Camping Noordlaren

9 reviews over Camping Noordlaren in het Nederlands

Heerlijk rustgevend!

Anna
25-5-2018

Keurig verzorgde camping, vriendelijke en behulpzame eigenaren.......en zo heerlijk rustgevend die koeien en kalveren als ‘buren’!

Fantastisch!

J.G. Mulder
21-5-2018

Mooie omgeving om te fietsen.

Geweldig, en vooral de verrassing op zondagochtend

Hein en Ingrid
31-7-2017

Hartelijke ontvangst, centrifuge kwam ons, vakantiefietsters, ook heel goed van pas.

Perfect

Janneke
29-7-2017

Rustige camping, eenvoudig maar keurig schoon sanitair. Locatie vlakbij natuurgebied Zuidlaardermeer. Veel fiets en wandelmogelijkheden.

Een hele mooie Camping

ben
22-7-2017

Mooie plaatsen, vriendelijke mensen en een mooie omgeving.We komen zeer zeker nog een keer terug

het was er geweldig veel gefietst

O.F.Bloem
22-3-2017

dat ze rond en om het water wonnen en een eigen aanleg (vis)steiger hebben met een overdekt terras schitterend

fantastie schone en ruime plekken

klaas kobes
18-9-2016

goede sanitaire voor ruim. rustig gelegen aan rand van het dorp.mooie fiets en wandel routes.

min puntje de uitrit vanaf de camping

netjes en gezellig

Els Kobes
25-6-2016

Veel mogelijkheden , wandelen Pieterpad, fietsen om Zuidlaardermeer / strand.

Een nadeel de buren hadden koeien in de stal staan die loeiden 's morgens vroeg en 's avonds laat.

fantastisch

robert
2-8-2015

we hebben en leuke 4 dagen gehad en op zondag kwamen de camping eigenaren een ontbijtje brengen een woord fantastisch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Noordlaren in Noordlaren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Noordlaren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.