Vakantiehuis
Weer vandaag23°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve

11 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve in het Nederlands

Zeker doen!

Mariët 't Hart
29-4-2019

Bij de Olde Stoeve word je heel vriendelijk ontvangen. Het huis is sfeervol en heel compleet ingericht, alles is aanwezig. Buiten kun je lekker zitten maar er is ook veel ruimte om te spelen of te voetballen. Echt perfect om met familie te verblijven.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heel gezellig en sfeervol onderkomen

Vincent en Hanneke van TNC Lab
29-8-2017

Karakteristieke inrichting, heerlijke tuin, fijne keuken en prima bedden!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Hook
23-8-2017

Het is een groot huis in the middle of knowwhere. Je kan heerlijk je eigen gang gaan, een vuurtje maken rondom het huis etc. Het is zowel een leuke plek voor een groep vrienden als voor gezinnen.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie, gezellige, ruime accommodatie.

Wilma van der Vlist
4-8-2016

Leuk voor kleine groepen of grote families. Dichtbij de stad Groningen. Wij zijn wezen wadlopen in Pieterburen. Erg leuk om te doen! (leeftijd 14-52 jr)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Voor herhaling vatbaar.

Familie Philipsen
2-8-2016

Heel verzorgd huis, heel ruim, heel praktisch. Mooi ingericht en toch kindvriendelijk. Heel veel plaats buiten om te zitten en te spelen. Wij genoten van de stilte en het geweldige uitzicht. Wij voelden ons heel welkom, verse bloemen in huis, zeepjes en gastendoekjes in de toiletten, het zijn de kleine dingen die het doen! De kamers waren heel goed verlucht maar de ingebouwde kasten op de kamers waren heel muf, die kon je niet gebruiken. De twee trappen in het huis zijn wel heel steil, voor de kinderen geen probleem voor oudere gasten toch een minpunt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

geweldig leuke week gehad!

Like Kocken en Piet Kroft
20-7-2016

Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een heel fijne week gehad in de Olde Stoeve. Dit "herenhuis" was van alle gemakken voorzien en had vanwege de vele kamers, die soms geheimzinnig gesitueerd zijn, een bijzondere uitstraling ook voor de kleinkinderen. Bij minder goed weer konden we binnen maar over het algemeen buiten terecht, op verschillende plekken zo konden we rekening houden met zon en wind. Groningen en met name het Oldambt heeft voor fietsers veel te bieden, we konden vogels en zeehonden bewonderen en ook de kleinkinderen kwamen ruim aan hun trekken. Bovendien troffen we ontzettend gastvrije en hartelijke eigenaren.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prachtige uitvalsbasis.

Harry Koning
2-5-2016

Wij (12 volwassenen) hebben de ontvangst en het verblijf als een warme deken ervaren. Prachtige authentieke boerderij met alle comfort van deze tijd. Knus, comfortabel, alles voor dagelijks gebruik voorhanden. Vanuit Nieuwolda hebben we een deel van Groningen verkend. Termunten, Nieuwe-Statenzijl, Bourtange en een mooie wandeling op de Punt van Reide met een gids van Stichting Het Groninger Landschap. De meeste deelnemers waren afkomstig uit Midden- en Zuid Nederland. Men heeft zich vergaapt aan de rust, de wind, de luchtpartijen en de ruimte. We hebben een heerlijk weekend gehad.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een rust in een fantastisch oud huisje!

Kees Wesselink
11-2-2016

Heerlijk rustig, niemand had last van ons. Van buiten een erg mooi huisje. Wel erg steile trappen. Bedden lagen goed en keuken was erg groot en had genoeg spullen. Erg slecht bereikbaar met OV.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader

OKK Marum
4-10-2015

Wij vonden de accommodatie : authentiek, compleet ingericht , met goede bedden , ruime toilet gelegenheid , alles goed schoon. De ontvangst was gastvrij en hartelijk. We waren welkom om te kijken bij de werkzaamheden op de boerderij en mochten zelfs meerijden op de tractor! De omgeving is rustgevend met prachtige huizen , waar je eindeloos kunt fietsen. Zeer zeker een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Ontspannend, rustgevend

Hans Niezink
21-9-2015

Het positieve van rust, uitgestrektheid en authentieke boerderij is hiermee niet te beschrijven en het welkom van Nelleke is top. Oprijlaan van 400 meter, geweldig. Eiland Borkum en De Blauwe Stad in de buurt. Genoeg privacy voor iedereen inclusief hond. Gewoon doen en wil je een patatje halen? Te voet kan ook hoor, dikke twintig minuten en je bent in 't dorp.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve in Nieuwolda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Olde Stoeve