Bed and Breakfast Hayema Heerd

20 reviews over Bed and Breakfast Hayema Heerd in het Nederlands

Geweldige ervaring

Ruud faassen
23-6-2018

Geweldig gewoon. Echt heel apart . Leuke mensen, goed ontbijt. Echt een aanrader.

Henk Meijer
15-4-2018

Vriendelijke ontvangst, gastvrije mensen. De stro-iglo was bijzonder ingericht en verzorgd. Erg attent dat er drankjes in een koelkastje beschikbaar waren, een bijzondere beleving te slapen midden op een weiland. Het is wel verstandig je sanitaire behoefte goed te plannen om overbodige wandelingen 's nachts (40M) te voorkomen. Het warme bed is dan wel een goede beloning van de tocht 😉

Oh ja, het ontbijt. Een feestje.

Meer dan fantastisch

Familie Hop (2 volwassenen, 1 kind 15 jaar)
13-2-2018

Kijk naar de website.

Het is gewoon niet uit te leggen hoe bijzonder het daar is.

Slapen in een bedstee, slapen in een strohotel (wat wij vorig jaar gedaan hebben), slapen in een huifkar, trouwen op het (overdekt nagebouwd) strand. En dan is dit maar een gedeelte van de mogelijkheden daar.

Vreselijke aardige mensen en echte Grunningers die je op een nuchtere aardige manier verwelkomen, helpen, informeren, en noem maar op. Eerlijk en oprecht maar vooral ook trots op waar ze mee bezig zijn.

Slapen op stro....... waar doe je dat nog? Nou wij hebben het gedaan in het stro hotel. Te leuk. Zelfs toen we vrienden uit wilden nodigen was dat geen probleem. Echt kijk naar de site en je weet wat ik bedoel.

Super leuk

Petra en Marc
30-1-2018

Hartelijke ontvangst, we voelden ons direct welkom, goede adviezen over een plaats om uit eten te gaan. We hebben echt heerlijk gegeten bij café Hammingh in Garnwerd , wat een aanrader is deze eet-locatie.

Stro-iglo was heerlijk warm toen we aankwamen door een eerder geplaatst kacheltje. Alles ademt aandacht en gastvrijheid. Koffie en The zet je in de buitenkeuken, ook het toilet en de douche bevinden zich op een 30 tal meter van de iglo. Bij de overnachting zijn geen handdoeken inbegrepen, dus die moet je zelf van huis meenemen. De bedden zijn wel opgedekt en slapen werkelijk heerlijk. Er is stroom in de iglo, dus telefoon kan opgeladen worden, licht kan aangeschakeld worden, er is zelfs een klein koelkastje, met daarin een paar drankjes.

Dan wordt ( in overleg) rond 09.00 hr het ontbijt gebracht. Alles in een picknick mand: fruit, verschillende kazen, verschillende vleeswaren, kaiserbrotchen, suikerbrood, bruin brood, croissants, mandje met zoet beleg ( hagelslag, jam, hazelnootpasta etc). Thermoskannetje koffie, thermoskannetje thee, bakje met fruit.

Na het ontbijt mag alles terug in de mand , afwassen doen de gastheer en gastvrouw :-)

Prachtige, nette camping

Titia
28-5-2017

We hebben met 2 gezinnen op de camping van de Hayemaheerd gestaan. Wat een prachtige plek! De eigenaren zijn erg gastvrij en er is volop te doen voor kinderen zowel binnen als buiten. Sanitair is erg goed. Zelfs de mogelijkheid om binnen te koken bij slecht weer en gebruik te maken van koelkast, waterkoker en koffiezetapparaat. ' s Avonds lekker bij de vuurschaal gezeten met uitzicht over de landerijen en 's morgens worden de warme broodjes zelfs bij de tent gebracht. Echt een aanrader!

Voor de vierde keer op Hayema Heerd.

De eerste keer hebben we geslapen in het stro-kasteel. Een ruimte die met strobalen op een kasteelachtige manier is ingericht en waar je in een hemelbed, heerlijk op stro slaapt! Ook een mooie herinnering hebben wij aan het slapen in de stro-iglo. Binnen in de stro-iglo is een knusse, romantische sfeer en je voelt je één met de omgeving. Het rustige leven, de natuur, de schapen als buren en de koeien een weiland verderop zijn een aantal ingrediënten van dit leuke B&B. Dan heb je nog een uitgebreid en heerlijk ontbijt en de lieve Hans en Wil die alles prima verzorgen. Zij laten je lekker je gang gaan en als je wat nodig hebt staan ze voor je klaar. Je kunt helemaal uit je bol gaan op het drumstel, in de speeltuin of op de trampoline, ja juist ook als volwassene!! En dan de laatste keer geslapen in de huifkar, wat een avontuur. Wij hebben heel veel gelachen en al hadden we het nog een beetje koud, met warm weer is ook dit een heerlijke overnachtingsplek waar aan alles is gedacht en op een vernuftige manier is verwerkt in de huifkar. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer slapen in het stro.... reken maar dat het lekker slaapt!!

Heerlijke overnachting en verblijf.

Lies
27-3-2017

Dit weekend met een groep meiden op vrijgezellenweekend gegaan. We hebben overnacht op de hooizolder.

De beddenbakjes waren heerlijk om in te liggen. Knus en cosy en het hooi sliep verrassend goed.

's Avonds zaten we gezellig in het salon waar we ook 's morgens ons rijkelijk ontbijt kregen.

de omgeving was zo mooi en uitgestrekt.

Wij hebben alle 7 genoten van een heerlijk ontspannen weekendje! Hier komen we terug!

Dank u Wil en Hans!

Voor herhaling vatbaar

Wouter & Wendy
6-3-2017

Wij hebben in de stro iglo overnacht, wat een ontzettend leuke ervaring.

Alles was keurig verzorgd en het ontbijt was héérlijk.

Wij komen zeker nog eens terug, maar dan nemen we de kinderen mee.

Zoals verwacht, natuur, stro, stilte en rust

Martine Ghesquière
14-4-2016

Goed:

Accommodatie om zelf "uw potje " te koken.

Aanbod van de basisbehoefte.

Geen TV noch internet in de stro iglo

Ontbijt service

Minder praktisch

1 douche en toilet voor dames

Het was geweldig!

G en R
4-2-2016

Genoten van de rust in het Groninger land.

In stro slapen? .....een echte aanrader..... wat hebben we heerlijk geslapen!!

De volgende ochtend werden we verrast door Hans met een heerlijk ontbijt!

Hartelijke mensen van de Hayema Heerd!

We komen zeker terug!!

Bedankt Wil en Hans!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hayema Heerd in Oldehove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hayema Heerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.