben ons vermaakt.

• 8Eetgelegenheden
  • 8A.P.17-01-2022

Super

Wij vonden het een heel leuke en gezellige camping

• 8Eetgelegenheden
  • 6John25-08-2021

Leuk maar net niet de wow camping

Leuk park, echter waren wij de laatste 3 weken van de zomervakantie en toen was het niet meer druk en waren en niet zo veel activiteiten. Het zwembad was open tot 21:00 echter was het er donker en was er nog niet 1 lamp aan. Dit vond ik niet prettig en erg gevaarlijk. Verder leuke tijd gehad

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Helma10-08-2021

Fijne camping voor jong en oud

Mooie grote staanplaatsen. Door verdeling in veldjes van ong. 10 plaatsen was het rustig ondanks de vele kinderen die er op de camping waren. Leuke activiteiten voor de kinderen. Net sanitair. Afwasplaatsen werden door de gasten niet goed schoongemaakt. Het verkeer kon niet altijd veilig langs de speelplek bij het jeugdhonk (er stonden veel fietsen, vaak op de straat, niet overzichtelijk). Misschien is dit op te lossen door een fietsenstalling en een spiegel. Vriendelijke eigenaren.

• 7Patricia10-08-2021

wisselende ervaring

De WIFI werkte erg slecht tot niet . Wij hadden voor een week kaart gekocht maar dit was weg gegooid geld. Het was maar 5 euro maar als ik moet betalen voor WIFI verwachten we ook dat dat werkt. Wel klacht ingediend , het zou door gegeven worden.Als kampeerders kun je tussen 22.00 en 8.00 niet met de auto van het terrein. Dat is geen probleem. Wat ik erg vervelend vond was dat ik s morgens 7.15 door 2 vrachtwagens en heftruck ruw werd gewekt. Pal achter onze tent ( 3 meter afstand) werd een fantastische mega stormbaan gebouwd , die was echt wel erg leuk. Ik had het fijn gevonden van te voren geweten te hebben dat er al heel vroeg zou worden opgebouwd. Wij hebben een dag patat gegeten en dit was erg lekker. Winkeltje stelde niet zoveel voor.Wij zaten in een gehuurde tent en die was prima. Alles zat er in en was aanwezig. De tent is gebouwd op vlonders wat erg fijn was gezien de vele en vele regen die wij die week hebben gehad.

• 7Kampeer baas10-08-2021

Aanrader!

Verrassend goede camping!Mooie ruime plekken. Toiletgebouw goed en schoon. WiFi slechtWel kabel tv beschikbaar Strandheem is een heel leuk strandje. Goed alternatief voor een buitenzwembad. Voor die prijs een goede camping. Camping ligt ook zeer centraal voor allerlei uitstapjes naar Friesland

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9ietje Klaver10-08-2021

In juni hier nog een dikke week geweest. na aanleiding van een maandje terug een weekendWat een heerlijke tijd. Volop animatie aanwezig. Zwembad was nu ook vol open! Restaurant is weer open, geloof een nieuwe kok. Fantastisch gegeten daar met de kids.in een woord heerlijk daar gehad! Volgend jaar gaan we een jaarplaats boeken zoals het nu lijktietje Klaver

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8van der Moezel10-08-2021

Super leuke camping

Wij hebben in Juli een weekendje gekampeerd samen met vrienden en we hebben een heerlijk weekend gehad. Mooi veld (Pampus), gezellige vaste seizoensgasten en ook al is het sanitair gebouw daar verouderd het was er goed schoon. Er is echt een geweldig strandbad bij waar de kinderen heerlijk gespeeld en gezwommen hebben. Ook hebben we heerlijk gewandeld en met een leuk pontje naar de overkant van de Linge gevaren en daar gewandeld naar Beesd. De laatste dag een "late check" out geboekt waardoor we de hele dag nog konden blijven staan en zijn na het diner in het restaurant pas huiswaarts gereden. Kortom... een heerlijk weekend gehad met genoeg te doen voor jong en oud!

• 10Arend jan10-08-2021

Mooie camping wij mogen hier graag zijn

Mooie campingOns gezin bestaat over 2 grote en 2 kleine kinderen en voor iedereen is er voldoende te doenHet zwem meer is heerlijk afkoelen met het warme weerDe WiFi is een beetje traag maar voor een camping goed genoeg, als ik graag een film wil zien blijf ik wel thuisKortom een heerlijk plekje met vriendelijke mensen om mij heen wat wil een mens nog meer

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar