Géén boekingskosten

Meer camping info

53 Reviews over De Bouwte

• 8Freek01-05-2022

Meivakantie

Een leuke en verzorgde camping met vriendelijk en servicegericht personeel. Wij kunnen de camping alleen maar aanbevelen.

• 8Fam. De Croon24-08-2021

Fijne vakantie

We hebben heerlijk genoten. Vriendelijk personeel en men is altijd bereid te helpen. Sanitair erg goed schoon. Jammer dat het het weer soms wat te wensen overliet waardoor het gras veranderde in een grote modderpoel. Plaatsen zijn wisselend qua grootte. De plek die wij toegewezen hadden gekregen was net groot genoeg om alles op te kunnen bouwen. Helaas kon de auto niet meer op de plek staan . Verder zou er meer gesnoeid mogen worden zodat de plekken ruimer worden en het wat beter onderhouden is.

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Familie Bakker24-08-2021

Super!

Gezellige camping, schoon sanitair, mooie plekken en super vriendelijk personeel. Erg leuke zwemvijver voor de kinderen en een leuk restaurant met lekker eten.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Mark Ekhart02-08-2021

overnachting op de camperboulevard

we stonden na wat verschuivingen op camperplaats nr 1, schuin tegenover de receptie aan de achterzijde een redelijk plek alleen hoorden wij constant het lawaai van een koelcel die de hele tijd aan en afsloeg. Best wel irritant voor het slapen gaan.

• 9Ingrid Langeland21-05-2021

Top camping

Mooie gezellige camping. Een dikke pluim voor het echtpaar dat het sanitair gebouw schoonmaakt. Bediening op het terras was vriendelijk. Wij komen hier zeker terug. Een aanrader

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Marieke05-11-2020

Gewoon doen!

Middenin een hittegolf in een chalet aan het meertje gezeten. We hadden het nergens beter kunnen treffen. Chalet was mooi, schoon én stond op 5 m afstand van het water, dus superveel waterpret. Enige minpuntje aan het chalet was dat er geen horren voor de ramen zaten. Het meertje is vooral geschikt voor oudere kinderen mét zwemdiploma's. Het water is redelijk diep (als volwassene kun je niet staan bij de floti en kabelbaan) en je kunt niet verder onder water kijken dan 10 cm. Het eten was ook goed, camping-app met broodjes bestellen via een tijdsslot werkte super. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. in omgeving goed eettentjes te vinden. Een dagje Boertange is ook leuk om te doen. Als het regent heb je op de camping niet veel om handen, alles is op buiten gericht.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Amanda16-08-2020

Gezellige camping

Hele leuke gezellige camping. Vriendelijke eigenaren en personeel. We hadden een ruime plaats en zaten dicht bij het sanitair. Deze was erg schoon en wordt regelmatig schoongemaakt. Er is een leuke zwemvijver met aangelegde glijbaan, kabelbaan en een speelparcour. Onze dochter van 9 heeft het er heel leuk gehad. De bingo die georganiseerd wordt is ook erg gezellig, er komen ook mensen uit het dorp wat echt wel leuk is. Personeel wat bediend is ook heel erg aardig. En er is een vaatwasser aanwezig wat echt wel een luxe is. Verder is het er erg rustig en zit je op een half uurtje rijden van Groningen. Wij hebben er een hele leuke week gehad.

• 10A09-08-2020

geweldig!!!

Super gezellige, kind vriendelijke camping. Heerlijk vertoeven bij de zwemplas met glijbanen en een floti Sanitair is erg netjes Bij het restaurant kun je heerlijk eten , zeer gastvrij en erg vriendelijk personeel.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9DE familie Hopman06-08-2020

Heerlijk relaxte en veilige vakantie.

Camping De Bouwte is een verrassende relaxte camping. Ondanks het grote gehalte aan stacaravans hebben we daar als toercampeerders niets van gemerkt, twee gescheiden werelden. Een warm ontvangst, twee vriendelijke kanjers in de schoonmaak van het sanitair die het super schoon hielden in deze bizarre coronatijden (regels sanitair uitstekend, werden helaas niet altijd door medegasten opgevolgd), een fantastisch gezellig team in Brasserie de Lounge waar we ook heerlijk gegeten hebben (heerlijke pasta en saté) met een lekker terrasje waar we van ons trippeltje en wijntje hebben kunnen genieten. Een leuke zwemplas waar genoeg uitdaging is voor de jeugd. Een in deze tijd een veilige vakantie die heerlijk ontstressend was.....dank je wel Bouwte, dat jullie dit zo mogelijk gemaakt hebben.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Onno bokhove03-08-2020

Prima camping netjes onderhouden

Prima camping met mooie plekken voor de caravan. Eigenaars nemen de tijd voor hun bezoekers. Bij warm weer kan men verkoeling zoeken bij de speelvijver. I.v.m. corona is deze speelvijver alleen te bezoeken door campinggasten. ( prima maatregel ) Een hangplek voor de jongeren werd wel gemist. Er is volop ruimte om deze te creëren. Wij hebben 10 nachten gebruik gemaakt van de gastvrijheid. Prima bevallen.

Camping De Bouwte info

Camping-informatie