Vakantiehuis Eigendraads

22 reviews over Vakantiehuis Eigendraads

• 2018
    9Cm bosch20-08-2018

Prima

We waren daar als uitvalbasis voor werkzaamheden en daarnaast voor rust zeker voor herhaling vatbaar

Zakelijk gereisd in augustus 2018

• 8Arjan22-06-2018

Goed verblijf voor grote groepen!

Prima accommodatie! Een keer wel een groepsaccommodatie waar voorzieningen als toiletpapier en vaatwastabletten op voorraad staan. Wij zijn met ons voetbalelftal hier geweest (gem. leeftijd rond de 28 jaar). De verhuurder heeft vooraf het e.e.a. duidelijk aangegeven. (na 23u niet meer buiten). Vrijdagavond zijn wij in Harkema geweest, was toevallig een tentfeest. Zaterdag op advies van de keurslager (die kwam zaterdags een goed verzorgde BBQ brengen) naar het bruisende Drachten. Zaterdag overdag in de omgeving paintball gespeeld, en de rest van de tijd ons vermaakt in en rondom het huis. Zoals aangegeven genoeg te doen. De verhuurder is een prettige man. Wij hadden een tang nodig voor de BBQ, was zo geregeld. Top weekend gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Mirjam09-12-2017

Zeker opnieuw doen

Het was heel erg leuk we hebben een leuke tijd met de familie beleefd op een rustige en vooral ruimtelijke manier. Erg leuke omgeving zo in de natuur. Ook genoeg ruimte voor iedereen en erg leuke voorzieningen qua dingen om je te vermaken. Kortom aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Eric Louwers14-09-2017

Onwijs leuk

Even er tussenuit met een groep vrienden. Opende is een vredig dorpje waarin iedereen elkaar groet. Het huis is erg ruim, met ook buiten zeeën van ruimte.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Familie Groot06-06-2017

Heerlijk familieweekend

Wij waren met de hele familie, van opa en oma tot neefjes en nichtjes, in totaal 16 man. Een ieder heeft zich goed vermaakt. Het huis is ruim en als je de tafels aan elkaar schuift kan je met gemak samen eten. Er zijn genoeg kamers en bedden, vooral als je het tweede huis erbij betrekt. Het blote voetenpad is een aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Ceritus Chai04-05-2017

Ruime, nette accommodatie met rustige ligging

Prettig was dat het erg netjes en ruim was. Faciliteiten volstonden voor een groep van zo'n 17 man. De huiseigenaar is buitengewoon vriendelijk en coöperatief. Helaas schijnt de buurman een draak te zijn waardoor we na 23:00 stil moesten zijn, iets wat ons beter afging dan vooraf verwacht. De omgeving is heerlijk rustig, en weinig prikkelend. Wel is er een watertje in de buurt dat geschikt is om in te zwemmen (moet wel even over een sloot gesprongen worden).

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8Roeland02-05-2017

Heerlijk

Fijn ruim huis met fantastische buitenruimte voor kinderen. Ontbrekende traphekjes zijn de enige reden voor lager cijfer op kindvriendelijkheid. Zal vast snel aangepakt worden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8Ilse12-12-2016

Geweldig!

We hebben met een groep collega's een fantastisch weekend gehad in Eigendraads. Beide huizen zijn netjes met goed voorzieningen. Extra leuk is de aanwezigheid van een vuurplaats, waar het zelfs in november leuk is een vuurtje te stoken. Er is een ruime keuken waar het makkelijk koken is voor groepen. Met andere woorden: zeer geschikt als groepsaccomodatie!

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9Fam Leguijt09-11-2016

Heerlijk fam. weekend gehad!

Fijne lokatie in mooie omgeving. Zeer geschikt voor alle leeftijden ivm aanwezige sport en spel middelen, voet,- en volleybal veld. Ivm het mooie weer hebben we nagenoeg alleen maar buiten gezeten, dagje wezen wadlopen en 's avonds rond de gezellige vuurton. Warm water functioneerde niet goed bij aanvang maar dit werd na een belletje snel en goed opgelost. Lokatie is zeker aan te bevelen

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Karin Palotz13-10-2016

Prachtige locatie met voor ieder wat wils.

Werkelijk alles was aanwezig op de locatie, zowel binnen als buiten. Voor ieder wat te doen met alle spellen die aanwezig waren (van bordspellen tot aan tafeltennis en de skelters) Met het heerlijke weer dat we hadden tot 's avonds laat bij de vuurton gezeten ! Omgeving is prachtig en de accommodatie lekker ruim. Voor ons een plek om terug te keren.

Gereisd met vrienden in september 2016

Vakantiehuis Eigendraads info