Géén boekingskosten

Vakantiehuis Erve Oostwold

NederlandGroningenOostwold Scheemda

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Erve Oostwold voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 5 reviews

Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Erve Oostwold

• 10Familie Vreugdenhil22-05-2022

GEWELDIG

Een fantastisch weekeind hebben wij gehad van 13-05-2022/16-05-2022 in “Erve Oostwold”. In de eerste plaats dank aan onze hostess Linda, die ons hartelijk verwelkomde. Wat een prachtige locatie op een schitterende plek met dat uitzicht over het meer! Een heel lux onderkomen om te zijn met een groep. De charme van het huis maakte indruk op ons allemaal. Na een paar dagen hadden de meesten van ons de plattegrond wel in het hoofd, maar in het begin gaf het nogal eens hilariteit hóe je wáár moest komen. Was juist extra leuk. Heel geoutilleerde keuken. Alles is aanwezig. Prima bedden. En vooral: het hele huis brandschoon. Echt alleen maar pluspunten. Waar je wel op moet letten (vooral in de zomerperiode) is dat de temperatuur op de slaapkamers weliswaar geregeld kan worden, maar omdat niet alle kamers voorzien zijn van ramen die open kunnen, kan het er warm blijven – ondanks het klimaatbeheersingssysteem. Dus als je gewend bent met open ra

Heleen, Eigenaar, 30-05-2022

Beste familie Vreugdenhil, Wat fijn dat u Oostwold zo kon waarderen! Wat die ramen betreft, daar gaan wij werk van maken. Binnenkort kan er in alle slaapkamers een raam open. Hopelijk zien we u nog een keertje terug! Romantische Rijksmonumenten

• 10Marian Schipper07-01-2022

Super, volgend jaar weer.

Op een fantastiche locatie gelegen rijksmonument, vrij uitzicht over meer. Mooie tuin. Inrichting past bij het huis. Zeer geschikt voor familievakantie. 10 slaapkamers dito aantal badkamers. Keuken van alles voorzien, gezellige eetruimte, ruime salon. En dan natuurlijk het heerlijke, verwarmde prive binnenbad, de jaccuzi, de sauna. Geen corona gedoe maar lekker in je eigen bubbel genieten. Zodanige aanrader dat we direkt weer gereserveerd hebben voor volgend jaar. Hond is ook welkom. We hebben genoten met kids en kleinkids. Overdekte eigen speelhal was ook fijn maar beetje fris.

• 8Siem12-01-2020

Alles onder een dak

Gezellig weekend met de vrienden van OBK Dit doen we ieder jaar op een andere locatie. Deze was erg bijzonder. Alles erop en eraan. Wij hebben erg genoten en raden het iedereen aan. Erg tevreden.

• 10Froukje Osinga12-01-2020

Super nette complete locatie

Hele nette slaapkamers, heerlijke bedden en uitstekende badkamer! Heel netjes en verzorgd ingericht.

• 10Hetty01-07-2017

Sfeervol, luxe, ruim en kindvriendelijk

Erve Oostwold is echt een prachtig gerestaureerde boerderij. Héél ruim en sfeervol ingericht. De slaapkamers hebben allemaal een eigen badkamer, heerlijk! Ook de keuken is zeer compleet. Het uitzicht op het meer met de bootjes is magnifiek. In de omgeving was van alles te doen. We hebben o.a. een bootje gehuurd en op het meer gevaren. Ook de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad en genoten van het zwembad, de overdekte speelschuur met tafeltennistafel en natuurlijk de Wii. Ook op het erf heb je veel privacy. Wij komen zeker nog een keer terug!

Vakantiehuis Erve Oostwold info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)