Bed and Breakfast Hayema Heerd

Tonen op kaart

23 reviews over Bed and Breakfast Hayema Heerd

• 2019
    9M&M29-04-2019

Heerlijk genoten op hayema heerd waar alles kan.

Samen met een vriemdin en haar zoontje mochten we slapen in het strokasteel. En het was ook dit keer weer een feest. Van slapen op het warme stro en gourmetten op het strand tot knallen op het drumstel en genieten van het heerlijke ontbijt. Alles kan bij Hayema heerd. De rust en ruimte om je heen, de prachtige uitzichten en mooiste zonsondergangen maken dat je heerlijk ontspant. Hans en Wil toverden zelfs een koolydraatarm ontbijt voor ons! Wij hebben nu al voor de 8e keer weer enorm gelachen en genoten ook de ook de 9e keer komt er aan want het is altijd leuk, verrassend en goed verzorgd. Schone mooie toiletten, keuken waar jezelf thee en koffie kunt zetten, kunt koken en een koelkast waar je gebruik van kan maken, alles is er.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Yvonne27-04-2019

Verbleven in een stro iglo. Heerlijk geslapen in een weidse omgeving. Het ontbijt wordt in een picknick en is zeer uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    6Karel25-11-2018

Het was een unieke, maar koude en dure ervaring

We verbleven een nacht in het strokasteel.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Ruud faassen23-06-2018

Geweldige ervaring

Geweldig gewoon. Echt heel apart . Leuke mensen, goed ontbijt. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Henk Meijer15-04-2018

Vriendelijke ontvangst, gastvrije mensen. De stro-iglo was bijzonder ingericht en verzorgd. Erg attent dat er drankjes in een koelkastje beschikbaar waren, een bijzondere beleving te slapen midden op een weiland. Het is wel verstandig je sanitaire behoefte goed te plannen om overbodige wandelingen 's nachts (40M) te voorkomen. Het warme bed is dan wel een goede beloning van de tocht 😉 Oh ja, het ontbijt. Een feestje.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Familie Hop (2 volwassenen, 1 kind 15 jaar)13-02-2018

Meer dan fantastisch

Kijk naar de website. Het is gewoon niet uit te leggen hoe bijzonder het daar is. Slapen in een bedstee, slapen in een strohotel (wat wij vorig jaar gedaan hebben), slapen in een huifkar, trouwen op het (overdekt nagebouwd) strand. En dan is dit maar een gedeelte van de mogelijkheden daar. Vreselijke aardige mensen en echte Grunningers die je op een nuchtere aardige manier verwelkomen, helpen, informeren, en noem maar op. Eerlijk en oprecht maar vooral ook trots op waar ze mee bezig zijn. Slapen op stro....... waar doe je dat nog? Nou wij hebben het gedaan in het stro hotel. Te leuk. Zelfs toen we vrienden uit wilden nodigen was dat geen probleem. Echt kijk naar de site en je weet wat ik bedoel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Petra en Marc30-01-2018

Super leuk

Hartelijke ontvangst, we voelden ons direct welkom, goede adviezen over een plaats om uit eten te gaan. We hebben echt heerlijk gegeten bij café Hammingh in Garnwerd , wat een aanrader is deze eet-locatie. Stro-iglo was heerlijk warm toen we aankwamen door een eerder geplaatst kacheltje. Alles ademt aandacht en gastvrijheid. Koffie en The zet je in de buitenkeuken, ook het toilet en de douche bevinden zich op een 30 tal meter van de iglo. Bij de overnachting zijn geen handdoeken inbegrepen, dus die moet je zelf van huis meenemen. De bedden zijn wel opgedekt en slapen werkelijk heerlijk. Er is stroom in de iglo, dus telefoon kan opgeladen worden, licht kan aangeschakeld worden, er is zelfs een klein koelkastje, met daarin een paar drankjes. Dan wordt ( in overleg) rond 09.00 hr het ontbijt gebracht. Alles in een picknick mand: fruit, verschillende kazen, verschillende vleeswaren, kaiserbrotchen, suikerbrood, bruin brood, croissants, mandje met zoet beleg ( hagelslag, jam, hazelnootpasta etc). Thermoskannetje koffie, thermoskannetje thee, bakje met fruit. Na het ontbijt mag alles terug in de mand , afwassen doen de gastheer en gastvrouw :-)

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Titia28-05-2017

Prachtige, nette camping

We hebben met 2 gezinnen op de camping van de Hayemaheerd gestaan. Wat een prachtige plek! De eigenaren zijn erg gastvrij en er is volop te doen voor kinderen zowel binnen als buiten. Sanitair is erg goed. Zelfs de mogelijkheid om binnen te koken bij slecht weer en gebruik te maken van koelkast, waterkoker en koffiezetapparaat. ' s Avonds lekker bij de vuurschaal gezeten met uitzicht over de landerijen en 's morgens worden de warme broodjes zelfs bij de tent gebracht. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9M&M03-05-2017

Heerlijk verjaardags-avontuur in de huifkar!

Voor de vierde keer op Hayema Heerd. De eerste keer hebben we geslapen in het stro-kasteel. Een ruimte die met strobalen op een kasteelachtige manier is ingericht en waar je in een hemelbed, heerlijk op stro slaapt! Ook een mooie herinnering hebben wij aan het slapen in de stro-iglo. Binnen in de stro-iglo is een knusse, romantische sfeer en je voelt je één met de omgeving. Het rustige leven, de natuur, de schapen als buren en de koeien een weiland verderop zijn een aantal ingrediënten van dit leuke B&B. Dan heb je nog een uitgebreid en heerlijk ontbijt en de lieve Hans en Wil die alles prima verzorgen. Zij laten je lekker je gang gaan en als je wat nodig hebt staan ze voor je klaar. Je kunt helemaal uit je bol gaan op het drumstel, in de speeltuin of op de trampoline, ja juist ook als volwassene!! En dan de laatste keer geslapen in de huifkar, wat een avontuur. Wij hebben heel veel gelachen en al hadden we het nog een beetje koud, met warm weer is ook dit een heerlijke overnachtingsplek waar aan alles is gedacht en op een vernuftige manier is verwerkt in de huifkar. Wij kijken al weer uit naar de volgende keer slapen in het stro.... reken maar dat het lekker slaapt!!

Gereisd met partner in april 2017

• 9Lies27-03-2017

Heerlijke overnachting en verblijf.

Dit weekend met een groep meiden op vrijgezellenweekend gegaan. We hebben overnacht op de hooizolder. De beddenbakjes waren heerlijk om in te liggen. Knus en cosy en het hooi sliep verrassend goed. 's Avonds zaten we gezellig in het salon waar we ook 's morgens ons rijkelijk ontbijt kregen.
    de omgeving was zo mooi en uitgestrekt.
    Wij hebben alle 7 genoten van een heerlijk ontspannen weekendje! Hier komen we terug! Dank u Wil en Hans!

Gereisd met vrienden in maart 2017

0 tips over Bed and Breakfast Hayema Heerd