Tijdelijk €25 aanbetaling

7.2GoedScore uit 26 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Hayema Heerd

• 5Marthe en Leonoor22-06-2021

Tot onze schrik niet welkom

Vanaf het begin een moeizame communicatie. Onze telefoontjes en mail werden niet beantwoord, uiteindelijk via whatsapp wel. We hoorden achteraf dat de eigenaresse onze website had gelezen en onze manier van leven haar niet aansprak, waardoor ze heel kortaf deed en wij ons niet welkom voelden.

• 9Edwin08-07-2020

Absolute aanrader voor gezinnen en bedrijven!

Hayema Heerd is een mooie plek midden in het Groningse land. Wij verbleven gedurende 2 nachten in het Strokasteel met ons gezin. Een prachtige royale schuur alwaar je heerlijk liggende strobedden vindt tussen de strobalen. De ontvangst was warm en welkom. Het ontbijt was picobello verzorgd. En, wij hebben 2 activiteiten geboekt via Hayema Heerd. Wij zijn op Inboeringscursus geweest bij boer Kees. Een geweldig leuke ervaring. Boer Kees nam de tijd en gaf de ruimte om het boeren leven te leren kennen. Super leuke boer en super leuke ervaring. Absoluut een aanrader! Ook het wadlopen konden we regelen via Hayema Heerd. Ook dat was inclusief duidelijke informatievoorziening prima geregeld. Kortom, conclusie: Al met al een aanrader om je verblijf bij Hayema Heerd te boeken. Helemaal als je het wil combineren met gezinsactiviteiten!

• 10Christina21-03-2020

Een fantastische ervaring!

Heerlijke dagen gehad, geslapen in het strokasteel. Ondanks de kou, heerlijk warm geslapen. Een pluim voor de eigenaresse Wil, haar partner Hans en haar team voor de geweldige gastvrijheid. Het is leuk, het is apart, het is bijzonder, het is anders dan anders.

• 9M&M29-04-2019

Heerlijk genoten op hayema heerd waar alles kan.

Samen met een vriemdin en haar zoontje mochten we slapen in het strokasteel. En het was ook dit keer weer een feest. Van slapen op het warme stro en gourmetten op het strand tot knallen op het drumstel en genieten van het heerlijke ontbijt. Alles kan bij Hayema heerd. De rust en ruimte om je heen, de prachtige uitzichten en mooiste zonsondergangen maken dat je heerlijk ontspant. Hans en Wil toverden zelfs een koolydraatarm ontbijt voor ons! Wij hebben nu al voor de 8e keer weer enorm gelachen en genoten ook de ook de 9e keer komt er aan want het is altijd leuk, verrassend en goed verzorgd. Schone mooie toiletten, keuken waar jezelf thee en koffie kunt zetten, kunt koken en een koelkast waar je gebruik van kan maken, alles is er.

• 8Yvonne27-04-2019

Verbleven in een stro iglo. Heerlijk geslapen in een weidse omgeving. Het ontbijt wordt in een picknick en is zeer uitgebreid en lekker.

• 6Karel25-11-2018

Het was een unieke, maar koude en dure ervaring

We verbleven een nacht in het strokasteel.

• 9Ruud faassen23-06-2018

Geweldige ervaring

Geweldig gewoon. Echt heel apart . Leuke mensen, goed ontbijt. Echt een aanrader.

• 10Henk Meijer15-04-2018

Vriendelijke ontvangst, gastvrije mensen. De stro-iglo was bijzonder ingericht en verzorgd. Erg attent dat er drankjes in een koelkastje beschikbaar waren, een bijzondere beleving te slapen midden op een weiland. Het is wel verstandig je sanitaire behoefte goed te plannen om overbodige wandelingen 's nachts (40M) te voorkomen. Het warme bed is dan wel een goede beloning van de tocht 😉 Oh ja, het ontbijt. Een feestje.

• 10Familie Hop (2 volwassenen, 1 kind 15 jaar)13-02-2018

Meer dan fantastisch

Kijk naar de website. Het is gewoon niet uit te leggen hoe bijzonder het daar is. Slapen in een bedstee, slapen in een strohotel (wat wij vorig jaar gedaan hebben), slapen in een huifkar, trouwen op het (overdekt nagebouwd) strand. En dan is dit maar een gedeelte van de mogelijkheden daar. Vreselijke aardige mensen en echte Grunningers die je op een nuchtere aardige manier verwelkomen, helpen, informeren, en noem maar op. Eerlijk en oprecht maar vooral ook trots op waar ze mee bezig zijn. Slapen op stro....... waar doe je dat nog? Nou wij hebben het gedaan in het stro hotel. Te leuk. Zelfs toen we vrienden uit wilden nodigen was dat geen probleem. Echt kijk naar de site en je weet wat ik bedoel.

• 9Petra en Marc30-01-2018

Super leuk

Hartelijke ontvangst, we voelden ons direct welkom, goede adviezen over een plaats om uit eten te gaan. We hebben echt heerlijk gegeten bij café Hammingh in Garnwerd , wat een aanrader is deze eet-locatie. Stro-iglo was heerlijk warm toen we aankwamen door een eerder geplaatst kacheltje. Alles ademt aandacht en gastvrijheid. Koffie en The zet je in de buitenkeuken, ook het toilet en de douche bevinden zich op een 30 tal meter van de iglo. Bij de overnachting zijn geen handdoeken inbegrepen, dus die moet je zelf van huis meenemen. De bedden zijn wel opgedekt en slapen werkelijk heerlijk. Er is stroom in de iglo, dus telefoon kan opgeladen worden, licht kan aangeschakeld worden, er is zelfs een klein koelkastje, met daarin een paar drankjes. Dan wordt ( in overleg) rond 09.00 hr het ontbijt gebracht. Alles in een picknick mand: fruit, verschillende kazen, verschillende vleeswaren, kaiserbrotchen, suikerbrood, bruin brood, croissants, mandje met zoet beleg ( hagelslag, jam, hazelnootpasta etc). Thermoskannetje koffie, thermoskannetje thee, bakje met fruit. Na het ontbijt mag alles terug in de mand , afwassen doen de gastheer en gastvrouw :-)

Bed & Breakfast Hayema Heerd info

Het complex