Camping 't Strandheem

Met oudere kinderen

Geweldig.

Aletta
25-8-2018

Prachtige camping, veel groen, ruime plaatsen, prachtig meer. Fijn sanitair, leuke visvijver, leuk winkeltje. Heb er vroeger zelf als kind 20 jaar gestaan. Was er nu na 23 jaar met mijn gezin. Genoten!!!

Jammer van de lege kampeervelden

familie
23-8-2018

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is klein en verouderd. Overdekte speeltuin bestaat uit een zandbak en een paar speeltoestellen onder een dak.

Strand / zwemmeer op loopafstand, gratis toegang voor campinggasten (5 Euro pp borg voor toegangskaartje). Heerlijk vertoeven bij mooi weer.

Animatie organiseert voldoende voor jong en oud.

Sanitair is oud, maar ziet er verder netjes uit. Regelmatige schoonmaak.

Bezetting van de kampeervelden laat te wensen over.

De velden met prive sanitair waren volledig bezet. De overige velden hadden veel lege plaatsen. Sommige velden waren slechts 2 plekken bezet (van de 11!) Dit maakt het kamperen (met kinderen) toch minder leuk.

Niet heen gaan

Rosanne
15-8-2018

Het zwembad is vies, de wifi is slecht, het sanitair is vies, de eigenaren zijn extreem bot en onaardig. Behalve dan de broer van de 'eigenaar' die is heel aardig en heeft geholpen met de televisie.

Ik vraag me ook af hoe het met de poortjes moet gaan als er een noodgeval is??

Verder is het gras overal dood en in de visvijver zit bijna niks.

Kortom: nooit meer doen.

Peter
15-8-2018

Bijna alle douches waren stuk en het was heel smerig met schimmel tussen de groeven. Het zwembad is klein en vies, het glijbaantje ziet er heel uitnodigend uit voor kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen maar het is er wel 1.40 diep...

Er is ook een oudere dame die beweert dat ze de eigenaar is en ze zit je de hele tijd op de hielen om te kijken of je dingen wel goed doet (ik weet dat zij niet de eigenaar is want ik heb met de echte eigenaar gesproken)

En al helemaal gezien de prijs is het een verschrikkelijke camping. Best logisch dat ze met hoogseizoen leeg staan

Was hier een week met twee kleinkinderen van 5 en 8 jaar. Zij vonden het geweldig en het animatie team top.

Hele fijne vakantie gehad.a

Tim
8-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Het was twee weken goed vertoeven op de camping. Sanitair was niet nieuw maar wel schoon en netjes. Vriendelijk personeel, vooral de dame van de receptie! Cafetaria was goed, winkeltje niet al te duur. Animatieteam was ook prima. Het weer was fantastisch, dus al met al hebben wij een fijne vakantie gehad. We komen zeker weer een keer terug.

Tja... typisch een ‘net niet dus echt niets’ camping. Velden zijn in het hoogseizoen niet gevuld en ik begrijp dat nu... sanitair wordt goed schoongehouden door een allervriendelijkst stel. Maar wat een oude bende!

Verder is ‘de bar’ echt een aanfluiting: paar meiden snappen dan nog beetje wat er moet gebeuren in winkel / snackbar / restaurant. Deze week al meerdere keren drankjes niet leverbaar “want het is op”. Ijsmachines heeft het begeven maar is in de afgelopen week ook niet gemaakt. En dat is typerend: geen investering en geen aandacht....

Animatie team wordt ingehuurd en doen hun best.

Maar voor ons nooit meer. De ligging is prima bij mooi weer: een heerlijk meer waar je naartoe kunt. Maar ook daar is de horeca belabberd....

Als je dus ‘niets wilt en niets verwacht’ kan de camping mss best bevallen. Maar wij gaan 3 dagen eerder naar huis... mens-erger-je-niet... 😜

Top!👍🏻

Joyce
6-8-2018

Heerlijke camping! Mooie grote plekken (wij waren met caravan en twee tentjes) en heel goed schoon sanitair (wij hadden geen privé sanitair). Onze jongens van 12&15 vonden het ook erg leuk. Het meer bij de camping is top. Ook met kleine kinderen een aanrader. Broodjes te bestellen en goede campingwinkel aanwezig.

Buitengewoon slecht privesanitair.

Louise
29-7-2018

Geboekt vanwege privesanitair, maar wat was dat verschrikkelijk slecht onderhouden. Tegels los aan de muur, grote gaten en spleten tussen kozijnen en tegels en in diverse hoeken, kapotte gebroken wc-bril bij aankomst ( dat werd overigens wel snel geregeld; een halve dag na de melding kregen we een nieuwe bril: met kleine kids kon dat ook echt niet). Het leek wel of er een aardbeving was geweest (maar volgens mij zijn die in een ander deel van Groningen 🤔)We hebben ons de halve week bezig gehouden met het verwijderen van een mierenkolonie uit de voegen IN de doucheruimte. Bij vertrek aangegeven dat de staat van het sanitair betreurenswaardig was. Ze waren nog niet aan onderhoud toegekomen omdat het steeds verhuurd was en konden hier volgens de eigenaressr niet veel aan doen. Omgekeerd redeneren: dit kun je met fatsoen niet verhuren zolang het niet gerenoveerd is. Ik klaag niet snel maar dit was ons echt te gortig. Nooit weer!

Voor ons eenmalig

Manon
28-7-2018

Erg verouderd allemaal. Nu in het hoofdseizoen verwacht je drukte maar de bezette plekken zijn op ons veldje al de hele week op een kleine hand te tellen. Dit vinden wij erg jammer. Wij zijn een gezin met 3 kinderen, de jongste vermaakt zich in de speeltuin op het veldje maar de 2 oudste (9&13) hebben hier niet heel veel vermaak. Ze zwemmen veel maar aangezien het zwembad klein is kunnen ze hier niet zo veel.

Voor ons was dit eenmalig. Voor dit geld hebben wij vaak super leuke kindercampings.

Personeel bij de receptie en het restaurant vonden wij erg vriendelijk en behulpzaam. Verder als tip... zorg dat je vooral in het hoogseizoen gewoon alles mooi in orde hebt,de velden mooi gemaaid speeltoestel even schoonmaken. Dat zou de camping al veel netter laten lijken

We hebben een aantal aanbieders voor 't Strandheem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Strandheem in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Strandheem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.