Camping Musselkanaal

9Fenomenaal

Nederland, Groningen, Musselkanaal

Op vakantie geweest naar Musselkanaal?

9Fenomenaal

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

Meer camping info

2 reviews over Camping Musselkanaal

• 9Cal08-06-2017

Geweldig familieweekend

Goede service, de eigenaar is bijzonder vriendelijk en gaat op gepaste en integere wijze met de gasten om. Musselkanaal is een leuke uitvalsbasis voor mooie wandelingen, fietstochten en het bezoeken van gezellige plaatsen in de omgeving. Kindvriendelijk ,maar ook geschikt voor alle leeftijden campeerders. Ruime plaatsen voorzien van een aansluiting op elektra,huisdieren toegestaan en het sanitair en internetverbinding zijn prima. Zeer betaalbaar Wij hadden een familie uitje ( oma’s, opa’s, vaders,moeders en kinderen + 2 honden en een hamster). Een lang weekend op Camping Musselkanaal, het weer was wisselvallig. Er is een kapschuur die is voorzien van verschillende zitjes en een bar maar ook een gezellig terrasje buiten. Hier kun je, tegen een kleine vergoeding, een drankje doen en een klein hapje nuttigen. Bij koud weer brandt de houtkachel in de schuur. Hiervan hebben we dankbaar gebruik gemaakt omdat het s’avonds toch erg frisjes en nat was. De overige gasten vonden het kennelijk ook gezellig en kwamen erbij zitten. De eigenaresse stond achter de bar en voorzag ons hapjes en drankjes en een gezellig muziekje. ‘s Morgens konden we, tegen een kleine vergoeding, verse eitjes pakken . De kids konden zich prima vermaken De grote trampoline, zwembad, tafelvoetbal, dieren en paardrijden waren erg populair . Mijn nichtje , heeft het Syndroom van Down, zij vond het geweldig om paardrijles te krijgen. ( van Brigitte een gediplomeerde instructrice) . We moeten nog een datum prikken maar komen zeker terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Remco30-05-2017

Echt te gast tijdens hemelvaart

Op deze camping voelden wij ons echt te gast. Het is een kleinschalige rustige camping, maar de eigenaar deed haar uiterste best om het naar ons zin te maken. Zo waren er BBQ-hapjes op vrijdagavond en een knutselwerkje voor mijn dochter op zaterdag. Ook het ponyrijden was leuk voor mijn dochter: De lessen werden met veel liefde en geduld gedaan door de dochter van de eigenaresse. Veel plezier voor een klein prijsje.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017