Camping De Bouwte

34 reviews over Camping De Bouwte in het Nederlands

Enorm aan te bevelen!

Jan en Bea Coppens
5-7-2018

Ondanks de planning van 10 dagen verbleven we zo'n 3 weken in dit park want een camping kun je het niet noemen.

Alles tot in de puntjes verzorgd. Mooi sanitair dat 3x daags grondig wordt schoongemaakt.

Ik denk dat velen jaloers zullen zijn op de gazons en struiken.

Het is een rustige omgeving met veel mooie fietsroutes vooral die rond het Oldambtmeer en de Blauwestad.

Voor de jeugd is er een mooi natuurbad met brede glijbaan, kabelbanen door het water, speeltoestellen e.d.

Het campingcafé verzorgt eenvoudige maaltijden, koffie met gebak, ijsjes en een lekker pilsje.

Kortom voor een hele relaxte vakantie moet je op de Bouwte zijn.

En voor de mannen: er is een gratis te gebruiken vaatwasser!!!

Fijne ontvangst met goede informatie. Zeer ruime kampeerplaatsen. Uitstekende wifi. Sanitaire ruimte schoon en wat belangrijk is in september, warm.

Heel gastvrij! Tractor trekt de camper los.

Willy Wolting
        12-8-2017

Mooi strand. Kind vriendelijk.

Goed en schoon sanitair.

Vaatwasser aanwezig.

Grote kampeerplaatsen.

Als het nog niet zo druk is kun je een mooie plek vinden zonder dat je de buren in hun voortent hoeft te kijken .

Wij wensen niet naast, tussen of dichtbij andere mensen (met kinderen) te staan met onze caravan.

Dat KAN hier ! prachtig ! (Misschien een probleem in het hoohseizoen ??)

Een heel warm onthaal

Fam. De Vries, Harlingen
        6-7-2017

Laat je verrassen, is altijd goed.

Na een warm onthaal en een goede uitleg konden wij naar plaats nr. 73. Een mooie ruime plaats voor onze camper.

Het sanitair was zeer schoon en goed onderhouden en tot onze verbazing was bij het afwaspunt zelfd een vaatwasmachine aanwezig. Wat een luxe. Ook konden wij vers gebakken broodjes bestellen. Die werden dan de volgende ochtend persoonlijk bij onze camper gebracht. Misschien worden ze niet gebracht in het hoogseizoen, maar wij vonden dit heel prettig. Een camping om weer naar toe te gaan, een echte aanrader!!!

Een bijzondere camping met een perfecte leiding

Piet Tamis
        3-7-2017

Grote kampeerplaatsen met water en stroomaansluiting. Gratis afwasmachine en lekker eten in het restaurant Joker. 's Morgens vers brood, als het niet druk is gebracht bij de caravan. Prima toeristische info voor de omgeving een must voor iedereen die een fijne camping zoekt.Op loopafstand een supermarkt en een leuk museumachtige villa.Lekker wandelen in de omgeving van de camping.

een heerlijk lang pinksterweekend gehad

harm
        19-6-2017

De camping stond helemaal vol en ondanks dat heb je allemaal genoeg ruimte door de speelse opzet en mooie indeling van de camping. Veel groen, geeft een natuurlijke indruk. Ook het toiletgebouw kon deze drukte aan. Steeds een schoon en proper toiletgebouw, respect daarvoor. Een heerlijke zwemplas met waterglijbanen, helemaal top. Mensen die met veel enthousiasme hun werk doen, stralen ze uit.

Ook bij de Joker hebben we heerlijk gegeten. Kortom we komen terug.

Een echte aanrader. Dat weekend was er ook de airshow op vliegveld oostwold een geweldig spektakel en geweldig georganiseerd.

Fijne en vooral mooie gezellige camping!

N Smit
        19-6-2017

Het fijne van Camping de Bouwte vinden wij , de gastvrijheid van Jan en Rommie. De gehele camping is heerlijk groen en mooi onderhouden, schoon, en vele faciliteiten, o.a. vaatwasser, wasmachine, droger. Fantastische zwemplas met glijbanen en andere speelatributen, geweldig voor de kinderen, maar ook voor ons. Elke dag kun je verse warme broodjes bestellen, word persoonlijk naar je toegebracht. We hebben ook geregeld gegeten in het eetcafé de Joker, een aanrader, leuke mensen , Laura en Dennie. Als gezin zijn we veel aan het fietsen geweest, wat een prachtige omgeving, blauwe stad ,

Midwolda bos, met wilde paarden, geweldig. Wij en de kinderen hebben erg genoten en komen zeker weer terug naar Camping de Bouwte in Midwolda. Jan en Rommie bedankt en tot snel.

onverwacht leuke omgeving

fam de Bruijn
        21-10-2016

Hartelijk ontvangst,goede afspraken.Voor herhaling vatbaar.

tis hier fantastie,s

rina en roelof wiggering
        6-10-2016

tja wat moet ik hier op zeggen dit is de 2 de jaar hier en vind het erg leuk rommy en jan zijn erg vriendelijk je word goed ontvangen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bouwte in Midwolda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bouwte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.