Vakantiehuis Erve Oostwold

Vakantiehuis
Vakantiehuis Erve Oostwold

1 review over Vakantiehuis Erve Oostwold in het Nederlands

Sfeervol, luxe, ruim en kindvriendelijk

Hetty,
1-7-2017

Erve Oostwold is echt een prachtig gerestaureerde boerderij. Héél ruim en sfeervol ingericht. De slaapkamers hebben allemaal een eigen badkamer, heerlijk! Ook de keuken is zeer compleet. Het uitzicht op het meer met de bootjes is magnifiek. In de omgeving was van alles te doen. We hebben o.a. een bootje gehuurd en op het meer gevaren. Ook de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad en genoten van het zwembad, de overdekte speelschuur met tafeltennistafel en natuurlijk de Wii. Ook op het erf heb je veel privacy. Wij komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve Oostwold in Oostwold Scheemda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve Oostwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.