Vakantiehuis Eigendraads

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

22 reviews over Vakantiehuis Eigendraads

• 9Yvonne Heijboer20-08-2020

Fijne ruime accomodatie in een rustige omgeving

Fijne ruime accomodatie met genoeg te doen zowel binnen- als buitenshuis. De bus is om de hoek indien je geen eigen vervoer hebt. Mooie rustige omgeving. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Geschikt voor grote groepen. Ik zeg doen, gewoon boeken. 👍 Victor bedankt voor het fijne verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Sarah29-07-2020

Verjaardag gevierd

Met 10 vrienden hier een verjaardag gevierd. Erg fijn huis, met veel mogelijkheden! Eigenaren zijn heel gastvrij en behulpzaam. Fijne accomodatie voor een groep vrienden of familie!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Tycho Deen26-07-2020

Het is een geweldig verblijf voor een grote groep.

Het zijn twee gebouwen waardoor je niet op elkaars lip zit de hele dag. Het is dichtbij een bushalte waarmee je direct naar Groningen stad kan reizen. Er zijn genoeg dingen in het huisje om te doen, daardoor kan je zelfs wanneer het slecht weer is De eigenaar is hartstikke vriendelijk. Er zijn veel dingen te doen voor kinderen van alle leeftijden. Wij hadden een hartstikke leuke tijd hier gehad en raden het zeker aan.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    8Hamer29-10-2019

Prima groeps locatie

Netjes, voldoende ruimte, rustig

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Ruud Welboren22-05-2019

Geweldige accomodatie

Wij waren met ons voetbalteam een weekend naar Groningen. Na duidelijke afspraken te hebben gemaakt met de eigenaar waren wij welkom. Het huis is zeer ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Genoeg koelruimte, 2 keukens en een grote tuin. Qua vermaak was er zowel binnen als buiten genoeg te beleven en de supermarkt zat op nog geen 5 minuten rijden. Kortom een top huis!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10harmen Woudenberg09-05-2019

Geweldig

Mooie accomodatie. We waren met 11 personen waaronder 5 kinderen van 3 tot 11. Veel te doen in en om het huis, vooral de crossbaan was geweldig. Vriendelijke gastheer. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Johan van den Berg10-01-2019

Een fantastische vakantie!

Het verblijf was fantastisch. Victor (gastheer) heeft ons echt thuis laten voelen. Mooie ruimtes om met een grote groep te kunnen vertoeven. Daarnaast is de omgeving ook erg mooi! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    9Sarah28-11-2018

Geweldig voor grote groepen

We hadden een fantastisch verblijf in Eigendraads. Perfect huis voor grote groepen met comfortabele kamers en veel keukenruimte. Buitenruimte is geweldig - we gebruikten de velden voor games en genoten van een BBQ één nacht. Leuke pizzeria in de buurt en goede lokale supermarkt. Victor was erg gastvrij. We zouden het iedereen aanraden!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Nick Willems19-09-2018

Perfect vriendenweekend

Ons verblijf is prima bevallen. We hebben gebruik gemaakt van de accommodatie met een groep van 14 jongens. Vooraf is er goed overlegd met de eigenaar omdat er met 14 jongeren snel sprake is van geluidsoverlast. Er zijn duidelijke regels, maar als je deze opvolgt, is er niks aan de hand! Bij ontvangst was de locatie erg netjes en schoon. Bovendien is het erg geschikt voor familie- of vriendenweekenden.

Er is weinig te doen in het dorp, maar dat was voor ons juist de reden om deze accommodatie te kiezen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Samuelson14-09-2018

Perfect vakantiehuis voor groepen.

De eigenaar heeft duidelijk zijn best gedaan om te zorgen dat we genoeg te doen hadden: homecinema; tafeltennis; airhockey; volleyball, badminton, voetbalspel, etc. Bovendien: Opende ligt in een uithoek maar er waren zoveel leuke excursies te doen dat we ons qua omgeving ook niet hoefden te vervelen. Omdat het warm was hebben we het blote voetenpad gelopen en we hebben ook nog heerlijk aan het strand gelegen in de buurt!

Onze kinderen hebben dankbaar van het speeltuintje, de crossfietsen en de skelters gebruik gemaakt.

De accomodatie is eenvoudig ingericht maar er is meer dan genoeg ruimte voor 20 personen. Er is een groot terras met een kampvuurplek: de eigenaar zorgt voor een stapel brandhout!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Vakantiehuis Eigendraads info