Vakantiehuis Eigendraads

Met vrienden

Perfect vriendenweekend

Nick Willems
19-9-2018

Ons verblijf is prima bevallen. We hebben gebruik gemaakt van de accommodatie met een groep van 14 jongens. Vooraf is er goed overlegd met de eigenaar omdat er met 14 jongeren snel sprake is van geluidsoverlast. Er zijn duidelijke regels, maar als je deze opvolgt, is er niks aan de hand! Bij ontvangst was de locatie erg netjes en schoon. Bovendien is het erg geschikt voor familie- of vriendenweekenden.

Er is weinig te doen in het dorp, maar dat was voor ons juist de reden om deze accommodatie te kiezen.

Perfect vakantiehuis voor groepen.

Samuelson
14-9-2018

De eigenaar heeft duidelijk zijn best gedaan om te zorgen dat we genoeg te doen hadden: homecinema; tafeltennis; airhockey; volleyball, badminton, voetbalspel, etc. Bovendien: Opende ligt in een uithoek maar er waren zoveel leuke excursies te doen dat we ons qua omgeving ook niet hoefden te vervelen. Omdat het warm was hebben we het blote voetenpad gelopen en we hebben ook nog heerlijk aan het strand gelegen in de buurt!

Onze kinderen hebben dankbaar van het speeltuintje, de crossfietsen en de skelters gebruik gemaakt.

De accomodatie is eenvoudig ingericht maar er is meer dan genoeg ruimte voor 20 personen. Er is een groot terras met een kampvuurplek: de eigenaar zorgt voor een stapel brandhout!

Prima

Cm bosch
20-8-2018

We waren daar als uitvalbasis voor werkzaamheden en daarnaast voor rust zeker voor herhaling vatbaar

Goed verblijf voor grote groepen!

Arjan
22-6-2018

Prima accommodatie! Een keer wel een groepsaccommodatie waar voorzieningen als toiletpapier en vaatwastabletten op voorraad staan. Wij zijn met ons voetbalelftal hier geweest (gem. leeftijd rond de 28 jaar). De verhuurder heeft vooraf het e.e.a. duidelijk aangegeven. (na 23u niet meer buiten). Vrijdagavond zijn wij in Harkema geweest, was toevallig een tentfeest. Zaterdag op advies van de keurslager (die kwam zaterdags een goed verzorgde BBQ brengen) naar het bruisende Drachten. Zaterdag overdag in de omgeving paintball gespeeld, en de rest van de tijd ons vermaakt in en rondom het huis. Zoals aangegeven genoeg te doen. De verhuurder is een prettige man. Wij hadden een tang nodig voor de BBQ, was zo geregeld. Top weekend gehad!

Zeker opnieuw doen

Mirjam
9-12-2017

Het was heel erg leuk we hebben een leuke tijd met de familie beleefd op een rustige en vooral ruimtelijke manier. Erg leuke omgeving zo in de natuur. Ook genoeg ruimte voor iedereen en erg leuke voorzieningen qua dingen om je te vermaken. Kortom aanrader!!

Onwijs leuk

Eric Louwers
14-9-2017

Even er tussenuit met een groep vrienden. Opende is een vredig dorpje waarin iedereen elkaar groet. Het huis is erg ruim, met ook buiten zeeën van ruimte.

Heerlijk familieweekend

Familie Groot
6-6-2017

Wij waren met de hele familie, van opa en oma tot neefjes en nichtjes, in totaal 16 man. Een ieder heeft zich goed vermaakt. Het huis is ruim en als je de tafels aan elkaar schuift kan je met gemak samen eten. Er zijn genoeg kamers en bedden, vooral als je het tweede huis erbij betrekt. Het blote voetenpad is een aanrader voor iedereen.

Ruime, nette accommodatie met rustige ligging

Ceritus Chai
4-5-2017

Prettig was dat het erg netjes en ruim was. Faciliteiten volstonden voor een groep van zo'n 17 man. De huiseigenaar is buitengewoon vriendelijk en coöperatief. Helaas schijnt de buurman een draak te zijn waardoor we na 23:00 stil moesten zijn, iets wat ons beter afging dan vooraf verwacht. De omgeving is heerlijk rustig, en weinig prikkelend. Wel is er een watertje in de buurt dat geschikt is om in te zwemmen (moet wel even over een sloot gesprongen worden).

Heerlijk

Roeland
2-5-2017

Fijn ruim huis met fantastische buitenruimte voor kinderen. Ontbrekende traphekjes zijn de enige reden voor lager cijfer op kindvriendelijkheid. Zal vast snel aangepakt worden.

Geweldig!

Ilse
12-12-2016

We hebben met een groep collega's een fantastisch weekend gehad in Eigendraads. Beide huizen zijn netjes met goed voorzieningen. Extra leuk is de aanwezigheid van een vuurplaats, waar het zelfs in november leuk is een vuurtje te stoken. Er is een ruime keuken waar het makkelijk koken is voor groepen. Met andere woorden: zeer geschikt als groepsaccomodatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eigendraads in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eigendraads zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.