Camping Nienoord

Meer camping info
Tonen op kaart

71 reviews over Camping Nienoord

• 8Jens van Laarhoven26-07-2016

Mooie plek en netjes verzorgd, voor jong en oud!

We waren vooral opzoek naar een camping voor de rust en gezelligheid, en dat hebben we op camping Nienoord zeker gevonden. onze kinderen hadden genoeg ander kinderen om vriendjes mee te maken en hebben zich geen moment verveeld op de camping waar ze leuke activiteiten hadden. In de omgeving is genoeg te beleven en met de fiets waren we zo bij het leekstermeer waar we een bootje konden huren. Nog een leuk voordeel was dat de winkels op loop afstand waren en je goedkoop boodschappen kon doen, en bij het restaurant van de camping hebben we heerlijk patat gegeten. We wilden graag een dag langer blijven en dat was geen enkele probleem, kortom goede service en aardig personeel. Enige minpunt was misschien dat onze vakantie te kort was, anders niets. bedankt voor deze fijne vakantie, en misschien tot volgend jaar. Met vriendelijke groeten, Jens

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Een oma23-07-2016

Nooit meer. Is ons te prijzig.

De camping opzich was prima. Maar camperplek was €33,00, hebben we nog nooit meegemaakt. Als dan nog de eentree voor Nienoord en zwembad erbij in was begrepen oke, maar nee dus. Waarvoor dan camperplekken, die over het algemeen €15,00 zijn.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Sophie Jager17-07-2016

Een fijne camping in een afwisselende omgeving!

Je hebt hier werkelijk alles bij de hand. Een zeer ruime comfortplaats. Prima toiletgebouw waar alles aanwezig is. En een veelzijdige omgeving.

De campingbeheerders zijn werkelijk zeer vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Fam. Blockx16-07-2016

Leuke vakantie gehad!

Camping Nienoord is erg goed gelegen, zeker voor hondeneigenaars. Je loopt er zo van de camping het bos in, maar ook zonder hond is het een ideale plaats, op 5 min. ben je in het centrum van Leek waar je boodschappen kan doen of gezellig op een terrasje kan zitten. Ga of fiets je de andere kant op ben je onmiddellijk in de velden, ook Groningen is goed per fiets bereikbaar. In de vroege avond kan je zomaar een hert of vos spotten vanuit je caravan. Sanitair is proper. Één minpuntje, je moet voor wifi naar de receptie of restaurant maar dat is het enige negatieve dat ik kan bedenken. Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Rob Vergouwe01-07-2016

Groene landgoedcamping met prima sanitair

Het is een camping met ruime plaatsen op een grasveld omzoomd met hoge bomen en voorzien van elektriciteit, water en centrale antenne. Op enkele velden zijn een zandbak met speeltoestellen voor de kinderen Er is een moderne sanitaire ruimte met schone toiletten, douches met warm water, afwasgelegenheid met praktische afdruiprekken boven de wasbakken, alsmede invalide toilet en wasgelegenheid, een kinderwasruimte, wasmachine e.d. Daarnaast is er de Pannenkoekenburcht met een terras en een speeltuin, waar je gezellig een pannenkoek of eenvoudig menu kunt eten, maar ook een gewoon consumptie gebruiken. In de nabijheid van de Pannenkoekenburcht is gratis WiFi beschikbaar. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Was er ook iets minder goed, ja er zitten muizen en het is dus zaak zorg te dragen dat je deze knaagdieren niet in je voortent lokt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jan en Henny Bosman25-06-2016

Wordt heel mooi, fant. toiletgebouw

Bijzonder hartelijke en hulpvaardige mensen. Wij waren er in juni 2016.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 6Marjon Venema27-05-2016

Viel erg tegen.

We verbleven in een trekkershut. Het hutje was oud, wel schoon overigens. Je krijgt geen korting meer voor het familiepark!! Helaas heb ik mijn oplader van mijn iPhone in het hutje laten liggen, maar na een belletje zeiden ze deze op te sturen. Ik heb het echter nooit ontvangen. Sanitair was prima in orde, de animatie was ook leuk, maar toch gaan wij er niet meer heen.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Nienoord, manager, 02-06-2016

Geachte familie Venema,

Bedankt voor uw reactie op Zoover. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd m.b.t. de oplader van uw telefoon. Wij hopen dat u ondanks de kritiek toch een fijn verblijf heeft gehad op onze camping. Wij zullen uw punten zeker meenemen en kijken wat we hieraan kunnen doen. Helaas kunnen wij op dit moment niets doen aan de korting bij het familiepark en het zwemkasteel. Dit hadden wij zelf ook graag anders gezien, maar dat wij deze korting niet meer krijgen is besloten door het familiepark en zwemkasteel zelf. Om onze gasten tegemoet te komen hierin mogen onze camping gasten gratis zwemmen en spelen bij Jonas en de Walvis in Sumar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 7Alie kedde16-05-2016

Prachtig gelegen!

De camping is prachtig gelegen aan de tand van Leek.het is gelegen op landgoed Nienoord.je kunt gratis met de electrocar naar het mooie overdekte zwembad en naar het speelparadijsof naar het centrum van Leek. Heerlijk wandelgebied.lekker eten in het pannenkoekenrestaurant waar de kinderen heerlijk kunnen spelen en hun eigen pannenkoek mogen beleggen. .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Pieter26-08-2015

Geweldig!

Echt een top camping! Problemen worden meteen opgelost, zeer vriendelijk personeel en een leuk animatieteam! Zeker voor herhaling vatbaar... Heerlijke pannenkoeken gegeten in het restaurant Zeer tevreden!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Trienke Elzinga15-08-2015

fantastische camping

Op de camping zijn huisdieren toegestaan Je kunt ze makkelijk uitlaten in het bos wat meteen achter de camping ligt Voor de kinderen is er volop vermaak dankzij het twinkel team Via de Electrokar wat al een hele belevenis voor de kinderen is ben je snel bij het het familie park of zwemkasteel nienoord ( Electrokar is gratis vervoer ) Echt een aanrader voor iedereen

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

7 tips over Camping Nienoord

• Liesbeth, 19-07-2012

Neem fietsen mee: omgeving leent zich voor mooie tochten.

• bolder, 04-10-2013

Familiepark, zwemkasteel, groningen, dorpje leek.

• Ellen, 05-02-2013

De pannenkoekenburcht bij de camping is een absolute aanrader! Heerlijke pannenkoeken, prima personeel, een fantastische open haard, en daarbij zelfs nog een mooie speelkamer voor de kids .... Eet smakelijk!

0 vragen over Camping Nienoord

Camping Nienoord info