Tijdelijk €25 aanbetaling

Westerheerdt

6.1VoldoendeScore uit 10 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Westerheerdt

• 8Kitty en Rob Terol17-12-2009

Gezellig zoals vanouds

We staan al 10 jaar op deze camping , Eerst met een kleine toercaravan nu met een vouwwagen, Op verschillende plaatsen gestaan,maar meestal op het achterste veld. Wij hebben niets te klagen en nog steeds naar onze zin,ondanks de nodige verbouwingen en aanpassingen. Mijn vrouw is heel blij met het invalidetoilet dat je kunt gebruiken zonder eerst de sleutel op te moeten halen. Volgend jaar weer.

• 6Familie de wit, Bovenkarspel25-07-2009

Gezellig, kindvriendelijk, gastvrij

tja, het is een camping in opbouw. maar Joost en Tiffany doen er alles aan om de overlast te beperken. het sanitair is schoon, gratis en voldoet aan alle eisen voor een campinggast. door het recreatieteam worden de kinderen met hele leuke creatieve en originele spelletjes, speurtochten en knutselen beziggehouden.wij hebben ons geen moment verveeld of geërgerd. het zwemkasteel ligt op redelijke afstand en ook het recreatiepark is zeker een bezoek waard (ook lopend te redden). Zeker met kleine kinderen een zeer veilige en overzichtelijke camping!

• 1fam Alkema15-06-2009

Bouwput

Een week lang gestaan met pinksteren. En een week lang heb ik graafmachines gehoort. Maar tijdens het inchecken werd er wel gezegt dat ze in een verbouwing zitten. Tijdens een wandeling over de camping, zag ik hier en daar het asbest liggen. Het toiletgebouw ??? Als je dan naar boven kijkt, hoe krijg je zoveel zwarte spinnewebben aan het plafond. Maar wie weet hoe het ziet als alles klaar is, het hoort goed, maar ik koom er niet weer.

• 1Staat v/h sanitair
  • 3a.m.24-05-2009

Camping in aanbouw, minimale voorzieningen.

De camping is over genomen en de nieuwe eigenaren gaan de camping helemaal aanpakken! (plannen klinken goed!) Maar wat je nu aantreft, is een bouwplaats met maar één toiletgebouw. Voor de rest is er geen eetgelegenheid.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Bogaard06-10-2008

Wij komen graag terug~!!!!!!!1

Reuze gezellig met Paul en Yvonne.We zijn al een keer of 7 geweest met de kleinkinderen en die vinden het te gek met het mooie zwembad

• 8fam. Heessels20-02-2008

Prima familie camping gelegen in een bosrijke omgeving (landgoed Nienoord) . Nabij het familiepark Nienoord en subtropisch zwemparadijs (gratis entree als campinggast) met binnen en buitenbad. Ook gratis toegang tot het Nat. Rijtuigmuseum in het op het landgoed staande kasteel.

• 3Chantal Willems21-10-2007

Ik vond het een slechte camping. Veel stacaravans waar dubieuze figuren het gehele jaar wonen. Het sanitair deed mij allemaal oud en af aan. Er was helemaal niets te doen op de flipperkast na. Je kan in de kantine iets te eten krijgen maar is zeker niet aan te raden. De camping ligt pal naast de toegangsweg naar Leek dus veel lawaaioverlast.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Tamara Timmermans22-05-2007

Het is een geweldige camping, ik heb zelf 9jaar op deze camping gestaan en ik mis het echt .. gelukkig ga ik dit weekend met pinksteren er weer heen met een vriendin, er is vlakbij een subtropisch zwembad en het is een leuke stad/dorp.. ik heb me er nooit verveeld..

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Annie de Ruiter24-04-2007

Een hele rustige Camping,en het aller belangrijkste,je hond mag mee.Bosrijke omgeving met veel wandelpaden.Eigenaars heel gastvrij.

• 7a. Linker09-09-2006

Mooie ligging, voldoende faciliteiten. Kinderen kunnen in het bos spelen, zwemparadijs en familiepark Nienoord op loopafstand.

Camping Westerheerdt info

• Adresgegevens