Tijdelijk €25 aanbetaling

't Korensant

We hebben de beste aanbieders voor Appartement 't Korensant voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 8 reviews

7.8GoedScore uit 8 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over 't Korensant

• 9klazien26-10-2014

Super en ralaxt

Wij aten met familie (15 mensen) in de kas van het restaurant Korensant. Dat was feestelijk, bijzonder en intiem. Het diner was heerlijk. Met name de 'bonbon' van gevogelte! Yam. We hebben ook gelogeerd in de dichtbij gelegen appartementen. Perfect. De tuin tussen restaurant en appartementen is mooi en in de zomer vast een heerlijke oase. Voor kinderen ook erg leuk om te zien hoe een augurk groeit, en hoe kruiden er uit zien en smaken. Het ontbijt was een verrassing. Voor de kleinsten werd een gezellig hagelslag ontbijt gemaakt en de ouderen kregen home cooked lekkernijen met een couleur locale. Al met al een echte aanrader en een heerlijke verrassing.

• 8Miriam van Wijnen22-09-2014

Culinair genieten in rustige oude mosterdfabriek!

Appartement is erg schoon en netjes ingericht. Leuk vond ik de twee verdieping met het slaapgedeelte en de oude binten van de Mosterdfabriek. Douche en bad aanwezig en een ruim buiten (helaas geen zon). Koffie en thee aanwezig in het appartement. Heerlijk gegeten in het restaurant, zeer culinair, vriendelijke bediening. Uniek is de eigen gestookte likeur, Heftig! Ontbijt is zeer verassend en van hoge kwaliteit door de eigenaresse met zorg bereid! Locatie ook super, uitvalsbasis voor fietsen, wandelen, wadlopen, Pieterburen, 25 min. van Groningen. Let op: in het weekend ontbijt v.a. half 10, eerder ontbij op de kamer is mogelijk. Voor het appartement is een prachtige binnentuin met een vijver. Heerlijk genieten!

• 9Mirjam.22-03-2014

Geweldig!

Arrangement geboekt; Eten en slapen. Wat een verwennerij. We zijn zeer gastvrij ontvangen en kregen voor twee personen het zespersoons appartement. Alles aanwezig, leuk ingericht maar vooral ook keurig schoon. Lekker geslapen in de Groningse stilte! Het ontbijt 's ochtends zeer uitgebreid en vers. Wij gaan nog een keer terug.

• 0Sjan en Wim van Kaam20-11-2011

Geweldig!!

Wij zijn net weer thuis, maar nog steeds vol! ipv geboekte kamer was er een heel leuk huis tot onze beschikking. Gastheer en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk, hun keuken geweldig. Komen zeker een keer terug, maar willen eigenlijk niet wachten tot het koolzaad bloeit!

• 8hanneke24-07-2011

heerlijk in de watten gelegd

wij hebben 2 nachten doorgebracht in het witte huis,met 7 personen, na afronding van het Pieterpad. 2 dagen heerlijk gegeten en geslapen. Lekker rustig. Eigenaar zeer flexibel. We wilden zaterdagavond naar een orgelconcert in de buurt, vooraf eten was wat te vroeg. Erna wat te laat. De oplossing :2 gangen voor het concert, de rest erna. Wat een gastvrijheid. Heerlijk eten, alles vers . We hebben genoten.

• 9Peter van Weel27-01-2011

Fantastisch weekend

Afgelopen weekend een heerlijk nachtje weg. Wij kwamen aan het einde van de dag aan en kregen het super mooie appartement. Hier konden wij ons heerlijk opfrissen en heerlijk even rustig genieten met een door de eigenaresse gebracht biertje en een heerlijk borrelgarnituur (verse vis en heerlijke andere borrel hapjes). Daarna heerlijk gegeten met heerlijke wijn. Gewoon een super weekend gehad voor een fantastische prijs op een super mooie relaxe locatie. Aan te bevelen voor iedereen en wij komen zeker een keer terug.

• 5Karin31-10-2010

restaurant fantastisch, logeren matig

Het eten is heerlijk evenals de wijnen. Helaas was het totale arrangement, inclusief logeren, teleurstellend. Ipv in het geboekte appartement (4 maanden van te voren geboekt) werden we in een kamer van het Witte Huys ondergebracht. Deze kamer had niet de faciliteiten van de appartementen (geen huiskamer, keuken of tuin). Toen we s'avonds in het restaurant hier een opmerking over maakten, werd dat afgedaan met schouderophalen. Ook het bijbehorende ontbijt hebben we niet mogen nuttigen, want het was 'lazy sunday'. We hebben de avond van te voren aangegeven graag de boot naar Schiermonnikoog te willen halen van half tien. Dat kon, maar dan kregen we geen ontbijt. ER werd ook geen alternatief geboden. Aan het eind van de avond mochten we echter wel het volle pond betalen (bijna 300 euro!). Na het weekend nogmaals onze verbazing en teleurstelling in een mail geuit, maar hier werd uberhaupt niet op gereageerd. Erg teleurstellend en ongastvrij.

eigenaar, 11-11-2010

Beste Karin fijn dat je zo lekker hebt gegeten, jammer dat jullie het logeren zo hebben ervaren, wij hebben je zeker een alternatief voor het ontbijt aangeboden maar jullie gaven te kennen dit niet te willen dit i.vm het halen van de boot naar Schier) en voor het logeren heb je een minimale prijs van € 45, betaald p.p Wij willen graag alle gasten tevreden en enthousiast maken voor Molenrij het is jammer dat dit niet gelukt is bij jullie

• 8sigrid21-10-2010

Aan meneer en mevrouw van Leeuwen

Tot onze verbazing lezen wij uw stuk op deze site, en vragen ons af hoe is dit nu toch mogenlijk, het is zo onterecht, want is het niet zo, dat u drie nachten bij ons heeft gelogeerd met een zeer hoge korting en dat wij voor u altijd klaar stonden ook voor de koffie van uw familie in de tuin?(u had hier niet voor gereserveerd) Over andere restaurants en hotels beklaagde u zich bij het diner zelfs over collega restaurateurs Wij zetten grote vraagtekens bij deze publicatie door u Wicher en Sigrid Werk Korensant Molenrij

• 6fam. van Leeuwen04-08-2010

Valt tegen

Eten kwalitatief goed maar lauw geserveerd. Gastvrouw beweerde dat er tarbot werd geserveerd, maar het was gewoon schol;hetgeen later werd bevestigd door de gastheer. Nogal een domme fout. Het inbegrepen ontbijt was erg karig. Appartement werd niet schoongemaakt en we moesten vragen om toiletpapier en schone handdoeken; van shampoo en doucheschuim was al helemaal geen sprake. Appartement was wel schoon; jammer dat in de badkamer bij de wastafel een warmwaterkraan ontbreekt.

eigenaar, 11-11-2010

Geachte fam van Leeuwen, wat u verteld klopt niet het was niet gewoon schol maar schol A1 (en zeker niet lauw)zoals ik u aan tafel vertelde, elke ochtend werd er een uitgebreid ontbijt naar uw appartement gebracht, zondag heeft u ontbijt gehad in het restaurant en diezelfde zondag ochtend hebben wij voor uw familie klaar gestaan met koffie in de tuin, terwijl u dit helemaal niet had gereserveerd. U heeft gelogeerd voor de zeer schappelijke prijs van € 40,- p.p.p.n Prijs kwaliteit???

Appartement 't Korensant info

Soort hotel