Appartement

60 reviews over Appartement Suyder-end in het Nederlands

fantastisch

Jan Bloks,
13-8-2018

Wij hebben geweldig genoten van ons verblijf het ws perfect

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig genoten

Marloes,
1-5-2017

Ik heb met mijn dochter en hond twee nachten en drie dagen een mini vakantie gehad op Suyder-End. We hebben erg genoten. Het is er super verzorgd en heel gezellig. Heerlijk buiten gevoel en als extra een sauna erbij. Alles is aanwezig, het bed is al opgemaakt en de handdoeken liggen klaar. Wiecher en Francine geven je een heel welkom gevoel. Mijn dochter mocht de kippen voeren en de koe aaien. Onze hond heeft ook genoten van het vrije buitenzijn (met speciale zorgeloze afrastering). Ik heb een massage geboekt en die was ook super, we komen graag nog eens weer.

Het is bedoeld voor de wat grotere kinderen, mijn dochter is vijf en dat ging prima. Voor de allerkleinsten is het niet bedoeld (ivm de trap en ballustrade bijvoorbeeld)

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijke plek!

Kim Musters,
5-3-2017

Zojuist terug van een 2e keer weekendje suyder-end en het was wederom heerlijk!

Eerste keer met vriendin, deze keer met mijn man. Fantastisch 2 persoonshuisje, heel fijn en knus en met een heerlijke sauna!

Erg leuk de hartelijke ontvangst zodra je aankomt, Wiecher en Francine zijn lieve leuke mensen en ik hoop dan ook nog vaker terug te komen!

Gereisd met partner in maart 2017

Rustgevende week

Jacqueline,
3-3-2017

Medio december zijn we weer voor een week in Suyder-end geweest. We komen meerdere jaren achter elkaar terug en het blijft altijd leuk. Zodra je binnenstapt voel je je meteen thuis. Het huisje is heel knus ingericht en er hangt een gemoedelijke sfeer. Omgeving leent zich uitstekend voor wandelen of fietsen. Er liggen diverse wandel-en fietsroutes en overige folders in het huisje ter bruikleen dus je kan gelijk op pad. Er is een ruime sauna aanwezig waarin je heerlijk kan ontspannen en eventueel afsluiten met een massage die op aanvraag kan worden gegeven door de gastvrouw (gediplomeerde masseuse). Kortom, genieten!

Bedankt voor de zoveelste heerlijke week!

Groet,

Jacqueline en Dasha

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Genieten

Denise
22-1-2017

Echt meer dan lof. Overtrof zelfs de verwachting. Heerlijk een weekend bijkomen!

Op zijn Gronings Genieten

JenE
8-1-2017

De 3 G's zijn hier van toepassing : Geweldig Genoten in Groningen. Heerlijke rustige ligging om bij te komen. Huisje van alle gemakken voorzien om in principe binnen de deur te kunnen blijven. Voldoende plaats binnen voor onze 2 honden, en buiten nog veel meer ruimte ook zij hebben genoten van de ruimte.

Ideale ligging om Noord-Nederland te kunnen verkennen, zowel Groningen-stad als Leeuwarden, Drachten of Heerenveen liggen om de hoek.

Heerlijke sauna en massage genoten. het was helemaal geweldig. Blijft zeker in het boekje staan om wellicht nog eens terug te keren.

Gereisd met partner in januari 2017

Het huis had alle comfort en had een prettige sfeer. De eigenaars waren erg vriendelijk en flexibel. Een mooie, rustige omgeving! Absoluut een aanrader. Ook voor de hond was het daar prima vertoeven.

Heerlijk

MaaikeAart
13-11-2016

Hier kan je heerlijk tot rust komen in een prachtige omgeving. Zoek je vertier dan is Groningen niet ver weg. De sauna is fijn en lekker ruim. We hebben hier samen met de hond een zeer plezierig weekend gehad.

Gereisd met partner in november 2016

Genoten van de rust

Johan
3-11-2016

Dit is een ideale plek om op adem te komen.

Rustig gelegen. TV was wat klein, maar dat was ook niet zo belangrijk. De sauna was heerlijk en ruim.

Gereisd met partner in januari 2016

Mooie omgeving, pittoreske omgebouwde schuur met prive buitengedeelte. Buiten altijd zon en schaduw. Binnen van alle gemakken voorzien, Goed geëquipeerde keuken, ruime badkamer, vide om te slapen, TV, radio en DVD speler met veel DVD's. Twee fietsen. Maar vooral een fijne ontvangst met koffie en/of thee, uitleg over de mogelijkheden. Een flesje wijn en ... een snoepje voor de hond en poepzakjes. Hond en paard in overleg welkom. Gratis WIFI. Op ongeveer 30 km van Groningen. In het dorp een grote supermarkt.

Kortom een aanrader als je in de buurt van Groningen moet zijn of voor een korte of lange vakantie.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Suyder-end in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Suyder-end zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.