Géén boekingskosten
/Nederland/Groningen/Onstwedde/Vakantiehuizen Onstwedde/Vakantiehuis Landgoed ter Wupping

Landgoed ter Wupping

Vakantiehuis
NederlandGroningenOnstwedde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Landgoed ter Wupping voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Landgoed ter Wupping

• 9H.j.m. ini Brenninkmeijer_schraven21-09-2018

Super.

vriendelijke spontane ontvangst en rondleiding.Grote slaapkamers en badkamers alles prima inorde.Salon en eetkamer gezellig. alles was meer dan voldoende aanwezig.Zwembadgedeelte enz.prima.We hebben er een topweekendgehad mede ook door de verzorging van cateraar Birgit Flug .Iedereen was over het verblijf zeer enthousiast.Voor herhaling vatbaar.We waren met familie.

• 9Asia20-08-2018

Prachtige tijd gehad met mooie herinneringen.

Groot landgoed met veel privacy. Heel vriendelijke, behulpzame gastheer. Goed schoon, grote kamers, en genoeg ruimte om je af te zonderen van de groep (indien je er behoefte aan hebt). Het enige wat er miste was een droogrek, verder echt alles in huis. Handig als je zwemkleding door de zon wilt laten drogen. Je moet er wel van houden, omdat het huis in de ouderwetse stijl is ingericht en er veel natuur is. Je moet rekening houden dat je spinnen etc . tegenkomt. Daarnaast een leuk speelstuk voor jongere kinderen. Het zwembad was voor sommige iets te koud. Mijn zoontje van 2 vond het te koud. De andere kinderen hebben genoten. Ook de sauna en jacuzzi waren geweldig.

• 10C van der Heide06-11-2012

Aleen maar lof!

Het is de 2de keer dat we met de hele familie een weekend hier hebben doorgebracht en zoals het nu staat niet het laatste. Wat een fijne sfeer hangt er in dit huis, gezellige eetkamer, ruime slaapkamers met goede bedden en bovenal is het huis goed schoon!

• 9hm oudemans25-10-2011

Om nooit te vergeten

Vakantiehuis Ter Wupping is een zeer fraaie, authentieke, maar ook luxe boerderij, gelegen op een eigen landgoed in een prachtig natuurgebied. De omgeving was voor ons een grote verrassing. We konden er prachtig fietsen en wandelen, en het uitje naar de vestingstad Bourtange was een groot succes. Je waande er in Frankrijk. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt, in het zwembad, de speelschuur en de tuin. Wij hadden er alle privacy en 's avonds liepen de reeën in de tuin!

• 9Arjan Kuiper25-01-2011

In een woord geweldig

We denken met veel plezier terug aan het verblijf in deze groepsaccommodatie. Wisten niet dat Groningen zo mooi kon zijn. Op een werkelijk unieke plek de familiebanden in de jacuzzi en het zwembad weer aangehaald .

• 7fam van der Poorte12-05-2010

veel te duur voor wat je krijgt

in de eerste week van de mei vakantie hebben wij in dit huis gezeten. Alles bij elkaar 3200!! euro. waarvan 400 aan energie. Terwijl ons vooraf een indicatie was gegeven van 150 euro per week aan energie. Daarnaast was er in het hele huis een enorm irritant geruis aanwezig waarvan mensen 's nachts wakker lagen. In het huis waren geen rookmelders, noodverlichting etc aanwezig en dat anno 2010. Zwembad was wel aardig maar een stap buiten de "kas"was het net een koelkast, irritant met jonge kinderen. Wij bezoeken jaarlijks huizen van deze omvang met de familie maar dit huis is veel te duur voor wat je krijgt. Daarnaast zijn er slechts 5 slaapkamers. Wel complimenten voor de fotograaf van de site.

Eigenaar Ter Wupping, Eigenaar, 25-10-2011

Dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet zo tevreden was. Ik wil graag reageren op uw kritiek, ook al heeft u daar zelf niets meer aan. Wij berekenen voor de energie intussen een vast bedrag per nacht, zodat u niet meer wordt verrast als het heel erg koud is. De kosten voor een heel koude nacht nemen wij zelf voor onze rekening. Verder hebben wij de zwembad-pomp verplaatst, zodat u die niet meer hoort in het huis. Het huis heeft inderdaad 5 grote slaapkamers en sinds enige tijd ook 5 badkamers. Wij hebben recent een globale prijsverlaging van 10% ingevoerd en geen inflatiecorrectie toegepast.

Vakantiehuis Landgoed ter Wupping info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ter Wuppingerweg 19, 9591 VH