Bed and Breakfast Boerderij Fraam

BedAndBreakfastWeer vandaag16°11°
Bed and Breakfast Boerderij Fraam
9,1

19 reviews over Bed and Breakfast Boerderij Fraam in het Nederlands

prima locatie, grandioos uitzicht en vriendelijk

jacob van vliet
6-2-2018

Service uitmuntend, heel behulpzaam en zeer gastvrij.

Kamer geweldig en veel voorzieningen

Locatie midden in het weidse boerenland: heel mooi maar wel rekening mee houden dat goed vervoer een must is.

Verder niets dan lof

Ontzettend fijn!

Sarah Stoel
22-11-2017

Wat een prachtige plek en ontzettend vriendelijk welkom geheten. Heerlijk ontbijt. Een echte aanrader.

Heerlijk rustig, veel privacy, niet moeilijk met aankomsttijden - en dan ook nog je eigen mini-keukentje!

Voor herhaling vatbaar.

Gerrit
    18-8-2017

Niets op aan te merken. Als je een bezoek hebt gebracht aan de hectische stad Groningen, vind je hier een oase van rust.

Heerlijk landelijk verblijf!

R&J
    17-7-2017

Deze B&B is zeer landelijk gelegen. Het ontvangst door de gastvrouw was zeer hartelijk. En het ontbijt is zijn geld echt waard!

Een heerlijk ontspannen verblijf gehad op deze voormalige zorgboerderij.

Fantastische locatie

Debby
    11-4-2017

Hartelijke ontvangst, heerlijke bedden, rustig gelegen en prachtig wijds uitzicht

Oude reviews (archief)

Prachtig gelegen en prima verzorgd

Debby
    15-4-2016

Boerderij Fraam ligt prachtig open in het Groningse landschap, vlakbij het dorpje Middelstum waar je ook een mooie rondwandeling (7km) kunt maken.

De kamers zijn sfeervol ingericht, hebben een eigen terrasje en lekkere bedden.

In het winkeltje van de bijbehorende zorgboerderij kun je allerlei zelfgemaakte kadootjes kopen, liefdevol en zorgvuldig ingepakt door de medewerkers aldaar.

Prachtige plek

Nijburg
    8-1-2016

Heerlijke plek om even bij te komen

we blijven komen

Geke Hamming
    4-10-2015

Jannie en Geert hebben sfeer, gastvrijheid en zorg voor hun gasten hoog in het vaandel. Bij aankomst is onze kamer verwarmd, er branden een paar lampjes en we worden door beiden begroet. Heel gastvrij. Nieuw is een tv op de kamer. Erg attent: we krijgen n kaarsje uit de eigen kaarsenmakerij mee. Tot n volgende keer!

Prima

Jan Wiltjer
    31-8-2015

Hartelijk ontvangst.Mooie ruime kamer

Minder was het lage bed en geen tv op de kamer

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderij Fraam voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boerderij Fraam in Middelstum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boerderij Fraam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Boerderij Fraam scoort een 9.07 uit 10 op basis van 19 reviews.