Tijdelijk €25 aanbetaling

Spoorzicht & Spa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Spoorzicht & Spa voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 28 reviews
+31

6.1VoldoendeScore uit 28 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Spoorzicht & Spa

• 7Fam. Tolstra01-07-2022

Hotel is te snel te populair geworden.

Wij hadden een update-kamer, die echter niet, zoals was aangegeven, elke dag werd schoongemaakt en waar geen handdoeken werden gewisseld, ondanks herhaalde meldingen. Hetzelfde gebeurde in nog twee kamers naar wij vernamen Overigens zeer riendelijk personeel. Zeer beperkte parkeermogelijkheid waardoor de - vaak oudere en minder goed ter been zijnde - gasten soms ver moesten lopen met hun reisbagage.

• 3jeegee25-04-2022

WAARDELOOS

Waardeloos hotel, nu ook aangesloten bij de Enjoy groep, alleen het ontbijt was goed, kamers worden niet nagekeken, zwembad en sauna's ronduit smerig. Personeel, bediening vriendelijk. Parkeren geven ze aan voor het hotel, is gewoon langs de straat, zoeken voor een plaatsje om te parkeren. Moet € 40,00 extra betalen voor een gemoderniseerde kamer, is het niet waard, geld klopperij. Menu ingevuld, was verplicht, laatste diner zou coq au vin zijn, wat krijg je voorgeschoteld kip kerrie!!!!

• 5Me and my partner24-09-2021

Uitgebuit en anderhalve kilo lichter.

KAMER: extra betaald voor koffie/thee faciliteiten, maar moest daarvoor naar ander gebouw, vanwege enjoy arrangement. Geen koekje erbij, niets. Balkon te smal met ijzeren stoeltjes. GEBOUW: nieuw, waarin nog wordt gewerkt: vuil met ongedierte. Bedden dicht gegooid ipv opgemaakt. ONTBIJT: moesten zelf neerzetten wat op was: zelfs stapel borden. De eerste dag was onze lunch vergeten. Geen enkel extra of excuse maar 1 boterham, met sla van vorige avond en Scotch egg, met de gepaneerde resten van de avond ervoor. DINER: ronduit slecht. Werd alleen om 18.00 uur geserveerd. 2 keuzes + 1 soort groenten/aardappel. Dus bijv stoofpotje witvis (leek geschift) met stoofpeer en rode biet. Ook witvis met atjar, vanwege 2e optie: saté. Desserts nooit zoals op de kaart. Wel goedkoop spul. PERSONEEL snapt concept service niet en is absoluut niet kundig. Witte port hetzelfde als sherry? Smoothie in sauna: dubbeldrank uit pak: 4,95! Wifi was prima!

• 6kelder langedijk13-09-2021

nooit meer

het is een mooi hotel maar de verzorging is niet wat van enjoy gewend zijn de kamers waren goed het ontbijt was redelijk maar her diner was erg matig we komen hier niet weer

• 9John Appels10-08-2021

Een mooi hotel en heel vriendelijk personeel

Fijne, nog in ontwikkeling zijnde accommodatie. Overigens geen last gehad van de bouwactiviteiten. We hadden een ruime kamer. Het personeel is meedenkend, vriendelijk en behulpzaam. Ze denken mee in oplossingen.Het eten is prima. Dit geldt voor het ontbijt en het diner. 's Ochtends is er altijd de mogelijkheid om een lunchpakket te maken met een extraatje voor onderweg.Met allergieën wordt goed rekening gehouden. Voor alles is er een passend alternatief, geweldig.We komen graag nog een keer terug wanneer het helemaal af is!

• 8An13-11-2020

Voor herhaling vatbaar.

Samen met een vriendin een heel fijn 5-daags verblijf gehad. Heerlijk gegeten, ontbijt, lunch en diner. Vooral het diner was bijzonder lekker en werd mooi geserveerd. Daarbij is het personeel vriendelijk en attent. De sauna is prima met een fijn zwembad. Kortom een hotel om nog eens terug te komen.

• 7Fam Polanis28-03-2019

Leuk karakteristiek hotel

Leuk karakteristiek hotel, mooie details. Grote kamers, wel ietwat verouderd maar prima. Onderhoud laat echt te wensen over. Vieze bruine randen bij de douche, vlekken op het tapijt.

Veel te weinig personeel, dus ze rennen zich de benen uit het lijf. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De Spa is goed, maar ik heb Mn twijfels over de hygiëne. Overal kalkaanslag.. haren in het zwembad. Voetenbadjes die geen van allen schoon waren. Stoombad durfde ik niet in...er hing zo’n rare muffe lucht, alsof het niet schoon was. De sauna’s waren prima. Je zit tenslotte op een handdoek ;-) ligbedden verouderd en met vlekken.

Nu komen wij regelmatig in sauna’s dus misschien ligt bij ons de lat wat hoger. Al met al wel leuke dagen gehad en dat is het belangrijkst

• 8Gerd Renkema01-03-2019

echt goed

de sauna is op zich prima, ik was er op een doordeweekse middag en dan is het er heerlijk rustig temperatuur sauna s prima en heerlijke rustruimte voor herhaling vatbaar als sauna

• 8sanne05-03-2018

super

vriendelijke ontvangst. alles netjes voor elkaar. fijn eten

• 9Annemieke van Laren-Oskam18-02-2018

Geweldig

Goed hotel, lekker eten, mooie sauna's met leuke op gietingen, bedden slapen prima. Heerlijk knus!

Hotel Spoorzicht & Spa info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar