Appartement Ooldershoeve

NederlandGroningenOnstwedde

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Ooldershoeve voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 3 reviews

9.1FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 9.1Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Ooldershoeve

• 9Wiep la Roi24-08-2021

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een ruim appartement in een boerderij.Letterlijk alles is aanwezig.Bovendien een uitstekende uitvalsbasis om het Westerwold en ook daarbuiten te bekijken.Gelegen in een rustige omgeving met schitterend uitzicht.Wiep la Roi

• 10Marianne24-05-2018

Een ruim, mooi appartement dat praktisch en compleet is ingericht. Je hoeft behalve je kleren niets mee te nemen. Horren voor de deur en raampjes. Een groot terras. Uitzicht op het boerenland. Rust. Afwassen met de hand. Genoeg hand- en theedoeken. Schoon zoals je t niet vaak meemaakt. Wij hebben geen minpunten. Het komt zelden voor dat je het zo treft. De ligging in het beschutte Westerwolde naast Drente en ook bij het opener Noord-Groningen en bij Duitsland geeft je genoeg mogelijkheden voor uitstapjes en tochten. We komen graag terug.

• 9Joke & Ger24-07-2017

Prima appartement

Dit appartement in een oude boerderij is van alle gemakken voorzien. Wij verbleven hier een weekend om vrienden te bezoeken. Compleet ingericht. Erg rustig gelegen echt een locatie om van hieruit de omgeving te gaan verkennen zoals. o.a. Bourtange

Appartement Ooldershoeve info

Veilig betalen met