Sorteren

Reviews over Marum

Met vrienden in een heerlijk hotel; wij komen teru

Luus Vreeburg
    15-8-2018

Alles was perfect!!!! Diner, ontbijt en ontzettende aardige mensen, die veel tips gaven om te wandelen en te fietsen

Heerlijk relaxed

fam. Sanders
    27-5-2009

Wij zijn een week op Bungalowpark Trimunt geweest en hebben ons prima vermaakt, het is een klein park met hele mooie zweedse woningen, mede omdat er geen voorzieningen op het park zijn is het er heerlijk rustig, in het bos achter de huisjes kun je prima wandelen en van de natuur genieten, reeën gezien en in de omgeving is genoeg te beleven, het is ons prima bevallen.

Rust én privacy!

N.
    4-9-2008

Het bos begint in de achtertuin. Voor het huisje ligt een 50 meter diep grasveld om heerlijk te voetballen. Huisje zelf is wel gehorig. Huisje was redelijk schoon. Wasmachine, koelkast met vriezer, douche aanwezig.

Heerlijk rustige omgeving. Park bestaat uit 6 huisjes. Verder geen faciliteiten aanwezig. In de omgeving is genoeg te doen.

Heerlijk ontspannen op kleine, rustige camping

Simone
    11-7-2008

Het is zo rustig en aan het bos gelegen, hier kun je goed ontspannen... Wij kregen er in elk geval een heerlijk vakantiegevoel... -even helemaal niks- dat is genieten!

Als liefhebber van natuur en rust zit je hier goed

Groos
    3-7-2008

Een kleine camping waar het heel rustig is en waar je zo het bos in kunt wandelen. Ook fietsen kun je er goed en een dagje naar Drachten of Groningen kan ook heel makkelijk.

Het is er heel erg mooi, schoon en ruim, met veel dieren.

Marum scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews