Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve

9Fenomenaal

Nederland, Groningen, Nieuwolda

Op vakantie geweest naar Groepsaccommodatie De Olde Stoeve?

9Fenomenaal

• 8.8Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

11 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve

• 2019
    9Mariët 't Hart29-04-2019

Zeker doen!

Bij de Olde Stoeve word je heel vriendelijk ontvangen. Het huis is sfeervol en heel compleet ingericht, alles is aanwezig. Buiten kun je lekker zitten maar er is ook veel ruimte om te spelen of te voetballen. Echt perfect om met familie te verblijven.

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

9Vincent en Hanneke van TNC Lab29-08-2017

Een heel gezellig en sfeervol onderkomen

Karakteristieke inrichting, heerlijke tuin, fijne keuken en prima bedden!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Hook23-08-2017

Het is een groot huis in the middle of knowwhere. Je kan heerlijk je eigen gang gaan, een vuurtje maken rondom het huis etc. Het is zowel een leuke plek voor een groep vrienden als voor gezinnen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Wilma van der Vlist04-08-2016

Mooie, gezellige, ruime accommodatie.

Leuk voor kleine groepen of grote families. Dichtbij de stad Groningen. Wij zijn wezen wadlopen in Pieterburen. Erg leuk om te doen! (leeftijd 14-52 jr)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Familie Philipsen02-08-2016

Voor herhaling vatbaar.

Heel verzorgd huis, heel ruim, heel praktisch. Mooi ingericht en toch kindvriendelijk. Heel veel plaats buiten om te zitten en te spelen. Wij genoten van de stilte en het geweldige uitzicht. Wij voelden ons heel welkom, verse bloemen in huis, zeepjes en gastendoekjes in de toiletten, het zijn de kleine dingen die het doen! De kamers waren heel goed verlucht maar de ingebouwde kasten op de kamers waren heel muf, die kon je niet gebruiken. De twee trappen in het huis zijn wel heel steil, voor de kinderen geen probleem voor oudere gasten toch een minpunt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Like Kocken en Piet Kroft20-07-2016

geweldig leuke week gehad!

Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een heel fijne week gehad in de Olde Stoeve. Dit "herenhuis" was van alle gemakken voorzien en had vanwege de vele kamers, die soms geheimzinnig gesitueerd zijn, een bijzondere uitstraling ook voor de kleinkinderen. Bij minder goed weer konden we binnen maar over het algemeen buiten terecht, op verschillende plekken zo konden we rekening houden met zon en wind. Groningen en met name het Oldambt heeft voor fietsers veel te bieden, we konden vogels en zeehonden bewonderen en ook de kleinkinderen kwamen ruim aan hun trekken. Bovendien troffen we ontzettend gastvrije en hartelijke eigenaren.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Harry Koning02-05-2016

Prachtige uitvalsbasis.

Wij (12 volwassenen) hebben de ontvangst en het verblijf als een warme deken ervaren. Prachtige authentieke boerderij met alle comfort van deze tijd. Knus, comfortabel, alles voor dagelijks gebruik voorhanden. Vanuit Nieuwolda hebben we een deel van Groningen verkend. Termunten, Nieuwe-Statenzijl, Bourtange en een mooie wandeling op de Punt van Reide met een gids van Stichting Het Groninger Landschap. De meeste deelnemers waren afkomstig uit Midden- en Zuid Nederland. Men heeft zich vergaapt aan de rust, de wind, de luchtpartijen en de ruimte. We hebben een heerlijk weekend gehad.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Kees Wesselink11-02-2016

Wat een rust in een fantastisch oud huisje!

Heerlijk rustig, niemand had last van ons. Van buiten een erg mooi huisje. Wel erg steile trappen. Bedden lagen goed en keuken was erg groot en had genoeg spullen. Erg slecht bereikbaar met OV.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9OKK Marum04-10-2015

Een aanrader

Wij vonden de accommodatie : authentiek, compleet ingericht , met goede bedden , ruime toilet gelegenheid , alles goed schoon. De ontvangst was gastvrij en hartelijk. We waren welkom om te kijken bij de werkzaamheden op de boerderij en mochten zelfs meerijden op de tractor! De omgeving is rustgevend met prachtige huizen , waar je eindeloos kunt fietsen. Zeer zeker een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Hans Niezink21-09-2015

Ontspannend, rustgevend

Het positieve van rust, uitgestrektheid en authentieke boerderij is hiermee niet te beschrijven en het welkom van Nelleke is top. Oprijlaan van 400 meter, geweldig. Eiland Borkum en De Blauwe Stad in de buurt. Genoeg privacy voor iedereen inclusief hond. Gewoon doen en wil je een patatje halen? Te voet kan ook hoor, dikke twintig minuten en je bent in 't dorp.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve info