Camping De Sikkenberg

Camping De Sikkenberg
8,7

17 reviews over Camping De Sikkenberg in het Nederlands

Met oudere kinderen

Een heerlijke week in de meivakantie op de Sikkenberg verbleven. Veel jongeren tot 18 jaar, waardoor er snel vrienden gemaakt konden worden. Sanitair is prima net als de warme ontvangst van de eigenaren! Je merkt dat het een levenswerk is. Er heerst een open sfeer!

Ook de omgeving is boven verwachting. Boertange is een prachtig plaatsje en er is voldoende water om te vissen

In één woord fantastisch

Feikje Korenberg
7-3-2018

Dé geweldigste camping van Nederland.

Fijne mensen, fijne beheerders, enorm veel activiteiten voor alle leeftijden en de service is top! Hier kom je compleet tot rust!

gezellige campingsfeer met een leuke opzet

familie Bruinsma
23-8-2017

Neem een zaklantaarn mee want de verlichting is in het donker maar matig.

Heel leuk zijn de vele variaties in speeltoestellen op ieder veldje. Voor kinderen is het echt een fantastische camping met veel speelmogelijkheden.

De plekken zijn ruim en het sanitair is ok.

Ook voor niet-christenen een mooie vakantieplek!

Voor herhaling vatbaar

Fam. Groenendijk
30-7-2017

Prachtige boom- en dierrijke camping met ruime plaatsen, mooie velden en toegankelijke eigenaren met vriendelijk personeel. Je staat niet hutje mutje en er is alle ruimte om contact met andere vakantiegangers te zoeken als je dat wilt. Niet alles is perfect maar er is bereidheid om een oplossing te zoeken. Omdat wij wat eerder in het seizoen waren moesten wij bijv. ondanks dat we dichtbij de kleine sanitair afdeling hadden geboekt toch uitwijken naar de grotere voorziening omdat daar nog niet werd schoon gemaakt en de douches nog niet gebruiksklaar waren. Een leuk weetje er is water uit hun eigen bron. Recreateam is ook zeker een plus, wel word er bij veel activiteiten een kleine bijdrage of collecte gevraagd niet erg maar wel goed om vooraf te weten. Mooi ook dat de christelijke identiteit waar iedereen welkom is zo word uitgedragen. Er is ook buiten de camping veel te doen. Voor ons wat het de eerste keer maar als het aan ons ligt zeker niet de laatste keer dat we op deze camping onze vakantie gaan vieren.

Zeer warme en hartelijke camping!

Pietersma
3-5-2017

Wat fijn: Een camping waar de tienerjeugd zich vanaf het eerste moment welkom voelde! De jongeren hebben hier een centrale plek. Geweldig! En ik zat vanaf avond 1 op het veldje bij de vuurkorf of was het nooit anders geweest. Wat een hartelijke en gezellige mensen heb ik ontmoet! We komen weer!

Geweldige camping!!

Tamara Korte
3-5-2017

Hele mooie bosrijke camping, je kunt er heerlijk ontspannen, maar er zijn ook allerlei leuke activiteiten/ zwembad etc voor als je liever wat doet. Wij hebben echt genoten en de kids vragen al twee jaar of we toch alsjeblieft weer naar de Sikkenberg gaan, want dan worden ze weer opgehaald voor het kinderprogramma met 'Boer Beer' Kortom: een aanrader

Top locatie voor jong en oud!

Joël en Andrea Sondorp
3-5-2017

Fantastische camping waar ik van kleins af aan al kom, mijn man hier leren kennen we we balen als we een jaar niet kunnen gaan! Er heerst een warme sfeer op de camping, paar dagen wennen aan de mensen maar daarna voelt het als familie. Jaap en Marlies hebben oog voor iedereen en benaderen elke gast met liefde en respect. Of je er nou voor het eerst komt of al jaren, je bent welkom! Voor elke leeftijd een passend programma: bijbelstudies met inspirerende sprekers, sportieve activiteiten en gewoon een prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. Je bent er misschien maar even, maar vind er vrienden voor het leven!

Zeer fijne camping

Piet Kalisvaart
3-5-2017

Deze camping is super. Erg kindvriendelijk en er is voor jong en oud wat te doen. Of je nou met je tent of in een huisje zit. De sfeer die er hangt is alsof je in een warm bad komt.

Super!

Familie Harderwijk
2-5-2016

Wij hebben op Camping De Sikkenberg een hele fijne tijd gehad. Op de camping ben je van alle faciliteiten en gemakken voorzien. De kinderen vonden de activiteiten, sport- en spelvelden fantastisch! In de omgeving is eveneens genoeg te beleven.

Hier kom je echt tot rust

Familie Prins
30-3-2016

De Sikkenberg is een fantastische camping, Meteen als je de camping op komt ervaar je een geweldige rust, op het oog lijkt het in eerste instantie misschien een beetje oubollig, maar dat geeft nou juist ook weer die rustige sfeer. Het team is fantastisch en doet heel erg z'n best om iedereen een geweldige vakantie te geven, we hebben er nu 4 jaar een caravan gehuurd en nu besloten om er zelf één neer te zetten. De camping is gemiddeld qua grote, de velden zijn mooi besloten en ook daar heerst een goede sfeer, bij nat weer zijn de paden (die gedeeltelijk nog onverhard zijn soms wat modderig, maar ook dat geeft weer een kampeer gevoel. Het sanitair kan ik niet over oordelen omdat we een stacaravan hadden gehuurd, die zijn overigens eenvoudig maar netjes uitgerust en voorzien van de basis gemakken. de plaatsen zijn ruim te noemen. De sfeer op de Sikkenberg moet je gewoon ervaren, er is een geweldig programma voor jong en oud en of je nu wel of niet mee wil doen, dat beslis je gewoon zelf.

We hebben een aantal aanbieders voor De Sikkenberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Sikkenberg in Onstwedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Sikkenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.