Vakantiehuis Peebos

Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Peebos in het Nederlands

Super wat een prachtige ligging

A. Zandstra
19-1-2010

Huis ligt prachtig en volledig vrij in het collissen landschap van het Westerkwartier. Super accomodatie en een eigen zwembad van (een echte).

Zwemmen en wandelen in een ontspannen sfeer

Gert van Werven
13-12-2009

Vakantiehuisje aan de Peebos in Opende is geweldig. Heerlijk gezwommen in het zwembad en de omgeving is fantastich. Uitgebreid coulissen landschap waar je heerlijk kunt wandelen (veel wandelpaden w.o. het blotenvoetenpad) direct bij het huisje. De omgeving leent zich voor lange wandel en fietstochten. Daarna heerlijk relaxen in het huisje wat van alle gemakken is voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Peebos in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Peebos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.