Camping Nienoord

Meer camping info
Tonen op kaart

71 reviews over Camping Nienoord

• 7Johan07-08-2013

Mooie ligging, tamelijk aan prijs zonder veiling

Mooie omgeving. Via veilingsite geboekt, kan op zich niet veel zeggen over prijs / kwaliteit want dan goed (minder dan 15 euro per nacht voor 2 volwassenen en 3 kinderen) maar zonder veiling 40 euro per nacht: gezien staat (grindpaden met veel gaten erin, open velden, veel bomen rondom de veldjes maar weinig erin dus ook nauwelijks schaduw bij tropische dagen) en niet volledige voorzieningen vind ik dit behoorlijk aan de prijs. Ik heb op andere campings gestaan met voor minder per nacht veel meer voorzieningen. Je mag met boeking veilingsite zelf een vrije plek uitkiezen. Sanitair is modern, netjes en schoon, de pincode voor toegang sanitair werkt ’s avonds maar nachts niet, dat is zeer vervelend als je hoge nood hebt. Het (inderdaad te lange) pad naar het recreatiepark en zwemkasteel is slecht aangegeven, de bewegwijzering ontbreekt of klopt zelfs niet. Personeel is behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Monique04-08-2013

Kindercamping

Wij vonden het een mooie camping, echt een kinder camping( wij waren met een tent). Onze kinderen hadden ook gauw iemand om te spellen. Leuke animatie team die veel dingen deden. Deze camping is geschikt voor kinderen van 4 tot 8 jaar , voor kinderendie ouder zijn wordt niks voor georganiseerd, jammer. Blij dat wij fietsen mee hadden, want die heb je wel nodig voor naar het zwembad en naar het park toe te gaan, kinderen konden daarom niet alleen er naar toe geldt ook voor de winkels druk verkeer. Receptioniste komt nors over maar doet wel moeite om dingen voor je uit te zoeken bijv. Openingstijden museum. Lekkere pannekoeken, vlotte,jonge en vriendelijke bediening. Er is dus geen camping winkel. Schone sanirair er is ook een wasmachine en een droger. Als alles vol is dan zit je wel vlak bij elkaar( onze buren kon ons horen snurken haha) De weggetjes naar het sanitair,receptie zitten gaten in komt wat rommelig over.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Nadine30-07-2013

Mooi landgoed, matige camping

Wij hebben met onze kinderen( 6-10) een paar dagen op de camping gestaan. Het landgoed is mooi en het zwembad en de speeltuin vonden de kinderen erg leuk. We vonden de site wat misleidend want het kwam ons voor dat alle voorzieningen op of direct in nabijheid van het camping terrein waren. In de praktijk bleek dat het zeker 20 minuten lopen is voor je bij deze voorzieningen bent. De kinderen kunnen er dus niet zelf naartoe. Van de camping zelf waren we niet erg onder de indruk. Positief: het sanitair is netjes, in het pannenkoeken restaurant kun je een prima pannenkoek eten, het animatie team is uitnodigend. De veldjes zijn bepaald niet mooi aangelegd en worden afgescheiden door rommelige groenstroken van struiken en bomen, er zijn niet overal kraantjes bij de plaatsen, er loopt een (redelijk rustige) weg lang de camping en we hadden de indruk dat er veel jonge vakantiekrachten waren.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9md beuger26-07-2013

Prachtige familiecamping

Prima familiecamping voor gezinnen met jonge kinderen. Diverse speeltuintjes op de camping, prima animatie en super sanitair (ook voor kinderen). In omgeving op loopafstand groot binnen- en buiten zwembad en een grote familiespeeltuin (bij campingkosten inbegrepen).

Zijn hier al meerdere keren geweest. Paar keer in blokhut en nu in stacaravan.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2013

• 10simoon17-07-2013

super camping

Heerlijk om op deze camping te zijn super mooi toilet gebouw lekkere pannenkoeken in het restaurant en lief vriendelijk personeel zeker met kinderen en aanrader met alle speeltuinen zwembad en familiepark volgend jaar weer !

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Melanie17-05-2013

Geweldige animatie en goed en schoon sanitair!

Wij hebben de meivakantie op deze camping gestaan met onze kinderen van 7 en 10 jaar. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt op de camping. Mooie speeltuin en visvijver, waar geravot kan worden. Het animatieteam deed het heel leuk en (bijna) alle kinderen deden mee. Dat zegt toch wel wat. Het sanitairgebouw is nieuw. Zeer luxe en schoon. Leek is een gezellig stadje op loopafstand. Het landgoed Nienoord met het zwembad is ook heel leuk voor de kinderen. Zelf konden we daar heerlijk in de zon zitten. Een dagje Groningen is een aanrader en goed bereikbaar met de auto en voor de sportievelingen ook met de fiets.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Lubach Jacob05-05-2013

Bijzonder prettige camping voor kinderen

We hebben hier in de meivakantie gestaan met onze kleinkinderen. Ze hebben volop genoten van het pretpark n zwemkasteel. Deze liggen op 10 a 15 minuten lopen en zijn vrij toegankelijk voor de campinggasten. Maar ook op de camping zelf is voor kinderen voldoende vertier en tijdens de vakantie was er ook een animatieteam aanwezig. Familie Lubach

• 9Gea 26-03-2013

Leuke camping voor kinderen!!

Camping Nienoord is een leuke, kindvriendelijke camping. We zijn vorig zomer twee weken geweest. Kinderen (9 en 11) vermaakten zich in de speeltuin op de camping. Animatie team deed leuke activiteiten met de kinderen. Het sanitair zag er netjes uit. Het zwemkasteel en speeltuin Nienoord zijn een aanrader. De kinderen konden er helaas niet alleen naartoe. Daar was het te ver voor. Het is wel op loopafstand. We hebben een keer op de camping gegeten. Dat was heerlijk. Gezellige mensen in het restaurant. Gingen leuk met de kinderen om. Het water loopt niet goed weg op het camping terrein. De buren hadden er behoorlijk last van. Ze werden geweldig geholpen door de campingeigenaar. We moesten water halen bij het sanitairgebouw, dat was een stukje lopen. Er zijn ook plekken waar de watertappunten wel dicht bij staan. Al met al vinden wij het een aanrader. Vriendelijke mensen. Mooie omgeving waar je heerlijk kunt lopen en fietsen. Gezellig camping.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9rodenhuis05-02-2013

Fijne kindvriendelijke camping

Heerlijke vakantie met onze kleinkinderen gehad en super lekker pannekoeken gegeten in de pannekoekenburcht in Nienoord.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Ellen05-02-2013

Heerlijk pannenkoekenrestaurant!

Prima gebivakkeerd hier, gezellige sfeer. Veel te doen in de omgeving, dus ook uitstekend voor de kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in februari 2013

7 tips over Camping Nienoord

• Liesbeth, 19-07-2012

Neem fietsen mee: omgeving leent zich voor mooie tochten.

• bolder, 04-10-2013

Familiepark, zwemkasteel, groningen, dorpje leek.

• Ellen, 05-02-2013

De pannenkoekenburcht bij de camping is een absolute aanrader! Heerlijke pannenkoeken, prima personeel, een fantastische open haard, en daarbij zelfs nog een mooie speelkamer voor de kids .... Eet smakelijk!

0 vragen over Camping Nienoord

Camping Nienoord info